abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77102569
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef ElizabethR het volgende:
Niet op fietspaden overigens, die zijn er niet, nee, op de stoep. Voor de veiligheid
http://www.dublincycling.ie/node/523
Wat nou, geen fietspaden!
Er zijn een paar, maar dat zijn utzonderingen.
Ik fietste ook altijd op de stoep naar en van m'n werk, voor de veiligheid
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:30:54 #242
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77104967
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef Viaxeiro het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat je me naief of niet helemaal in orde vind, Elizabeth.
Tja, ik kan er niets aan doen als je mijn sarcasme als een persoonlijke aanval voelt hoor.
quote:
Twijfel je aan mijn inschattingsvermogen?
Nee, maar ik schat je wel als typisch Nederlands in en derhalve ernstig eigenwijs.
quote:
Ben de 15 reeds ver gepasseerd hoor.
Als ik je als 15 had ingeschat, had ik niet eens de moeite genomen om een en ander uit te leggen. Praten tegen dovemansoren heb ik een hekel aan.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  FOK!fotograaf donderdag 21 januari 2010 @ 18:17:25 #243
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_77106682
Fietsen is levensgevaarlijk, en veel kleine wegen zijn er niet ... is wandelen dan niet ook levensgevaarlijk? Zijn de 'national trails' op paden waar geen auto's mogen komen, of loop je daar ook het risico dat je in een bramenstruik moet duiken om een auto te ontwijken?

Volgende week samen met mn broertje om de tafel zitten en uit alle ideeen (van jullie, echt heel erg bedankt!, en deels van andere internetsites geplukt) een keuze maken voor onze eerste reis (en ongetwijfeld al een paar plannen voor volgend jaar).
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik zou iig minimaal één nacht op de Aran-eilanden vertoeven. Heb er al vaker over geschreven: Éireann (oftewel Ierland) #5
Hij staat bij de ideeen lijst en ik wil er ook zeker heen , maar dat hotel he, daarvan geven ze aan dat je niet kan boeken. Is dat omdat het te lang tevoren is, of zou dat nu al helemaal volgeboekt zitten voor begin juli?

Is fietsen op de Aran-eilanden wel veilig? (overweeg om daar dan 1 a 1,5 dag te gaan fietsen, om wat meer te zien dan te voet. Een auto huren is nog steeds geen optie helaas).
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:33:13 #244
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77107305
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef Viaxeiro het volgende:
Twijfel je aan mijn inschattingsvermogen?
Hoe kan je een goede inschatting maken als je er nooit geweest bent?
KuikenGuppy
pi_77112390
Ter plekke.
Vakantie, reizen en paarden. Dat zijn mijn passies!
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:08:04 #246
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77114639
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:17 schreef Chemiu het volgende:
Fietsen is levensgevaarlijk, en veel kleine wegen zijn er niet ... is wandelen dan niet ook levensgevaarlijk? Zijn de 'national trails' op paden waar geen auto's mogen komen, of loop je daar ook het risico dat je in een bramenstruik moet duiken om een auto te ontwijken?
Ligt eraan waar je wandelt natuurlijk, ik neem aan dat je niet op de N84 wilt gaan wandelen, maar in een bos, of langs een meer, of langs de zee, of op een berg. Er zijn meer dan genoeg hiking paden door heel Ierland
quote:
Volgende week samen met mn broertje om de tafel zitten en uit alle ideeen (van jullie, echt heel erg bedankt!, en deels van andere internetsites geplukt) een keuze maken voor onze eerste reis (en ongetwijfeld al een paar plannen voor volgend jaar).
Goed zo!!
quote:
Hij staat bij de ideeen lijst en ik wil er ook zeker heen , maar dat hotel he, daarvan geven ze aan dat je niet kan boeken. Is dat omdat het te lang tevoren is, of zou dat nu al helemaal volgeboekt zitten voor begin juli?
Geen idee of dat al vol zit, maar waarom niet gewoon op de bonnefooi gaan? Er zijn zoveel B&B's in Ierland, er is altijd wel ergens een slaapplek. Voor wij hier gingen wonen waren we 10 jaar lang elk jaar minstens 1x maar liefst 2x per jaar op vakantie in Ierland, en wij hebben nooit of te nimmer ook maar iets gepland. Ja, oke, de auto die we huurden en hoelang we naar Ierland zouden gaan, dat was alles. Verder namen we elke dag zoals ie kwam, op zijn Iers dus. Het is ook typisch Nederlands om alles te willen plannen en vooruit boeken hoor
quote:
Is fietsen op de Aran-eilanden wel veilig? (overweeg om daar dan 1 a 1,5 dag te gaan fietsen, om wat meer te zien dan te voet. Een auto huren is nog steeds geen optie helaas).
Het grootste van de drie eilanden, Inishmore, is 14 kilometer lang, en op het breedste punt zo'n 2,5 km. Auto's komen niet op de Aran Islands. Dus fietsenm, dan ben je zo het hele eiland over. Wandelen lijkt me bij uitstek geschikt daar.
pi_77116018
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:08 schreef ElizabethR het volgende:
Geen idee of dat al vol zit, maar waarom niet gewoon op de bonnefooi gaan? Er zijn zoveel B&B's in Ierland, er is altijd wel ergens een slaapplek. Voor wij hier gingen wonen waren we 10 jaar lang elk jaar minstens 1x maar liefst 2x per jaar op vakantie in Ierland, en wij hebben nooit of te nimmer ook maar iets gepland. Ja, oke, de auto die we huurden en hoelang we naar Ierland zouden gaan, dat was alles. Verder namen we elke dag zoals ie kwam, op zijn Iers dus. Het is ook typisch Nederlands om alles te willen plannen en vooruit boeken hoor

Op mijn rondreizen door Ierland heb ik gewoon bij een mij leuk lijkende B&B aangeklopt, ook niks vantevoren geboekt. Soms waren ze vol, maar dan dan wees de landlord me de weg naar een andere. Eén keer belde een landlord haar vriendin op die ook een B&B had. Die vriendin kwam daarna langs in haar auto en we konden achter haar aanrijden.
Je krijgt altijd wel een plek om te slapen
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_77116119
Foutje, maar Ierland blijft mooi!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  FOK!fotograaf donderdag 21 januari 2010 @ 21:33:22 #249
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_77116159
quote:

[..]

Ligt eraan waar je wandelt natuurlijk, ik neem aan dat je niet op de N84 wilt gaan wandelen, maar in een bos, of langs een meer, of langs de zee, of op een berg. Er zijn meer dan genoeg hiking paden door heel Ierland
Haha nee het was de bedoeling om iets van natuur te zien, autowegen hebben we in NL genoeg . Maar bij de omschrijving van het pad staat dat je soms ook op 'landweggetjes waar ook auto's komen' loopt en ik vroeg me af of dat die 80 km wegen zijn.
quote:
Nouja, op een eiland is het zo lullig als je aankomt en de 2 hostels die er zitten, zitten vol (tenzij er meer zijn die niet op internet staan). Omdat we toch in het hoogseizoen zitten en ik er niet zoveel voor voel om in de buitenlucht te overnachten, zou dit er een zijn waarbij ik liever wel reserveer .
quote:
Het grootste van de drie eilanden, Inishmore, is 14 kilometer lang, en op het breedste punt zo'n 2,5 km. Auto's komen niet op de Aran Islands. Dus fietsenm, dan ben je zo het hele eiland over. Wandelen lijkt me bij uitstek geschikt daar.
Ah betrapt, ik heb nog niet heel veel opgezocht over het formaat van de eilanden, en dan is wandelen zeker een hele goede optie!
pi_77116188
quote:

[..]
Dat dus. Eén keer daar een uur of 8 aan 't wandelen geweest. Drie mensen tegengekomen.
pi_77116301
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat dus. Eén keer daar een uur of 8 aan 't wandelen geweest. Drie mensen tegengekomen.
En da's best wel een file voor daar
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:43:55 #252
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77116865
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Chemiu het volgende:

[..]

m ie 'landweggetjes waar ook auto's komen' loopt en ik vroeg me af of dat die 80 km wegen zijn.
Ja.
quote:
Nouja, op een eiland is het zo lullig als je aankomt en de 2 hostels die er zitten, zitten vol (tenzij er meer zijn die niet op internet staan). Omdat we toch in het hoogseizoen zitten en ik er niet zoveel voor voel om in de buitenlucht te overnachten, zou dit er een zijn waarbij ik liever wel reserveer .
Och ja, ik zou juist als ik op Inishmore zat wél in de buitenlucht willen slapen. Mits goed weer natuurlijk. Maar ik denk dat zelfs in het hoogseizoen die hostels niet vol zijn. Er zijn op dat kleine eiland natuurlijk lang niet genoeg B&B voorzieningen
quote:
Ah betrapt, ik heb nog niet heel veel opgezocht over het formaat van de eilanden, en dan is wandelen zeker een hele goede optie!
Lijkt mij ook. En de andere twee eilanden zijn maar een kwart in grootte van Inishmore, dus die ben je met een keer een steen gooien doorgewandeld.
pi_77116895
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En da's best wel een file voor daar
!
Zeker als je langs de kust loopt, kom je niemand, helemaal niemand tegen.
  FOK!fotograaf donderdag 21 januari 2010 @ 21:51:35 #254
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_77117341
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:43 schreef ElizabethR het volgende:

Ja.
Ah kijk, dat is iets om rekening mee te houden, er zijn routes waar dit meer voorkomt en routes waar ik (bijna) niet voor komt. Dan hebben die laatste de voorkeur .
quote:
Och ja, ik zou juist als ik op Inishmore zat wél in de buitenlucht willen slapen. Mits goed weer natuurlijk. Maar ik denk dat zelfs in het hoogseizoen die hostels niet vol zijn. Er zijn op dat kleine eiland natuurlijk lang niet genoeg B&B voorzieningen
In de buitenlucht zonder tent, slaapzak, kussen of luchtbed? Ik denk dat ik liever een zacht bed heb dan een harde steen om op te liggen (of nog erger, kiezelstenen. Dat heb ik wel eens gedaan en dat was niet fijn). Wbt B&B's: k zie het probleem al, ik had alleen op naam van een stad gezocht ipv het hele eiland . Vantevoren boeken gaat dus echt niet nodig zijn. Wel zo fijn, dan kunnen we ook nog elders in Ierland ergens een dag langer blijven hangen als het daar goed bevalt .
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:00:40 #255
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77117946
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:51 schreef Chemiu het volgende:

[..]

Ah kijk, dat is iets om rekening mee te houden, er zijn routes waar dit meer voorkomt en routes waar ik (bijna) niet voor komt. Dan hebben die laatste de voorkeur .
Weet je, in de minder bevolkte gebieden mogen die weggetjes dan 80 km wegen zijn, maar het kan heel goed dat er alleen 's-morgens vroeg en 's-avonds erg veel verkeer over komt wegens de commuters, die in de stad gaan werken. Verder valt het normaal gesproken overdag nogal mee en kun je daar rustig allemaal gaan wandelen, ik zou zeggen, eerder wandelen zelfs, aan wandelaars zijn de Ieren wel gewend. Veel meer dan aan fietsers in ieder geval. Als fietser zou ik de 100 km wegen en weggetjes in de buurt van steden uitdrukkelijk vermijden!!!!

Alleen rond 3 uur kun je ook nog een klein spitsje hebben van moeders die hun lagere schoolgaande kinderen uit het plaatselijke schooltje gaan ophalen.
quote:
In de buitenlucht zonder tent, slaapzak, kussen of luchtbed?
Nee, natuurlijk zou ik dan een slaapmatje en luchtbed bij me hebben!!!
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:02:23 #256
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77118069
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

!
Vogelkens, vosjes, haasjes, fazanten en een enkel dasje of papagaaienduikertje af en toe
En natuurlijk de dolfijntjes en zeehonden
pi_77157588
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:02 schreef ElizabethR het volgende:
Vogelkens, vosjes, haasjes, fazanten en een enkel dasje of papagaaienduikertje af en toe
En natuurlijk de dolfijntjes en zeehonden
Heb je meteen je avondeten
pi_77157687
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

!
Ja of je wordt doodgevonden zoals die Zwitserse.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_77158106
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja of je wordt doodgevonden zoals die Zwitserse.
. Linkje? Van cliffs gevallen? Da's iig het grootste risico...
pi_77158240
w
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

. Linkje? Van cliffs gevallen? Da's iig het grootste risico...

http://www.independent.ie(...)ls-body-1139552.html

JUST four days after Swiss teenager Manuela Riedo travelled to Ireland to study English, her grief-stricken parents were tragically following in her footsteps.

pi_77159850
Ben nu al geruime tijd in Dublin, maar als ik die fantastische foto's hier zie, heb ik echt niet het gevoel dat ik in Ierland ben. Damn, zo mooi die natuur hier... kon ik maar vaker buiten de stad komen.
pi_77160144
Dublin topic dicht

Nou dan hier maar antwoorden
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:19 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Had je al eens gevraagd... en nee.
Ja en nog niet geweest.
Deze heb ik aan rand van Hellfire Wood gemaakt:

pi_77496653
Ik ga dit jaar in Juni naar Ierland, hoe&wat staat nog niet vast. In ieder geval bladmuziek voor mijn harpje kopen en genieten van het land.
  zondag 31 januari 2010 @ 23:27:42 #264
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77497535
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:11 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga dit jaar in Juni naar Ierland, hoe&wat staat nog niet vast. In ieder geval bladmuziek voor mijn harpje kopen en genieten van het land.
Lees dit en de vorige Ierland-topics iig door. Staan veel tips in . Fijne voorpret .
Als je voor muziek gaat, is 't altijd leuk om ook ff in Doolin langs te gaan. Aan de westkust, niet ver van de Cliffs of Moher (die je beter kunt skippen ).
pi_77499145
Ik ben al lekker aan het lezen geslagen, prima manier om mijn saaie zondagavond door te brengen. Krijg al reiskriebels als ik foto's zie. Heerlijk, maanden voorpret, 22 juni examen doen en de dag erna vakantie. Nu maar even een verzoekje indienen bij mijn harpdocente voor een extra portie Iers als lesmateriaal
Bedankt voor de tips! Als er nog ergens een muziekwinkel is waar ik als harpgek naartoe zou moeten hoor ik het wel.

[ Bericht 12% gewijzigd door douche-eendje op 01-02-2010 00:21:52 ]
  maandag 1 februari 2010 @ 23:55:58 #266
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_77537373
Dit weekend in Dublin geweest en dat smaakte wel naar meer moet ik zeggen.

Vond Ierland wel wat armer dan verwacht. Ben een beetje door verschillende wijken gereden en vond het toch erg arm overkomen. Vrijwel geen 'dikke' auto's gezien. In Duitsland is 1 op de 3 auto's een 'dikke' Mercedes, Audi of BMW. Daar zag je vrijwel alleen kleinere middenklassers. Nou boeit mij het perosoonlijk niet zo maar daar kon je goed aan zien dat Ierland economisch wat achterloopt.

Vond de vrouwen wel erg mooi en de sfeer erg goed. Bij het uitgaan was de sfeer ook een stuk beter dan hier in NED. Hier is het vergeleken bij daar maar een agressieve bende.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:10:56 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77537816
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Vond Ierland wel wat armer dan verwacht. Ben een beetje door verschillende wijken gereden en vond het toch erg arm overkomen. Vrijwel geen 'dikke' auto's gezien. In Duitsland is 1 op de 3 auto's een 'dikke' Mercedes, Audi of BMW. Daar zag je vrijwel alleen kleinere middenklassers. Nou boeit mij het perosoonlijk niet zo maar daar kon je goed aan zien dat Ierland economisch wat achterloopt.
Ierland heeft ook veel ellende gehad in het verleden, daar zie je nog overal de sporen van.
KuikenGuppy
pi_77538539
Ben zelf ook nog dit weekend in Ierland geweest. Dublin is echt top, maar je komt er tegenwoordig meer toeristen dan Ieren tegen Als je echt wil genieten moet je uit de "grote" steden gaan. Nu al twee keer geweest en het verveelt nog steeds niet. Ik ga van de zomer terug om de Wicklow Way te lopen
Inside every cynic, there's a disappointed idealist.
pi_77539862
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Dit weekend in Dublin geweest en dat smaakte wel naar meer moet ik zeggen.

Vond de vrouwen wel erg mooi en de sfeer erg goed. Bij het uitgaan was de sfeer ook een stuk beter dan hier in NED. Hier is het vergeleken bij daar maar een agressieve bende.
Hmm ben je door Dublin Noord gereden?
Rijd maar door Zuid Dublin, Dalkey en omstreken, kijk je je ogen uit. Daarbij komt dat voor de rijken BUITEN Dublin wonen, rural miljonairs.
Ierland is heel rijk maar die rijkdom is verdeeld onder 1 procent van de mensen, de rest is normaal of arm.
Ierland is pas vorige eeuw een zelfstandig land geworden en eeuwen onderdrukt door de Britten, dus ja een achterstand is hier wel, maar deze wordt ingehaald maar dat gaat niet zo met de knip van twee vingers.
pi_77539867
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:43 schreef Sogetes het volgende:
Ben zelf ook nog dit weekend in Ierland geweest. Dublin is echt top, maar je komt er tegenwoordig meer toeristen dan Ieren tegen Als je echt wil genieten moet je uit de "grote" steden gaan. Nu al twee keer geweest en het verveelt nog steeds niet. Ik ga van de zomer terug om de Wicklow Way te lopen
Wicklow is echt heel mooi, das natuur op z'n best.
pi_77539990
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 07:27 schreef laforest het volgende:

[..]

Wicklow is echt heel mooi, das natuur op z'n best.
!! Glendalough Military Road. Die omgeving
pi_77540116
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 07:47 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

!! Glendalough Military Road. Die omgeving
pi_77555028
Afgelopen zaterdag vertrokken uit Ierland. Ga het missen, maar ik weet zeker dat ik weer terug kom. En de volgende keer MOET ik meer zien dan alleen Dublin en de Dublin Mountains. HET MOET.
pi_77555122
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:09 schreef =HellFire= het volgende:
Afgelopen zaterdag vertrokken uit Ierland. Ga het missen, maar ik weet zeker dat ik weer terug kom. En de volgende keer MOET ik meer zien dan alleen Dublin en de Dublin Mountains. HET MOET.
Nog steeds niet geweest!!!

Schaam je
pi_77555184
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef laforest het volgende:

[..]

Nog steeds niet geweest!!!

Schaam je
Gast ik had overtime van 9 tot 9 elke dag. Gimme a freakin' break.
pi_77555223
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Gast ik had overtime van 9 tot 9 elke dag. Gimme a freakin' break.
7 dagen per week?
pi_77555367
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef laforest het volgende:

[..]

7 dagen per week?
Verschilde. Maar elke dag mag niet neem ik aan. Heb wel weekendwerk gehad, van 10 tot 8. En dan maandag weer van 10 tot 9 enzo. Maar eer je klaar bent, is het al weer later. Ach ja, hoort erbij! Crunch time.
pi_77555906
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:18 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Verschilde. Maar elke dag mag niet neem ik aan. Heb wel weekendwerk gehad, van 10 tot 8. En dan maandag weer van 10 tot 9 enzo. Maar eer je klaar bent, is het al weer later. Ach ja, hoort erbij! Crunch time.
Geen last van. Werk van 8 tot 5 en soms een uurtje extra als dat zo uitkomt.
pi_77556095
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:30 schreef laforest het volgende:

[..]

Geen last van. Werk van 8 tot 5 en soms een uurtje extra als dat zo uitkomt.
8? Bleeeh. Veel te vroeg. Doe mij maar 10 tot 6. (normale uren)... Maar goed, dit is iets voor KAA... dit is TRV.
pi_77556830
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

8? Bleeeh. Veel te vroeg. Doe mij maar 10 tot 6. (normale uren)... Maar goed, dit is iets voor KAA... dit is TRV.
Ik woon 10 minuten lopen van mijn werk
Ik vind het wel best.

Je zei net 9/9??
pi_77592664
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik woon 10 minuten lopen van mijn werk
Ik vind het wel best.

Je zei net 9/9??
Ja, normale werktijden zijn 10 tot 6. Maar mer crunch time werd het 9 tot 9 of soms langer. Ik woon zelf trouwens zo'n 15 min. van werk af, maar moet extreem omlopen OMDAT DE LUAS EXTENSIE NOG STEEDS NIET KLAAR IS (sorry, frustratie. ).
pi_77610352
ah joh, lopen is gezond. wees ze dankbaar
pi_77614635
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:23 schreef Sogetes het volgende:
ah joh, lopen is gezond. wees ze dankbaar
Dat klopt ook wel hoor. Maar het is echt heel Iers om de voltooiing in 2008 aan te kondigen, om vervolgens het tot eind 2010 uit te stellen.
pi_77655080
Ja das waar, maar dat is ook juist wel weer een van de charmes van Ierland. Komt het vandaag niet, dan komt het morgen wel
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:57:04 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77659849
KuikenGuppy
pi_77665199
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 01:17 schreef Sogetes het volgende:
Ja das waar, maar dat is ook juist wel weer een van de charmes van Ierland. Komt het vandaag niet, dan komt het morgen wel
Inderdaad. Wat een verschil met Nederland. Maar vind dat Ierse ook wel zo lekker eigenlijk hoor... soms alleen totaal niet practisch. Zoals die pic hierboven, haha!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:56:42 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77670387
Ik vind die mentaliteit heerlijk! .
We reden een keertje door een dorpje (aan de doorgaande weg) en ineens stonden we vast achter een limo. Bleek een trouwauto te zijn die op de weg voor de kerk stond te wachten tot de bruiloft voorbij was. Er stonden ook auto's van gasten gewoon op de weg geparkeerd, dus niemand kon er langs .
Maar niemand die er een punt van maakte hoor, de mensen die er wel langs wilden, moesten gewoon een half uurtje wachten . Kon er intussen mooi bijgepraat worden over alle lokale roddels .
KuikenGuppy
  FOK!fotograaf maandag 8 februari 2010 @ 22:08:12 #288
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_77788164
Daarnet vlucht naar Dublin geboekt, we gaan 10 dagen, half juli (vanwege school toch niet in het begin). Wow zin in .
  maandag 15 maart 2010 @ 22:46:24 #289
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_79191116
Er zijn te weinig fatsoenlijke groene kleren te koop in Londen!

Morgen vliegen we naar Dublin en ik kon maar 1 groene spijkerbroek vinden in een charity shop. Ik heb zin in het grootste volksfeest ter wereld!
reset
pi_79191494
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:46 schreef Individual het volgende:
Er zijn te weinig fatsoenlijke groene kleren te koop in Londen!

Morgen vliegen we naar Dublin en ik kon maar 1 groene spijkerbroek vinden in een charity shop. Ik heb zin in het grootste volksfeest ter wereld!
Volgens mij vieren ze het groter in Boston dan hier bij ons in Dublin
  dinsdag 16 maart 2010 @ 08:22:37 #291
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_79198280
Reisgenootje is ook om, ze vond mijn idee van een auto huren en een week of 2 rondtrekken erg leuk. Binnenkort maar eens even samen kijken en wat dingen gaan uitzoeken. Nog 3 maanden .
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 april 2010 @ 12:38:30 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79928956
Augustus naar Belfast
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79929062
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Augustus naar Belfast
Cool! Ik ben net twee weken terug uit Noord Ierland en heb het zoooo gaaf gehad! Die kustlijn
  zondag 4 april 2010 @ 12:45:24 #294
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_79929135
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:42 schreef Hoothoot het volgende:

[..]

Cool! Ik ben net twee weken terug uit Noord Ierland en heb het zoooo gaaf gehad! Die kustlijn
Die is heel gaaf daar idd .
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 april 2010 @ 12:45:49 #295
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79929145
Ja wij gaan ook lekker foto's maken daar, hebben een hotelletje in het University gedeelte. Leuk
pi_79929241
University District vond ik een leuke wijk, alleen het hostel waar ik zat was niet zo heel geweldig (Paddy's Palace), beetje jammer...
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 april 2010 @ 12:53:13 #297
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79929319
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:50 schreef Hoothoot het volgende:
University District vond ik een leuke wijk, alleen het hostel waar ik zat was niet zo heel geweldig (Paddy's Palace), beetje jammer...
Ik ben voor safe gegaan en gewoon naar het nieuwe Ibis hotel wat daar staat. 180 euro voor 4 dagen voor 2 personen.
pi_79929388
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
. 180 euro voor 4 dagen voor 2 personen.
Dat klinkt inderdaad als 'kan niet misgaan'. Dat hostel was 56 euro voor vier nachten in een dorm, incl breakfast. Haast te goedkoop om mooi te kunnen zijn Maar de sfeer was geweldig, en dat was ook heel wat waard.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 april 2010 @ 13:00:35 #299
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79929531
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:55 schreef Hoothoot het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad als 'kan niet misgaan'. Dat hostel was 56 euro voor vier nachten in een dorm, incl breakfast. Haast te goedkoop om mooi te kunnen zijn Maar de sfeer was geweldig, en dat was ook heel wat waard.
Ohja sfeer genoeg, m'n vriendin heeft Iers bloed dus die gaat vast helemaal loos daar
pi_79929656
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:42 schreef Hoothoot het volgende:

[..]

Mooiste stukje Ierland als het om natuur en schoonheid gaat. Jammer dat mensen daar onderling het zo verziekt hebben.
  zondag 4 april 2010 @ 13:09:25 #301
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_79929779
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:50 schreef Hoothoot het volgende:
Paddy's Palace voelde een beetje als een kraakpand, maar was goed te doen. Ik heb veel slechtere hostels meegemaakt. De Paddy Wagon was fantastisch! Gratis naar Derry!

Niet altever van Paddy's zit de Rangers' pub op Sandy Row en daar hebben we heel wat biertjes weggewerkt met de unionists. de volgende dag zaten we met republicans te drinken. Je leert er heel wat van.

Dublin is erg interessant en ik blijf terug gaan. Ook omdat vluchten zo bizar goedkoop zijn.
reset
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')