Ten eerste privacy.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:34 schreef kwiwi het volgende:
waarom laat je het dan niet op je werk afleveren?
Inderdaad met zo'n realdoll over straat moeten is niet relax.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:39 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ten eerste privacy.
En omdat je soms zware/grote spullen nodig hebt.
Tevens is mijn werk is niet in de buurt van mijn woning en is er bij mijn werk geen betaalbare parkeerplaats te vinden dus moet je het OV in met je nieuwe spullen.
pwndquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:40 schreef mirved het volgende:
[..]
Inderdaad met zo'n realdoll over straat moeten is niet relax.
Zet ie d'r toch gewoon wieltjes onder? Kan ze zo aan z'n arm meerollenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:40 schreef mirved het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:40 schreef mirved het volgende:
[..]
Dat is TNT denk ik.. Doen ze bij mij ook altijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:56 schreef tralalala het volgende:
Bij ons flikkeren ze het altijd al bij de eerste bezorgronde bij de buren
Hier ook, het verbaast me eigenlijk altijd dat dat mag. Het is toch persoonlijk geadresseerd, lekker als je je bestelde (sex)artikelen bij je buurvrouw af mag halenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:56 schreef tralalala het volgende:
Bij ons flikkeren ze het altijd al bij de eerste bezorgronde bij de buren
Selektvracht heeft dat eergisteren bij mij ook nog gedaan. Had briefje in de brievenbus liggen dat het 2 deuren verder afgegeven was.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is TNT denk ik.. Doen ze bij mij ook altijd.
TNT ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is TNT denk ik.. Doen ze bij mij ook altijd.
Ik ben een keer om 17.30.10 naar zoon kut balie toegerend.. Zet dat wijf rustig het bordje voor me neus dat ze gesloten is.... Toen was ik echt boos, maargoed uiteindelijk de volgende dag om 17.29.50 aan de balie komen staan om vervolgens heeeel rustig naar me legitimatie zoeken. En het ontvangstbewijs eens heel goed door lezen ( en nog een vraag erover stellen) alvorens het te tekenen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Selektvracht heeft dat eergisteren bij mij ook nog gedaan. Had briefje in de brievenbus liggen dat het 2 deuren verder afgegeven was.
Maar verder een zeer terechte klacht. Ik akn me daar ook kapot aan ergeren, ook van TNT, brengen ze het na die twee keer naar het postkantoor, dat ook maar tot 17:30 open is en alleen op werkdagen...De muts van de balie vond dat ik dan maar vrij moest pakken... Vrij pakken??? Om een pakketje op te halen??? Duur pakketje dan. Zij horen een service te leveren, daar betalen wij voor...
Ik had dat toen ook ja, was 2 minuten te laat nadat ik laag gevlogen had met hoge snelheid, die muts was er nog, maar nee, ik kon écht niet aan mijn pakketje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:17 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik ben een keer om 17.30.10 naar zoon kut balie toegerend.. Zet dat wijf rustig het bordje voor me neus dat ze gesloten is.... Toen was ik echt boos, maargoed uiteindelijk de volgende dag om 17.29.50 aan de balie komen staan om vervolgens heeeel rustig naar me legitimatie zoeken. En het ontvangstbewijs eens heel goed door lezen ( en nog een vraag erover stellen) alvorens het te tekenen.
volgens mij mag dat ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:07 schreef Samson het volgende:
[..]
Hier ook, het verbaast me eigenlijk altijd dat dat mag. Het is toch persoonlijk geadresseerd, lekker als je je bestelde (sex)artikelen bij je buurvrouw af mag halen
Dat mag dan weer niet de naam moet overeenkomen met je creditcard gegevens..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:19 schreef Tahiti het volgende:
Kan je het niet bij iemand anders laten afleveren?
Dat is dus best krom, want blijkbaar geven bezorgers je pakje zonder problemen bij de buren af. Dan gaat die vlieger ook niet opquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:29 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat mag dan weer niet de naam moet overeenkomen met je creditcard gegevens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |