abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77116301
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat dus. Eén keer daar een uur of 8 aan 't wandelen geweest. Drie mensen tegengekomen.
En da's best wel een file voor daar
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:43:55 #252
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77116865
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Chemiu het volgende:

[..]

m ie 'landweggetjes waar ook auto's komen' loopt en ik vroeg me af of dat die 80 km wegen zijn.
Ja.
quote:
Nouja, op een eiland is het zo lullig als je aankomt en de 2 hostels die er zitten, zitten vol (tenzij er meer zijn die niet op internet staan). Omdat we toch in het hoogseizoen zitten en ik er niet zoveel voor voel om in de buitenlucht te overnachten, zou dit er een zijn waarbij ik liever wel reserveer .
Och ja, ik zou juist als ik op Inishmore zat wél in de buitenlucht willen slapen. Mits goed weer natuurlijk. Maar ik denk dat zelfs in het hoogseizoen die hostels niet vol zijn. Er zijn op dat kleine eiland natuurlijk lang niet genoeg B&B voorzieningen
quote:
Ah betrapt, ik heb nog niet heel veel opgezocht over het formaat van de eilanden, en dan is wandelen zeker een hele goede optie!
Lijkt mij ook. En de andere twee eilanden zijn maar een kwart in grootte van Inishmore, dus die ben je met een keer een steen gooien doorgewandeld.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_77116895
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En da's best wel een file voor daar
!
Zeker als je langs de kust loopt, kom je niemand, helemaal niemand tegen.
  FOK!fotograaf donderdag 21 januari 2010 @ 21:51:35 #254
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_77117341
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:43 schreef ElizabethR het volgende:

Ja.
Ah kijk, dat is iets om rekening mee te houden, er zijn routes waar dit meer voorkomt en routes waar ik (bijna) niet voor komt. Dan hebben die laatste de voorkeur .
quote:
Och ja, ik zou juist als ik op Inishmore zat wél in de buitenlucht willen slapen. Mits goed weer natuurlijk. Maar ik denk dat zelfs in het hoogseizoen die hostels niet vol zijn. Er zijn op dat kleine eiland natuurlijk lang niet genoeg B&B voorzieningen
In de buitenlucht zonder tent, slaapzak, kussen of luchtbed? Ik denk dat ik liever een zacht bed heb dan een harde steen om op te liggen (of nog erger, kiezelstenen. Dat heb ik wel eens gedaan en dat was niet fijn). Wbt B&B's: k zie het probleem al, ik had alleen op naam van een stad gezocht ipv het hele eiland . Vantevoren boeken gaat dus echt niet nodig zijn. Wel zo fijn, dan kunnen we ook nog elders in Ierland ergens een dag langer blijven hangen als het daar goed bevalt .
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:00:40 #255
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77117946
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:51 schreef Chemiu het volgende:

[..]

Ah kijk, dat is iets om rekening mee te houden, er zijn routes waar dit meer voorkomt en routes waar ik (bijna) niet voor komt. Dan hebben die laatste de voorkeur .
Weet je, in de minder bevolkte gebieden mogen die weggetjes dan 80 km wegen zijn, maar het kan heel goed dat er alleen 's-morgens vroeg en 's-avonds erg veel verkeer over komt wegens de commuters, die in de stad gaan werken. Verder valt het normaal gesproken overdag nogal mee en kun je daar rustig allemaal gaan wandelen, ik zou zeggen, eerder wandelen zelfs, aan wandelaars zijn de Ieren wel gewend. Veel meer dan aan fietsers in ieder geval. Als fietser zou ik de 100 km wegen en weggetjes in de buurt van steden uitdrukkelijk vermijden!!!!

Alleen rond 3 uur kun je ook nog een klein spitsje hebben van moeders die hun lagere schoolgaande kinderen uit het plaatselijke schooltje gaan ophalen.
quote:
In de buitenlucht zonder tent, slaapzak, kussen of luchtbed?
Nee, natuurlijk zou ik dan een slaapmatje en luchtbed bij me hebben!!!
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:02:23 #256
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77118069
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

!
Vogelkens, vosjes, haasjes, fazanten en een enkel dasje of papagaaienduikertje af en toe
En natuurlijk de dolfijntjes en zeehonden
pi_77157588
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:02 schreef ElizabethR het volgende:
Vogelkens, vosjes, haasjes, fazanten en een enkel dasje of papagaaienduikertje af en toe
En natuurlijk de dolfijntjes en zeehonden
Heb je meteen je avondeten
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_77157687
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

!
Ja of je wordt doodgevonden zoals die Zwitserse.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_77158106
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja of je wordt doodgevonden zoals die Zwitserse.
. Linkje? Van cliffs gevallen? Da's iig het grootste risico...
pi_77158240
w
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

. Linkje? Van cliffs gevallen? Da's iig het grootste risico...

http://www.independent.ie(...)ls-body-1139552.html

JUST four days after Swiss teenager Manuela Riedo travelled to Ireland to study English, her grief-stricken parents were tragically following in her footsteps.

pi_77159850
Ben nu al geruime tijd in Dublin, maar als ik die fantastische foto's hier zie, heb ik echt niet het gevoel dat ik in Ierland ben. Damn, zo mooi die natuur hier... kon ik maar vaker buiten de stad komen.
pi_77160144
Dublin topic dicht

Nou dan hier maar antwoorden
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:19 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Had je al eens gevraagd... en nee.
Ja en nog niet geweest.
Deze heb ik aan rand van Hellfire Wood gemaakt:

pi_77496653
Ik ga dit jaar in Juni naar Ierland, hoe&wat staat nog niet vast. In ieder geval bladmuziek voor mijn harpje kopen en genieten van het land.
  zondag 31 januari 2010 @ 23:27:42 #264
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_77497535
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:11 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga dit jaar in Juni naar Ierland, hoe&wat staat nog niet vast. In ieder geval bladmuziek voor mijn harpje kopen en genieten van het land.
Lees dit en de vorige Ierland-topics iig door. Staan veel tips in . Fijne voorpret .
Als je voor muziek gaat, is 't altijd leuk om ook ff in Doolin langs te gaan. Aan de westkust, niet ver van de Cliffs of Moher (die je beter kunt skippen ).
pi_77499145
Ik ben al lekker aan het lezen geslagen, prima manier om mijn saaie zondagavond door te brengen. Krijg al reiskriebels als ik foto's zie. Heerlijk, maanden voorpret, 22 juni examen doen en de dag erna vakantie. Nu maar even een verzoekje indienen bij mijn harpdocente voor een extra portie Iers als lesmateriaal
Bedankt voor de tips! Als er nog ergens een muziekwinkel is waar ik als harpgek naartoe zou moeten hoor ik het wel.

[ Bericht 12% gewijzigd door douche-eendje op 01-02-2010 00:21:52 ]
  maandag 1 februari 2010 @ 23:55:58 #266
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_77537373
Dit weekend in Dublin geweest en dat smaakte wel naar meer moet ik zeggen.

Vond Ierland wel wat armer dan verwacht. Ben een beetje door verschillende wijken gereden en vond het toch erg arm overkomen. Vrijwel geen 'dikke' auto's gezien. In Duitsland is 1 op de 3 auto's een 'dikke' Mercedes, Audi of BMW. Daar zag je vrijwel alleen kleinere middenklassers. Nou boeit mij het perosoonlijk niet zo maar daar kon je goed aan zien dat Ierland economisch wat achterloopt.

Vond de vrouwen wel erg mooi en de sfeer erg goed. Bij het uitgaan was de sfeer ook een stuk beter dan hier in NED. Hier is het vergeleken bij daar maar een agressieve bende.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:10:56 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77537816
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Vond Ierland wel wat armer dan verwacht. Ben een beetje door verschillende wijken gereden en vond het toch erg arm overkomen. Vrijwel geen 'dikke' auto's gezien. In Duitsland is 1 op de 3 auto's een 'dikke' Mercedes, Audi of BMW. Daar zag je vrijwel alleen kleinere middenklassers. Nou boeit mij het perosoonlijk niet zo maar daar kon je goed aan zien dat Ierland economisch wat achterloopt.
Ierland heeft ook veel ellende gehad in het verleden, daar zie je nog overal de sporen van.
KuikenGuppy
pi_77538539
Ben zelf ook nog dit weekend in Ierland geweest. Dublin is echt top, maar je komt er tegenwoordig meer toeristen dan Ieren tegen Als je echt wil genieten moet je uit de "grote" steden gaan. Nu al twee keer geweest en het verveelt nog steeds niet. Ik ga van de zomer terug om de Wicklow Way te lopen
Inside every cynic, there's a disappointed idealist.
pi_77539862
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Dit weekend in Dublin geweest en dat smaakte wel naar meer moet ik zeggen.

Vond de vrouwen wel erg mooi en de sfeer erg goed. Bij het uitgaan was de sfeer ook een stuk beter dan hier in NED. Hier is het vergeleken bij daar maar een agressieve bende.
Hmm ben je door Dublin Noord gereden?
Rijd maar door Zuid Dublin, Dalkey en omstreken, kijk je je ogen uit. Daarbij komt dat voor de rijken BUITEN Dublin wonen, rural miljonairs.
Ierland is heel rijk maar die rijkdom is verdeeld onder 1 procent van de mensen, de rest is normaal of arm.
Ierland is pas vorige eeuw een zelfstandig land geworden en eeuwen onderdrukt door de Britten, dus ja een achterstand is hier wel, maar deze wordt ingehaald maar dat gaat niet zo met de knip van twee vingers.
pi_77539867
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:43 schreef Sogetes het volgende:
Ben zelf ook nog dit weekend in Ierland geweest. Dublin is echt top, maar je komt er tegenwoordig meer toeristen dan Ieren tegen Als je echt wil genieten moet je uit de "grote" steden gaan. Nu al twee keer geweest en het verveelt nog steeds niet. Ik ga van de zomer terug om de Wicklow Way te lopen
Wicklow is echt heel mooi, das natuur op z'n best.
pi_77539990
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 07:27 schreef laforest het volgende:

[..]

Wicklow is echt heel mooi, das natuur op z'n best.
!! Glendalough Military Road. Die omgeving
pi_77540116
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 07:47 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

!! Glendalough Military Road. Die omgeving
pi_77555028
Afgelopen zaterdag vertrokken uit Ierland. Ga het missen, maar ik weet zeker dat ik weer terug kom. En de volgende keer MOET ik meer zien dan alleen Dublin en de Dublin Mountains. HET MOET.
pi_77555122
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:09 schreef =HellFire= het volgende:
Afgelopen zaterdag vertrokken uit Ierland. Ga het missen, maar ik weet zeker dat ik weer terug kom. En de volgende keer MOET ik meer zien dan alleen Dublin en de Dublin Mountains. HET MOET.
Nog steeds niet geweest!!!

Schaam je
pi_77555184
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef laforest het volgende:

[..]

Nog steeds niet geweest!!!

Schaam je
Gast ik had overtime van 9 tot 9 elke dag. Gimme a freakin' break.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')