abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65631985
Daarom is er geld ontvreemd uit de pot natuurlijk
pi_65632200
jaa das wel zo, maar wie heeft dan het minste binnen gehaald tot nu toe? en wie het meeste vergooit. was het net vorig jaar ook zo? en is het niet zo dat de mol ook wil dat ze andere verdenken. hij/zij kan nu toeslaan, maar ook over 2/3 afleveringen een heleboel geld eruit sjoemelt.
hihi haha :D
  zondag 1 februari 2009 @ 19:32:10 #78
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_65633108
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:24 schreef MrManiak het volgende:

Misschien had ze gehoopt dat er bij de mini-veiling enorm veel geld zou verdwijnen...
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef The_S het volgende:
Daarom is er geld ontvreemd uit de pot natuurlijk
Sja, weet je, het valt niet uit te sluiten, maar ik zou het toch enorm kut, triest en jammer vinden als die waar blijkt te zijn. Dat het concept van het programma dus wordt: De Mol is degene die verder niks saboteert, veel geld binnenhaalt, maar op enig onbewaakt moment bijna de hele pot laat verdwijnen.

Ik mag hopen dat die hele geld-verdwijn-actie geen Mollenstreek is, maar weer zo'n 'Kijk-mij-eens-tof-zijn'-moment ( ) van kandidaat Sebastiaan. Het is namelijk ook wel belachelijk veel geld dat verdwenen is. Het zou erop duiden dat de AVRO deze keer wel een érg krap budget had. Wat op zich ook wel weer bleek uit de opdrachten deze aflevering, dus wat dat betreft...

Ben gewoon nog steeds teleurgesteld in deze serie. Misschien ook omdat ik de afgelopen weken een aantal buitenlandse series heb gekeken met supertoffe opdrachten en kandidaten die er nog wel echt voor gingen. Dan is het contrast ineens wel erg groot. Sorry...

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 02-02-2009 11:24:54 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_65633392
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:32 schreef Jane het volgende:

[..]

[..]

Sja, weet je, het valt niet uit te sluiten, maar ik zou het toch enorm kut, triest en jammer vinden als die waar blijkt te zijn. Dat het concept van het programma dus wordt: De Mol is degene die verder niks saboteert, veel geld binnenhaalt, maar op enig onbewaakt moment bijna de pot laat verdwijnen.

Ik mag hopen dat die hele geld-verdwijn-actie geen Mollenstreek is, maar weer zo'n 'Kijk-mij-eens-tof-zijn'-moment ( ) van kandidaat Sebastiaan. Het is namelijk ook wel belachelijk veel geld dat verdwenen is. Het zou erop duiden dat de AVRO deze keer wel een érg krap budget had. Wat op zich ook wel weer bleek uit de opdrachten deze aflevering, dus wat dat betreft...

Ben gewoon nog steeds teleurgesteld in deze serie. Misschien ook omdat ik de afgelopen weken een aantal buitenlandse series heb gekeken met supertoffe opdrachten en kandidaten die er nog wel echt voor gingen. Dan is het contrast ineens wel erg groot. Sorry...
Welke buitenlandse versies bijvoorbeeld? Who is the mol?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 1 februari 2009 @ 20:02:09 #80
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_65634002
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Welke buitenlandse versies bijvoorbeeld? Who is the mol?
Een aantal Australische, Amerikaanse en Britse series die ik van 'The Mole' (dat dus ) online kon vinden. Sommige zijn echt tof hoor!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_65634119
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:32 schreef Jane het volgende:

[..]

[..]

...

Ik mag hopen dat die hele geld-verdwijn-actie geen Mollenstreek is, maar weer zo'n 'Kijk-mij-eens-tof-zijn'-moment ( ) van kandidaat Sebastiaan. Het is namelijk ook wel belachelijk veel geld dat verdwenen is.
...
Ik blijf het vreemd vinden dat het bedrag dat verdwenen is hetzelfde is als waar ze mee begonnen, namelijk ¤.5.850,=

Er werd ook gezegd dat het stapeltje geld wat Sebastiaan vast had op een gegeven moment al erg weinig was.
Hij is het niet die nacht kwijtgeraakt, maar al veel eerder.

Ik hoop ook niet dat het een nep-mollenstreek is van hem want dat maakt het spel minder leuk vind ik.

Ik hoop dat die muziekaanwijzing ook op hem slaat, en hij de volgende is die er uit vliegt.
  zondag 1 februari 2009 @ 21:57:34 #82
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_65638294
TVP!
Don't come closer, I might hurt you
pi_65643163
Ik zet met geld op Froukje.. een van de meest verdachte omstandigheden vond ik nog wel die opdracht met de enveloppen.. als een team in het donker ZOVEEL geld op kan halen vergeleken met een ander team bij daglicht..

Moest meteen denken aan Dennis op het cruiseschip.. al de grote bedragen pakken en overboord gooien..
pi_65648073
Niet alleen Froukje had bij die enveloppen niets toch, maar Dennis had toch ook al niets?? Wel raar idd!

(TVP)
pi_65649829
Ik vond Sebastiaan eerst echt heel tof, maar de laatste aflevering heb ik me toch behoorlijk geirriteerd.
Ben wel klaar met m geloof ik.

Dennis blijft wel een schatje.

Oh ja, en wie de mol is................................ pfffffffffffffffff weet ik veel.
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:52:23 #86
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_65650760
quote:
Vivienne was eigenlijk de enige die keihard tegen mijn schenen ging schoppen en zeggen: "Jij! Klerelijer!"

En dan dit hoofd erbij...

Het is gewoon weer een nep-molactie van de heer Labrie. Dat geld duikt een van de volgende afleveringen wel weer op.
pi_65654566
tvp
Zo niet.. dan toch!
pi_65655138
Overigens wel een leuke theorie van Heinz op de .com site
quote:
Het was het doel van de Mol om alle 3 de kampeerpakketten niet te kopen. Dan zou Pieter Jan hen vertellen dat ze zonder tenten of slaapzakken in het hooi zouden moeten slapen.. Waarop hij wel nog alle tassen bagage (inclusief warme truien en lange broeken) van de kandidaten per 2 veilt. En die kan je dan goed gebruiken! Resultaat; alle (of veel) bagage zou worden teruggekocht, en er zou een hoop geld uit de pot gaan.

Met deze tactiek moet de Mol wel bereid zijn om een slechte nacht te hebben.

Anniek, (Paula) en Rick zouden deze tactiek gevolgd kunnen hebben. Maar in Annieks geval is het wel gek dat ze tijdens de veiling van pakket 1 op het gegeven moment waarschuwt "dat ze voor het zelfde geld straks maar één tent en een blik bier" zouden hebben.
Op zich wel een interessante theorie. Wat denken jullie ervan?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  FOK!fossiel maandag 2 februari 2009 @ 14:45:34 #89
8443 cptmarco
it's captain...
pi_65656628
van wieisdemol.net
quote:
De kandidaten schrijven de naam van degene die volgens hen afvalt, op een kaartje met achterop het mollogo. Alleen bij Viviënne is de kant met het logo te zien wanneer ze het kaartje in het kistje stopt.
hint richting Viv?
pi_65661136
Er zijn best tegenstrijdige dingen met viv zeg, volgensmij heeft zij de meeste "geheime hints" maar is ze verder gewoon in het spel als goede kandidaat..... hmmmmm
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_65665070
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:15 schreef SMutzskii het volgende:
Niet alleen Froukje had bij die enveloppen niets toch, maar Dennis had toch ook al niets?? Wel raar idd!

(TVP)
kan ook een montagetruc zijn natuurlijk.. Dennis liep ook een envelop voorbij idd..

Alhoewel de MALL boven Froukjes hoofd ook wel erg makkelijk was..
  maandag 2 februari 2009 @ 21:37:26 #92
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_65672873
Behalve dan dat Rick met diezelfde mall in beeld is gebracht, dus dat lijkt me geen hint. Als dat wel zo is, is het een heel slechte.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_65680685
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:37 schreef Jabberwocky het volgende:
Behalve dan dat Rick met diezelfde mall in beeld is gebracht, dus dat lijkt me geen hint. Als dat wel zo is, is het een heel slechte.
Rick stond toen voor een bordje met 'fáilte 109' erop. Ik heb hem niet gezien bij de mall.
pi_65680735
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef somegirl het volgende:
Er zijn best tegenstrijdige dingen met viv zeg, volgensmij heeft zij de meeste "geheime hints" maar is ze verder gewoon in het spel als goede kandidaat..... hmmmmm
Als Viv de mol is maken ze het haar wel erg gemakkelijk met die nepmollen als Sebastiaan en Dennis en in het begin Hans.

Jammer is dat.
Ik krijg ook de indruk dat het geld wat de winnaar kan verdienen helemaal niet zo belangrijk is deze keer.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:26:20 #95
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_65682954
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:17 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Rick stond toen voor een bordje met 'fáilte 109' erop. Ik heb hem niet gezien bij de mall.
Aflevering later, die opdracht met die telefoons. Rick loopt de mall dan binnen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_65683375
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:26 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Aflevering later, die opdracht met die telefoons. Rick loopt de mall dan binnen.
Iedereen liep als het goed is uiteindelijk de Mall binnen, het was op de een of andere manier ook de ingang naar de stationshal waar de 'gidsen' stonden meen ik.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_65693693
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:26 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Froukje lieten ze duidelijk zien dat ze ervoor staat en alleen.
Rick loopt samen mét Sebastiaan naar binnen waar Froukje (de mol) al binnen is. En iedereen kwam uiteindelijk naar de Mall (de mol).
pi_65693920
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:16 schreef Sug4r het volgende:

[..]
En iedereen kwam uiteindelijk naar de Mall (de mol).
Jon of Froukje is dus de Mol als je die theorie aanhoudt.. dan ga ik toch voor Froukje
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_65694837
Trouwens, die 1-op-1 gesprekken 's nachts waren vóór de touwbrugopdracht, hoewel het in een andere volgorde is uitgezonden (zie hier, met dank aan Moldo van wieisdemol.nl). Froukje stelt dus de vraag aan Dennis: "wie denk jij dat er morgen afvalt". De opdracht de volgende ochtend was "vul de naam in van degene die jij denkt dat afvalt", dus dat kan misschien voorkennis zijn.
pi_65695703
En Dennis zei toen, evenals Froukje, Paula, maar vulde Viv in...
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')