Ik ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jon of Froukje is dus de Mol als je die theorie aanhoudt.. dan ga ik toch voor Froukje
Rick of Jon dan dus, want ze hebben nog nooit een man van 40+ gehad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:27 schreef Susi het volgende:
Ik heb ergens het idee dat ze een heel ander type zoeken qua mollen die ze eerder hebben gehad. En dan niet qua tactiek, maar gewoon qua persoon.
Zijn wel mijn verdachten, met name Jonquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Rick of Jon dan dus, want ze hebben nog nooit een man van 40+ gehad.
Dan ga ik ook gauw mijn MolMail bekijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:14 schreef Sug4r het volgende:
Net een preview gezien van aflevering 5 op de site..het wordt weer spannend![]()
Met scherpschutters en zakjes geld die ze naar een burcht moeten brengen.
Ik kan niet wachten
Ja, dat vind ik ook . Veel leuker als afgelopen donderdag!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:46 schreef Jabberwocky het volgende:
Ja die voorstukjes zien er leuker dan de opdrachten van vorige week.
Wat veel lijkt op die opdracht in seizoen 2 in Schotland. Ook met laserpistolen op een kasteel, alleen dan omgekeerd zo lijkt hetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:14 schreef Sug4r het volgende:
Met scherpschutters en zakjes geld die ze naar een burcht moeten brengen.
Die opdracht in Schotland vind ik eigenlijk nog steeds een van de leukste opdrachten ooitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat veel lijkt op die opdracht in seizoen 2 in Schotland. Ook met laserpistolen op een kasteel, alleen dan omgekeerd zo lijkt hetWel een mooi kasteel als je dat zo ziet.
laatste keren waren het ongeveer 10 pagina's geloof ik... Of je moet echt een heel weekend wachten....quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:33 schreef Enfermera het volgende:
Spannend.. Ik neem 't vanavond op omdat ik ergens heenga, maar doe het wel met een half uur uitloop want ik wil echt niks missen, en ook niet wachten op UG
Ik gok dat er dan 3 volle topics zijn die ik kan doorlezen
Ja, I know, vandaar ook dequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
laatste keren waren het ongeveer 10 pagina's geloof ik... Of je moet echt een heel weekend wachten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |