En da's best wel een file voor daarquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat dus. Eén keer daar een uur of 8 aan 't wandelen geweest. Drie mensen tegengekomen.
Ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Chemiu het volgende:
[..]
m ie 'landweggetjes waar ook auto's komen' loopt en ik vroeg me af of dat die 80 km wegen zijn.
Och ja, ik zou juist als ik op Inishmore zat wél in de buitenlucht willen slapen. Mits goed weer natuurlijk. Maar ik denk dat zelfs in het hoogseizoen die hostels niet vol zijn. Er zijn op dat kleine eiland natuurlijk lang niet genoeg B&B voorzieningenquote:Nouja, op een eiland is het zo lullig als je aankomt en de 2 hostels die er zitten, zitten vol(tenzij er meer zijn die niet op internet staan). Omdat we toch in het hoogseizoen zitten en ik er niet zoveel voor voel om in de buitenlucht te overnachten, zou dit er een zijn waarbij ik liever wel reserveer
.
Lijkt mij ook. En de andere twee eilanden zijn maar een kwart in grootte van Inishmore, dus die ben je met een keer een steen gooien doorgewandeld.quote:Ah betrapt, ik heb nog niet heel veel opgezocht over het formaat van de eilanden, en dan is wandelen zeker een hele goede optie!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En da's best wel een file voor daar
Ah kijk, dat is iets om rekening mee te houden, er zijn routes waar dit meer voorkomt en routes waar ik (bijna) niet voor komt. Dan hebben die laatste de voorkeurquote:
In de buitenlucht zonder tent, slaapzak, kussen of luchtbed?quote:Och ja, ik zou juist als ik op Inishmore zat wél in de buitenlucht willen slapen. Mits goed weer natuurlijk. Maar ik denk dat zelfs in het hoogseizoen die hostels niet vol zijn. Er zijn op dat kleine eiland natuurlijk lang niet genoeg B&B voorzieningen
![]()
Weet je, in de minder bevolkte gebieden mogen die weggetjes dan 80 km wegen zijn, maar het kan heel goed dat er alleen 's-morgens vroeg en 's-avonds erg veel verkeer over komt wegens de commuters, die in de stad gaan werken. Verder valt het normaal gesproken overdag nogal mee en kun je daar rustig allemaal gaan wandelen, ik zou zeggen, eerder wandelen zelfs, aan wandelaars zijn de Ieren wel gewend. Veel meer dan aan fietsers in ieder geval. Als fietser zou ik de 100 km wegen en weggetjes in de buurt van steden uitdrukkelijk vermijden!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:51 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is iets om rekening mee te houden, er zijn routes waar dit meer voorkomt en routes waar ik (bijna) niet voor komt. Dan hebben die laatste de voorkeur.
Nee, natuurlijk zou ik dan een slaapmatje en luchtbed bij me hebben!!!quote:In de buitenlucht zonder tent, slaapzak, kussen of luchtbed?![]()
Vogelkens, vosjes, haasjes, fazanten en een enkel dasje of papagaaienduikertje af en toequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]!
Zeker als je langs de kust loopt, kom je niemand, helemaal niemand tegen.
Heb je meteen je avondetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:02 schreef ElizabethR het volgende:
Vogelkens, vosjes, haasjes, fazanten en een enkel dasje of papagaaienduikertje af en toe
En natuurlijk de dolfijntjes en zeehonden
Ja of je wordt doodgevonden zoals die Zwitserse.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]!
Zeker als je langs de kust loopt, kom je niemand, helemaal niemand tegen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja of je wordt doodgevonden zoals die Zwitserse.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Linkje? Van cliffs gevallen? Da's iig het grootste risico...
Ja en nog niet geweest.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Had je al eens gevraagd... en nee.
Lees dit en de vorige Ierland-topics iig door. Staan veel tips inquote:Op zondag 31 januari 2010 23:11 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga dit jaar in Juni naar Ierland, hoe&wat staat nog niet vast. In ieder geval bladmuziek voor mijn harpje kopenen genieten van het land.
Ierland heeft ook veel ellende gehad in het verleden, daar zie je nog overal de sporen van.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Vond Ierland wel wat armer dan verwacht. Ben een beetje door verschillende wijken gereden en vond het toch erg arm overkomen. Vrijwel geen 'dikke' auto's gezien. In Duitsland is 1 op de 3 auto's een 'dikke' Mercedes, Audi of BMW. Daar zag je vrijwel alleen kleinere middenklassers. Nou boeit mij het perosoonlijk niet zo maar daar kon je goed aan zien dat Ierland economisch wat achterloopt.
Hmm ben je door Dublin Noord gereden?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Dit weekend in Dublin geweest en dat smaakte wel naar meer moet ik zeggen.
Vond Ierland wel wat armer dan verwacht. Ben een beetje door verschillende wijken gereden en vond het toch erg arm overkomen. Vrijwel geen 'dikke' auto's gezien. In Duitsland is 1 op de 3 auto's een 'dikke' Mercedes, Audi of BMW. Daar zag je vrijwel alleen kleinere middenklassers. Nou boeit mij het perosoonlijk niet zo maar daar kon je goed aan zien dat Ierland economisch wat achterloopt.
Vond de vrouwen wel erg mooi en de sfeer erg goed. Bij het uitgaan was de sfeer ook een stuk beter dan hier in NED. Hier is het vergeleken bij daar maar een agressieve bende.
Wicklow is echt heel mooi, das natuur op z'n best.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:43 schreef Sogetes het volgende:
Ben zelf ook nog dit weekend in Ierland geweest. Dublin is echt top, maar je komt er tegenwoordig meer toeristen dan Ieren tegenAls je echt wil genieten moet je uit de "grote" steden gaan. Nu al twee keer geweest en het verveelt nog steeds niet. Ik ga van de zomer terug om de Wicklow Way te lopen
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Wicklow is echt heel mooi, das natuur op z'n best.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]!! Glendalough
Military Road. Die omgeving
Nog steeds niet geweest!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:09 schreef =HellFire= het volgende:
Afgelopen zaterdag vertrokken uit Ierland. Ga het missen, maar ik weet zeker dat ik weer terug kom. En de volgende keer MOET ik meer zien dan alleen Dublin en de Dublin Mountains. HET MOET.
Gast ik had overtime van 9 tot 9 elke dag. Gimme a freakin' break.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Nog steeds niet geweest!!!![]()
![]()
Schaam je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |