abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65684938
Zo en er komt nog maar eens een berg sneeuw naar beneden hier!
pi_65684997
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:47 schreef kbeurden het volgende:
Zo en er komt nog maar eens een berg sneeuw naar beneden hier!
Kom maar op met de foto's .
pi_65685918
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Kom maar op met de foto's .
Zit op t werk, dus geen camera bij
Vanavond!
pi_65686188
Niet zo'n fantastische foto (leuk hoor, zo'n camera in de mobiele telefoon, maar met een lens van 1x1mm kun je er niet veel mee), maar het laat de sneeuw op de bergen iig wel leuk zien:

Uitzicht op de zuidelijke bergjes vanaf een van de hoge gebouwen in Barrow Street. Zonsondergang is vaak erg mooi ook.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_65686602
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef LintuxCx het volgende:
Niet zo'n fantastische foto (leuk hoor, zo'n camera in de mobiele telefoon, maar met een lens van 1x1mm kun je er niet veel mee), maar het laat de sneeuw op de bergen iig wel leuk zien:

[ afbeelding ]

Uitzicht op de zuidelijke bergjes vanaf een van de hoge gebouwen in Barrow Street. Zonsondergang is vaak erg mooi ook.
Gaaf .
pi_65688467
Mooie, sfeervolle foto. En dat voor Dublin. Overigens, daar in het westen, ter hoogte van die witte flat op de foto, daar vééér achter woonde ik, met de bergjes in de achtertuin. Ik wil terug.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:16:28 #32
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65689432
Sneeuw op de bergen van county Mayo

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_65690018
Westen van Ierland is zo mooi .
pi_65701650
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef ElizabethR het volgende:

[ afbeelding ]
.

Ierse Alpen .
pi_65717446
Wow, het westen van het lond schopt inderdaad wel keihard de kont van Dublin. Als mijn werkgever daar zou zitten wist ik het wel.

Vandaag heeft het echt gesneeuwd!

Alles wit, binnen een paar minuten!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_65718505
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef ElizabethR het volgende:

[ afbeelding ]
Wouw, wat een foto!
Ik woon er sinds kort ook Ik wilde je nog op de hoogte houden, maar door al het geregel, ben ik nog aan veel dingen niet toegekomen. In Cork. Mooie leuke stad en binnenkort ga ik meer van de omgeving zien. En dan kom ik ook richting Galway
Eerst 20 februari naar Dublin voor The Killers!!

Foto van vanochtend:

pi_65718599
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:

Zijn er al FOK!kers ontslagen vanwege de crisis? En/of besloten om weer naar Nederland terug te keren
Ik ben er net
Heb mijn baan nog en woonruimte. Alleen de supermarkt is me qua prijzen nog het meest tegen gevallen van alles. De Ieren (waarvan ik er met eentje woon) zeggen dat de prijzen gaan zakken, vooral de Pint of Guinness
pi_65718665
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:29 schreef =HellFire= het volgende:
Haast tropisch met al die palmbomen. .
Dat zegt een collega ook altijd als we door zijn straat lopen in Cork

(Had ook in 1 post gepast, sorry)
  woensdag 4 februari 2009 @ 02:04:22 #39
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65719317
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:03 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Wouw, wat een foto!
Ik woon er sinds kort ook Ik wilde je nog op de hoogte houden, maar door al het geregel, ben ik nog aan veel dingen niet toegekomen. In Cork. Mooie leuke stad en binnenkort ga ik meer van de omgeving zien. En dan kom ik ook richting Galway
Eerst 20 februari naar Dublin voor The Killers!!

Foto van vanochtend:

[ afbeelding ]
Hey! War leuk dat het toch gelukt is Ik vroeg me al af hoe het met je was.
Welkom in ons mooie Eire!! En heel veel succes met je nieuwe leven.

Als je richting Galway komt, je weet mijn email adres.
pi_65817879
Hoi

Ik woon al weer ruim 2.5 jaar in Dublin, omdat ik vorig jaar getrouwd ben met een Ierse man

Hier ook sneeuw de afgelopen paar dagen!

pi_65891799
Morgen Priest Feast
pi_65902241
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:00 schreef Carria het volgende:
Hoi

Ik woon al weer ruim 2.5 jaar in Dublin, omdat ik vorig jaar getrouwd ben met een Ierse man

Hier ook sneeuw de afgelopen paar dagen!

[ link | afbeelding ]
Welkom hier!
 FR
pi_65923821
Zijn er mensen hier die er aan denken om Ierland weer te verlaten? Ik zit er zelf aan te denken. Ik ben hier nu meer dan 2,5 jaar en vind het wel genoeg eigenlijk.
pi_65924120
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Zijn er mensen hier die er aan denken om Ierland weer te verlaten? Ik zit er zelf aan te denken. Ik ben hier nu meer dan 2,5 jaar en vind het wel genoeg eigenlijk.
Wat is/zijn je reden(en) om het land te verlaten
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:51:55 #45
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65924494
quote:
Not in a million years!! Ik ben er nu bijna 4 jaar en ik mis helemaal niets aan Nederland. Ik heb nog lang niet genoeg van Ierland in ieder geval.

Zit je in een dip of is dit gewoon iets wat je jezelf sowieso al had voorgenomen? Dus dat het tijdelijk zou zijn?
pi_65926231
Ik had me destijds voorgenomen om hier 2-5 jaar te blijven, sowieso tijdelijk dus. De economische situatie is ook wel een reden, aangezien het banenaanbod drastisch is veranderd. Ik vind m'n huidige baan nog steeds interssant, maar tsja, ook al weer 2,5 jaar in hetzelfde bedrijf. Ik heb niet meer hetzelfde gevoel als wat ik 2,5 jaar geleden had.

Uiteindelijk heb ik hier wel een ontzettend leuke tijd gehad en absoluut de juiste keuze gemaakt om hier te komen. Veel kansen gekregen en gegrepen Ik zal in elk geval met veel plezier terugkijken op m'n tijd hier in Ierland.

pi_65926351
quote:
Ik ben er net, dus nee. Maar ik weet nog niet hoelang ik blijf. Ik mis wat dingen in Nederland, maar ik mis ook een hoop niet. Ik wil eerst eens kijken hoe het bevalt en hoe erg ik bijvoorbeeld mijn dierbare zal missen en zal blijven missen. Een aantal vrienden sprak of zag ik elke dag. En dat is way anders nu.....
pi_65926698
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Ik ben er net, dus nee. Maar ik weet nog niet hoelang ik blijf. Ik mis wat dingen in Nederland, maar ik mis ook een hoop niet. Ik wil eerst eens kijken hoe het bevalt en hoe erg ik bijvoorbeeld mijn dierbare zal missen en zal blijven missen. Een aantal vrienden sprak of zag ik elke dag. En dat is way anders nu.....
Daarentegen zijn de afstanden door internet en het goedkopere vliegen (iig goedkoper dan vroeger) een stuk 'korter' geworden.
pi_65926882
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Daarentegen zijn de afstanden door internet en het goedkopere vliegen (iig goedkoper dan vroeger) een stuk 'korter' geworden.
Klopt, maar het kost meer geld om te vliegen, dan even met de fiets. Dus de afstanden zijn dan weer groot. Zeker als je ouders niet (kunnen) vliegen :-(
pi_65927480
Ik wil ook absoluut niet meer terug naar Nederland. Hoewel ik hier oorspronkelijk ben gekomen wegens mijn Ierse partner, bevalt het me hier erg goed. In veel opzichten past de Ierse cultuur en manier van leven veel beter bij me dan de Nederlandse. Wat niet wegneemt dat ik soms ook wel dingen mis, vooral familie en dergelijke.

Economische crisis zijn wij ook (nog) niet echt door geraakt.

Wel hoop ik ooit uit Dublin te kunnen verhuizen. Man komt uit Co. Roscommon, en we willen erg graag die kant op, maar voorlopig zit dat er niet in vanwege werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')