Precies Arceequote:Op maandag 5 april 2010 11:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor die reeks is dat vergelijkbaar met 20 topics in dit topic.
Maar ik snap ook niet zo goed waarom er nooit zo veel over PRdV wordt gepost. Hij mag dan wel narcistisch zijn en zijn programma een redelijk hoog Telegraaf-gehalte, maar het is buitengewoon goed gemaakt en onderhoudend en hij bereikt daadwerkelijk aansprekende resultaten.
Dat zal best geregeld zijn met de politie, anders komt hij niet door de douanequote:Op maandag 5 april 2010 15:09 schreef Bayswater het volgende:
Ik dacht dat die kerel in Thailand zei hij nog een straf moest uitzetten in Nederland en vervolgens gaat hij doodleuk op bezoek bij zijn jeugdvriendje in de gevangenis in Nederland.
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar aan de andere kant: er zijn zat Nederlanders in het buitenland die gevlucht zijn omdat ze hier nog een straf moeten uitzitten. Ik denk niet dat elke douanebeambte die mensen en namen uit zijn hoofd kent. Ook wordt je paspoort niet echt gescand bij de douane, ze kijken er alleen naar. En ten slotte kan hij dan ook nog op een Thais paspoort reizen mocht hij die hebben.quote:Op maandag 5 april 2010 15:09 schreef Bayswater het volgende:
Ik dacht dat die kerel in Thailand zei hij nog een straf moest uitzetten in Nederland en vervolgens gaat hij doodleuk op bezoek bij zijn jeugdvriendje in de gevangenis in Nederland.
Die rechter zou iets te maken kunnen hebben met die Zweedse meisjes.quote:Op zondag 4 april 2010 23:17 schreef Innercircle het volgende:
Zal me niet verbazen als die rechter een pedofiel is en er meer mee te maken heeft... Ik bedoel die rechter die Koos kwam opzoeken in zijn huis waar die martelkamer ook was en die voor Koos een goedkoop rijbewijs regelde.
Ja dat zou wel wat zijn jaquote:Op maandag 5 april 2010 16:20 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Die rechter zou iets te maken kunnen hebben met die Zweedse meisjes.
Dat is me iets te complotachtig. Ik denk inderdaad gewoone een rukkende rechter met pedofiele trekjes.quote:Op maandag 5 april 2010 16:20 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Die rechter zou iets te maken kunnen hebben met die Zweedse meisjes.
Gezien wat hij allemaal voor die koos heeft geregeld en betaald zal er best veel meer zijnquote:Op maandag 5 april 2010 16:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat is me iets te complotachtig. Ik denk inderdaad gewoone een rukkende rechter met pedofiele trekjes.
Het is ook zeker niet uit te sluiten, dat die rechter is omgekocht.quote:Op maandag 5 april 2010 16:29 schreef jankooi het volgende:
[..]
Gezien wat hij allemaal voor die koos heeft geregeld en betaald zal er best veel meer zijn
misschien heeft ie er ook wel een paar dood gemaakt
Ben benieuwd wat justitie zal doen
koos had geen cent te makken hoor, die kon niets omkopenquote:Op maandag 5 april 2010 19:00 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Het is ook zeker niet uit te sluiten, dat die rechter is omgekocht.
Dat vind ik wel een beetje kort door de bocht. Hij kende destijds genoeg mensen die crimineel actief waren of die er belang bij hadden dat hij niet veroordeeld zou worden. Geld kan niet echt een probleem zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 19:59 schreef jankooi het volgende:
[..]
koos had geen cent te makken hoor, die kon niets omkopen
En dat zeg je niet alleen omdat hij Louwes schuldig acht?quote:
Denk dat die kerel er niet armer van wordt!quote:Op maandag 5 april 2010 20:08 schreef groenen het volgende:
Ik heb delen van het programma gemist, maar wat was voor die man uit Thailand het argument om mee te doen aan dit programma? Niet veel te winnen voor hem, lijkt mij.
Tenzij hij wat geld toegestopt krijgt van Peter R.
Of vliegen naar België of Duitsland en dan per auto naar Nederlandquote:Op maandag 5 april 2010 16:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar aan de andere kant: er zijn zat Nederlanders in het buitenland die gevlucht zijn omdat ze hier nog een straf moeten uitzitten. Ik denk niet dat elke douanebeambte die mensen en namen uit zijn hoofd kent. Ook wordt je paspoort niet echt gescand bij de douane, ze kijken er alleen naar. En ten slotte kan hij dan ook nog op een Thais paspoort reizen mocht hij die hebben.
Ik weet wel zeker dat ze hem betalen voor zijn medewerking, idd.quote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk dat die kerel er niet armer van wordt!
quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat zeg je niet alleen omdat hij Louwes schuldig acht?
Okee, dan zijn we het gewoon eens dus.quote:Op maandag 5 april 2010 20:21 schreef JanJanJan het volgende:
Maar ik vind Peter een topper, hij is altijd goed ingelicht en maakt zelden of nooit fouten.
in de trailer voor aflevering 2 kwam die Nico aan op een vliegveld buiten Nederland.quote:Op maandag 5 april 2010 20:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Of vliegen naar België of Duitsland en dan per auto naar Nederland
Peter vertrok ook vanaf Düsseldorf naar Thailand. Vermoedelijk ook goedkoper / handiger.quote:Op maandag 5 april 2010 20:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
in de trailer voor aflevering 2 kwam die Nico aan op een vliegveld buiten Nederland.
De moord op JFK was een grote foutquote:Op maandag 5 april 2010 20:21 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen die geen complotdenker is acht Louwes schuldig.
Maar ik vind Peter een topper, hij is altijd goed ingelicht en maakt zelden of nooit fouten.
(grootste fout vind ik die JFK aflevering. Hé toevallig, was met een complotdenker...)
laat mij eens even een gokje wagen, Koos Hertogs was portier van de Mayfair hier in den haag, een sexclub voor de `hoge stand` zoals politici, beroemdheden en.....rechters bijvoorbeeld.....afpersing en bedreiging etc. lijkt mij het meest logische....quote:Op zondag 4 april 2010 23:17 schreef Innercircle het volgende:
Zal me niet verbazen als die rechter een pedofiel is en er meer mee te maken heeft... Ik bedoel die rechter die Koos kwam opzoeken in zijn huis waar die martelkamer ook was en die voor Koos een goedkoop rijbewijs regelde.
Wat een schoft is jouw vader!!quote:Op maandag 5 april 2010 23:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
laat mij eens even een gokje wagen, Koos Hertogs was portier van de Mayfair hier in den haag, een sexclub voor de `hoge stand` zoals politici, beroemdheden en.....rechters bijvoorbeeld.....afpersing en bedreiging etc. lijkt mij het meest logische....
boeiende uitzending. Samen met mn pa naar zitten kijken. Hij zat destijds in het betreffende (technische) recherche team wat die zaak deed.
Deze zaak heeft in 35 jaar recherchewerk het meeste impact gehad op hem en zijn collega's vanwege de gruwelijkheid (martelkamer, kinderlijkjes) ervan. Een misdrijf van zo'n omvang (soort voorloper van Dutroux) was in die tijd nog niet eerder vertoond. Bovendien waren die Koos en zijn familie ratten van het ergste soort, waardoor 2 rechercheurs destijds met eens pistool onder hun hoofdkussen sliepen omdat ze van alle kanten zwaar bedreigd en geintimideerd werden en enkele collega's letterlijk professionele hulp nodig hadden bij een verwerkingsproces. Al zijn (oud) collega's kunnen zich deze zaak nog tot in elk detail herinneren.
Zegt genoeg dat mn vader, die nooit vloekt, gisteren hardop zei dat ie wenste dat die maagkanker terugkomt en dat ie er aan overlijdt....
volgende week maar weer kijken en hopen op meer inside information, geeft toch een extra dimensie aan zo'n aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |