quote:Op zondag 1 februari 2009 18:24 schreef MrManiak het volgende:
Misschien had ze gehoopt dat er bij de mini-veiling enorm veel geld zou verdwijnen...
Sja, weet je, het valt niet uit te sluiten, maar ik zou het toch enorm kut, triest en jammer vinden als die waar blijkt te zijn. Dat het concept van het programma dus wordt: De Mol is degene die verder niks saboteert, veel geld binnenhaalt, maar op enig onbewaakt moment bijna de hele pot laat verdwijnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef The_S het volgende:
Daarom is er geld ontvreemd uit de pot natuurlijk
Welke buitenlandse versies bijvoorbeeld? Who is the mol?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:32 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Sja, weet je, het valt niet uit te sluiten, maar ik zou het toch enorm kut, triest en jammer vinden als die waar blijkt te zijn. Dat het concept van het programma dus wordt: De Mol is degene die verder niks saboteert, veel geld binnenhaalt, maar op enig onbewaakt moment bijna de pot laat verdwijnen.
Ik mag hopen dat die hele geld-verdwijn-actie geen Mollenstreek is, maar weer zo'n 'Kijk-mij-eens-tof-zijn'-moment () van kandidaat Sebastiaan. Het is namelijk ook wel belachelijk veel geld dat verdwenen is. Het zou erop duiden dat de AVRO deze keer wel een érg krap budget had. Wat op zich ook wel weer bleek uit de opdrachten deze aflevering, dus wat dat betreft...
Ben gewoon nog steeds teleurgesteld in deze serie. Misschien ook omdat ik de afgelopen weken een aantal buitenlandse series heb gekeken met supertoffe opdrachten en kandidaten die er nog wel echt voor gingen. Dan is het contrast ineens wel erg groot. Sorry...
Een aantal Australische, Amerikaanse en Britse series die ik van 'The Mole' (dat dusquote:Op zondag 1 februari 2009 19:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Welke buitenlandse versies bijvoorbeeld? Who is the mol?
Ik blijf het vreemd vinden dat het bedrag dat verdwenen is hetzelfde is als waar ze mee begonnen, namelijk ¤.5.850,=quote:Op zondag 1 februari 2009 19:32 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
...
Ik mag hopen dat die hele geld-verdwijn-actie geen Mollenstreek is, maar weer zo'n 'Kijk-mij-eens-tof-zijn'-moment () van kandidaat Sebastiaan. Het is namelijk ook wel belachelijk veel geld dat verdwenen is.
...
quote:Vivienne was eigenlijk de enige die keihard tegen mijn schenen ging schoppen en zeggen: "Jij! Klerelijer!"
Op zich wel een interessante theorie. Wat denken jullie ervan?quote:Het was het doel van de Mol om alle 3 de kampeerpakketten niet te kopen. Dan zou Pieter Jan hen vertellen dat ze zonder tenten of slaapzakken in het hooi zouden moeten slapen.. Waarop hij wel nog alle tassen bagage (inclusief warme truien en lange broeken) van de kandidaten per 2 veilt. En die kan je dan goed gebruiken! Resultaat; alle (of veel) bagage zou worden teruggekocht, en er zou een hoop geld uit de pot gaan.
Met deze tactiek moet de Mol wel bereid zijn om een slechte nacht te hebben.
Anniek, (Paula) en Rick zouden deze tactiek gevolgd kunnen hebben. Maar in Annieks geval is het wel gek dat ze tijdens de veiling van pakket 1 op het gegeven moment waarschuwt "dat ze voor het zelfde geld straks maar één tent en een blik bier" zouden hebben.
hint richting Viv?quote:De kandidaten schrijven de naam van degene die volgens hen afvalt, op een kaartje met achterop het mollogo. Alleen bij Viviënne is de kant met het logo te zien wanneer ze het kaartje in het kistje stopt.
kan ook een montagetruc zijn natuurlijk.. Dennis liep ook een envelop voorbij idd..quote:Op maandag 2 februari 2009 10:15 schreef SMutzskii het volgende:
Niet alleen Froukje had bij die enveloppen niets toch, maar Dennis had toch ook al niets?? Wel raar idd!
(TVP)
Rick stond toen voor een bordje met 'fáilte 109' erop. Ik heb hem niet gezien bij de mall.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:37 schreef Jabberwocky het volgende:
Behalve dan dat Rick met diezelfde mall in beeld is gebracht, dus dat lijkt me geen hint. Als dat wel zo is, is het een heel slechte.
Als Viv de mol is maken ze het haar wel erg gemakkelijk met die nepmollen als Sebastiaan en Dennis en in het begin Hans.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef somegirl het volgende:
Er zijn best tegenstrijdige dingen met viv zeg, volgensmij heeft zij de meeste "geheime hints" maar is ze verder gewoon in het spel als goede kandidaat..... hmmmmm
Aflevering later, die opdracht met die telefoons. Rick loopt de mall dan binnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Rick stond toen voor een bordje met 'fáilte 109' erop. Ik heb hem niet gezien bij de mall.
Iedereen liep als het goed is uiteindelijk de Mall binnen, het was op de een of andere manier ook de ingang naar de stationshal waar de 'gidsen' stonden meen ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Aflevering later, die opdracht met die telefoons. Rick loopt de mall dan binnen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Aflevering later, die opdracht met die telefoons. Rick loopt de mall dan binnen.
Jon of Froukje is dus de Mol als je die theorie aanhoudt.. dan ga ik toch voor Froukjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En iedereen kwam uiteindelijk naar de Mall (de mol).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |