abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:34:12 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73695289
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:26 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Had maar geroepen, hadden we een Guinness kunnen nuttigen
Mooi land is het zeker.
jij woont er?!
Ik had laatst zelfs een beetje heimwee naar Ierland .
KuikenGuppy
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:44:09 #127
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_73695712
-edit, oke, dan niet

[ Bericht 79% gewijzigd door ElizabethR op 16-10-2009 15:10:10 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:03:50 #128
152076 Europees
Op naar een Federale EU
pi_73705485
Wij gaan maandag naar Dublin toe, voor 2 nachten ! Heb er echt zin in!

Zijn er nog goede aanraders van een leuke bar voor 's avonds of een restaurant ofzo? Of een leuke tip wat je echt niet moet missen, meeste info op het net is een beetje allemaal van hetzelfde, Guinnes brouwerij enzo...

Tnxs!
Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
pi_73708823
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Burdie het volgende:

[..]

jij woont er?!
Ik had laatst zelfs een beetje heimwee naar Ierland .
Ja, in Cork. Nu alweer 9 maanden, vandaag precies...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:30:17 #130
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73711792
ik heb ook heimwee naar ierland ik zou nog steeds foto's van de vakantie posten maar ik vergeet dat steeds

In Dublin zou ik naar Chester Beatty library gaan, Trinity college, history museum, Kilmainham Gaol en gewoon een leuke pub.. Stags head vond ik erg leuk of the cobblestone (berucht om de fantastische live muziek sessies

Ik zou de brouwerij/storehouse overslaan tis erg duur en niet heel bijzonder naar mijn mening... het grootste gedeelte is de giftshop en dat zegt genoeg
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:40:49 #131
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_73747462
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:

Ik zou de brouwerij/storehouse overslaan tis erg duur en niet heel bijzonder naar mijn mening... het grootste gedeelte is de giftshop en dat zegt genoeg
Een aantal jaar geleden een paar keer geweest en ik vond het (toen) fantastisch! Weet niet hoe het nu is. Maar ik vond het wel mooi gedaan. Museum en panorama view.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:21:52 #132
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73748843
ik vond 15 euro entree teveel voor wat je kreeg..
je moest jezelf rondleiden door grote hallen met veel Neon borden met tekst erop, tussen allerlei tentoongestelde machines die ze gebruiken bij het brouwen...de panorama bar was wel mooi maar om het nu daarvoor te doen..
Wat dat betreft vond ik de bushmills stokerij (niet in dublin maar toch) veel interessanter daaar liep je echt door de fabriek heen terwijl ze aan het produceren waren, het kostte 3 euro en je mocht ook proeven op het eind..

het is een van de minst Ierse plekken in Dublin naar mijn mening
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_73760796
Dat dorpje Bushmills zelf is ook apart. Piepklein dorpje, levensgrote distilleerderij, verder is er bijna niks, veel winkels dichtgespijkerd, en overal Britse vlaggen en allerlei plakkaten die de strijders van weleer verheerlijken.
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:33:44 #134
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73803045
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:19 schreef ShadyLane het volgende:
Dat dorpje Bushmills zelf is ook apart. Piepklein dorpje, levensgrote distilleerderij, verder is er bijna niks, veel winkels dichtgespijkerd, en overal Britse vlaggen en allerlei plakkaten die de strijders van weleer verheerlijken.
Ja dat is waar, we waren daar vorig jaar met the marches en dat was toch wel eens mooi om mee te maken (ondanks alle ellende die daaromheen hangt).. onze bed en breakfast zat gelukkig wel 6 mile buiten Bushmills zelf we keken toen uit op de zee vlakbij dunseverick castle en vanaf daar kon je de causeway coastal route lopen en dat was 1 van de mooiste stukken Ierland die ik heb gezien...

Miss is mijn mening over bushmills daardoor wel enigszins bevooroordeeld
pi_73872338
Ik ben een beetje aan het googlen naar een Kasteel aan de oostkant van Ierland, waar je kan overnachten. Het kan aan mij liggen, maar het aanbod is niet echt overdadig.

Heeft iemand tips voor de ultieme overnachting in een kasteel in Ierland? Misschien is dat ook iets voor de OP.

Het moet natuurlijk wel een beetje betaalbaar zijn
I got soul, but I'm not a soldier
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:08:04 #136
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73874903
http://s339.photobucket.c(...)tman/Ierland%202009/

als het goed is moeten jullie nu mijn foto's kunnen zien van dit jaar (Birr,Killarney,Galwat, Dublin).. en evt van vorig jaar maar die zwerven in een andere map rond
pi_73875163
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:33 schreef Tha_Bartman het volgende: en vanaf daar kon je de causeway coastal route lopen en dat was 1 van de mooiste stukken Ierland die ik heb gezien...
Dat is sowieso een van de mooiste stukken wereld die ik ooit heb gezien .

Mooie foto's, ik herken op de eerste pagina wel wat dingen maar op de tweede en derde niet meer. Waar in Ierland zijn die laatste gemaakt?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:44:48 #138
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73875914
ja het staat een beetje door elkaar zie ik
uhm het is ladies view,killarney National park, Innis mor, killary fjord,the burren,Kilmainham Gaol, De tuin van Birr castle...

Ik zal proberen vanavond wel wat titels bij de foto te zetten....
pi_74167799
Vrijdag ga ik een vriend op zoeken die stage loopt in Kinsale... Ik verwacht zaterdag, zondag en maandag in Cork te zijn. Is er 's avonds nog een beetje wat te doen daar? We willen natuurlijk wel een avondje stappen dus tips zijn welkom!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 07:57:41 #140
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74175583
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:32 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik ben een beetje aan het googlen naar een Kasteel aan de oostkant van Ierland, waar je kan overnachten. Het kan aan mij liggen, maar het aanbod is niet echt overdadig.

Heeft iemand tips voor de ultieme overnachting in een kasteel in Ierland? Misschien is dat ook iets voor de OP.

Het moet natuurlijk wel een beetje betaalbaar zijn
Wij hebben een nachtje in een jeugdherberg geslapen in een kasteel... was van binnen niet heel spectaculair, maar het was wel goedkoop .
KuikenGuppy
pi_74937082
FOK!kers last van de overstromingen in Ierland? Lees dat 't de ergste overstromingen in vele jaren zijn .
  maandag 23 november 2009 @ 15:49:40 #142
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74939237
Gelukkig niet persoonlijk, maar het is nogal heftig ja

Een van mijn vriendinnen is geevacueerd, in Cork is minstens een week geen drinkwater, electriciteit is in een aantal gevallen uitgevallen, enorme verkeerschaos, scholen die dicht zijn, kortom, ellende. Ze zeggen dat het de ernstigste flooding is sinds 20 jaar. Bij ons in de straat is ook een en ander overstroomd. Soms staat het water kniehoog. Gisteren heb ik 1,5 uur in de fle gestaan om op de N84 richting huis te komen. Je moet dan over Clare river, die is normaal gesproken bij de brug ongeveer 15 meter breed, nu 150 en stroomt nogal over de weg. In ons durpke, je kent het, staat het verkeer al stl, en dan is die brug nog een kilometer of 5 weg.

Vandaag is het eindelijk aan het zakken, en als het goed is komt het openbare leven wel weer op gang vanavond.

Ik heb echt medelijden met de mensen die uit hun huis moesten, of die geen stroom hebben, of geen water, of die dus hun huis overstroomd hebben. Ik hoefde alleen maar even in een file te staan.
  zaterdag 28 november 2009 @ 14:07:03 #143
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_75083262
In Januari een weekend ordinair zuipen in Dublin, blijkt er net dat weekend een festival te zijn, hoop dat het wat is

Het land zelf komt later wel.
pi_75099173
Januari naar Dublin vriend opzoekn voor een weekend!
pi_76748945
Ik ben met mijn vriendin op zoek naar een bestemming om in de zomer (juli of augustus) op vakantie te gaan. Nu is ons oog gevallen op ierland (in het zuiden in de buurt van Cork). Nu staat er op die site wel dat er een strand in de buurt is, maar als ik op zoek ga naar foto's hiervan kom ik vooral lege stranden tegen. Aangezien mijn vriendin buiten die natuur ook wel ff op 't strand wil liggen (het liefste met zon ) vraag ik mij af of Ierland dan wel zo een goed idee is? Iemand die mij hier wat info over kan geven?
Bedankt!
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:18:03 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76751651
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:58 schreef seppo het volgende:
Ik ben met mijn vriendin op zoek naar een bestemming om in de zomer (juli of augustus) op vakantie te gaan. Nu is ons oog gevallen op ierland (in het zuiden in de buurt van Cork). Nu staat er op die site wel dat er een strand in de buurt is, maar als ik op zoek ga naar foto's hiervan kom ik vooral lege stranden tegen. Aangezien mijn vriendin buiten die natuur ook wel ff op 't strand wil liggen (het liefste met zon ) vraag ik mij af of Ierland dan wel zo een goed idee is? Iemand die mij hier wat info over kan geven?
Bedankt!
Als je vriendin wil bakken op een strand, moet ze niet naar Ierland gaan, maar gewoon naar Gran Canaria ofzo .
De stranden bij Cork zijn prachtig, maar je weet nooit van te voren of het wel warm genoeg is, en het kan ook regenen .
KuikenGuppy
pi_76755553
Nou dat hoeft van haar ook weer niet, maar even een dagje zou ze wel lekker vinden. Klopt het dat het in juli / augustus rond de 15 graden is?

Bedankt voor je snelle antwoord trouwens
pi_76755702
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:29 schreef seppo het volgende:
Nou dat hoeft van haar ook weer niet, maar even een dagje zou ze wel lekker vinden. Klopt het dat het in juli / augustus rond de 15 graden is?
Voor zuiden van Ierland 15-20 graden in die periode.
pi_76755858
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:29 schreef seppo het volgende:
Ach, als je het weer in Ierland niet fijn vindt, dan wacht je toch gewoon een kwartiertje.
Dan is het namelijk heel anders
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:39:32 #150
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76755945
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ach, als je het weer in Ierland niet fijn vindt, dan wacht je toch gewoon een kwartiertje.
Dan is het namelijk heel anders

Ja joh, de afgelopen drie weken vroor het per kwartier afwisselend tussen de -3 en -8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')