Ja..... had je iets anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:07 schreef Natalie het volgende:
Zag ik nu net bij de previews van volgende week Anastacia ineengedoken achter een tafel zitten janken?
Ja duh, haar groep komt volgende week pasquote:
Je weet dat ik nu niet kijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja duh, haar groep komt volgende week pas
NIET KIJKEN = NIET POSTENquote:
Huhhh....dat ze zoveel huilt? Hoe kom je erbij? Ik heb haar nog nooit zien huilen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:41 schreef Luie-princes het volgende:
Damn wat een gehaat hier haha.
Mij boeit het niet dat ze zoveel huilt, ik vind haar stem echt mooi!
Yep, dat is exit voor haar... en ik had toch zo gehoopt dat er zo'n verborgen supertalent in had gezeten die van onzeker stresskipje in wereldzangeres verandert...maar nee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:06 schreef Natalie het volgende:
Wat een vreselijk slecht nummer, een vreselijk slechte stem en een vreselijk slecht optreden.
Yep, thats true! Aan Anastacia ga ik mijn woorden niet meer aan vuil maken. Had allang eruit gemoeten wegens gebrek aan muzikaliteit, inzet en discipline.quote:
jijwashetalZatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:17 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Yep, thats true! Aan Anastacia ga ik mijn woorden niet meer aan vuil maken. Had allang eruit gemoeten wegens gebrek aan muzikaliteit, inzet en discipline.![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |