quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Had maar geroepen, hadden we een Guinness kunnen nuttigen
Mooi land is het zeker.
Ja, in Cork. Nu alweer 9 maanden, vandaag precies...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Burdie het volgende:
[..]jij woont er?!
Ik had laatst zelfs een beetje heimwee naar Ierland.
Een aantal jaar geleden een paar keer geweest en ik vond het (toen) fantastisch! Weet niet hoe het nu is. Maar ik vond het wel mooi gedaan. Museum en panorama view.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik zou de brouwerij/storehouse overslaan tis erg duur en niet heel bijzonder naar mijn mening... het grootste gedeelte is de giftshop en dat zegt genoeg
Ja dat is waar, we waren daar vorig jaar met the marches en dat was toch wel eens mooi om mee te maken (ondanks alle ellende die daaromheen hangt).. onze bed en breakfast zat gelukkig wel 6 mile buiten Bushmills zelf we keken toen uit op de zee vlakbij dunseverick castlequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef ShadyLane het volgende:
Dat dorpje Bushmills zelf is ook apart. Piepklein dorpje, levensgrote distilleerderij, verder is er bijna niks, veel winkels dichtgespijkerd, en overal Britse vlaggen en allerlei plakkaten die de strijders van weleer verheerlijken.
Dat is sowieso een van de mooiste stukken wereld die ik ooit heb gezienquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:33 schreef Tha_Bartman het volgende: en vanaf daar kon je de causeway coastal route lopen en dat was 1 van de mooiste stukken Ierland die ik heb gezien...
Wij hebben een nachtje in een jeugdherberg geslapen in een kasteel... was van binnen niet heel spectaculair, maar het was wel goedkoopquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:32 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik ben een beetje aan het googlen naar een Kasteel aan de oostkant van Ierland, waar je kan overnachten. Het kan aan mij liggen, maar het aanbod is niet echt overdadig.
Heeft iemand tips voor de ultieme overnachting in een kasteel in Ierland? Misschien is dat ook iets voor de OP.
Het moet natuurlijk wel een beetje betaalbaar zijn![]()
Als je vriendin wil bakken op een strand, moet ze niet naar Ierland gaan, maar gewoon naar Gran Canaria ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:58 schreef seppo het volgende:
Ik ben met mijn vriendin op zoek naar een bestemming om in de zomer (juli of augustus) op vakantie te gaan. Nu is ons oog gevallen op ierland (in het zuiden in de buurt van Cork). Nu staat er op die site wel dat er een strand in de buurt is, maar als ik op zoek ga naar foto's hiervan kom ik vooral lege stranden tegen. Aangezien mijn vriendin buiten die natuur ook wel ff op 't strand wil liggen (het liefste met zon) vraag ik mij af of Ierland dan wel zo een goed idee is? Iemand die mij hier wat info over kan geven?
Bedankt!
Voor zuiden van Ierland 15-20 graden in die periode.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:29 schreef seppo het volgende:
Nou dat hoeft van haar ook weer niet, maar even een dagje zou ze wel lekker vinden. Klopt het dat het in juli / augustus rond de 15 graden is?
Ach, als je het weer in Ierland niet fijn vindt, dan wacht je toch gewoon een kwartiertje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:29 schreef seppo het volgende:
Nou dat hoeft van haar ook weer niet, maar even een dagje zou ze wel lekker vinden. Klopt het dat het in juli / augustus rond de 15 graden is?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, als je het weer in Ierland niet fijn vindt, dan wacht je toch gewoon een kwartiertje.
Dan is het namelijk heel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |