dat is ook echt zn naamquote:
met zijn moeilijke molukse achternaamquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is ook echt zn naam
arme stephan
Wat boeit dat nou weerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef Broekie het volgende:
SunChaser moet eens ophouden met dat "van FOK!"...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:16 schreef -Hans- het volgende:
Day 'n nite de John Bakker remix. GENIAAL
Lekker belangrijk, laat hem zich lekker belangrijk vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef Broekie het volgende:
Jepquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef Krambo het volgende:
Is Sunchaser die gast die in het glazen huis kwam namens Fok!?
Teleklepperdekleppapatata ofzo toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met zijn moeilijke molukse achternaam
Hij is bang dat anders niemand weet wie hij is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef Broekie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stefanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef 3FMaster het volgende:
Omg, SunChaser van Fok
Damn, zou hij thuis ook zo zn telefoon opnemen:
'Hallo met SunChaser van Fok? Ow hoi Mam
Btw: Hoe heet hij in 'et echt
Die jongen heeft geen leven buiten FOK!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef Broekie het volgende:
die bolle jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef Krambo het volgende:
Die ken ik nog nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die van Giel is ook echt te gek trouwens
*dukedukedukeduke dum dum dum dum*
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef Krambo het volgende:
Hij is de enige nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:18 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen leven buiten FOK!
Die in dat gele t-shirt ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef Krambo het volgende:
Luister dan ook eensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef Jimbo het volgende:
maar leuk maaruh WAT WIL SUNCHASER NOU ??ik snap et niet meer ;@
Ik denk dat het je neus is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoort mijn oor nou gewoon Life in Technicolor op de radio?
Nee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoort mijn oor nou gewoon Life in Technicolor op de radio?
oh was dat tquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Luister dan ook eens
Hij wilde ook zo'n naamjingle
Die heeft hij gehad op 3fmquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Luister dan ook eens
Oneenschquote:
Maar 'et ging niet door. Nu moet hij er zelf eentje maken: Súnchaser van Fok! op 3Fmmmm..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Luister dan ook eens
Ik ben d'r nogquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat ik nu de grootste kneus van Fok! heb gemist
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat ik nu de grootste kneus van Fok! heb gemist
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:23 schreef Noortje. het volgende:
* Noortje. heeft weer kippenvel
En en en dat ge oohoohooooo ging de hele tijd door het hele stadion en en oohhh
Nee daar moet je geen woord aan vuil makenquote:
iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand die jinglemachine van de (minimaal) 15e verdieping af gooien? Hij begint vervelend te worden...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:26 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik word er melig van.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand die jinglemachine van de (minimaal) 15e verdieping af gooien? Hij begint vervelend te worden...
bier werkt altijd goedquote:
In de nachten is 'ie nog wel grappig, vooral als DJ's verzoekjes gaan doen aan 'm voor jingles.quote:
ik vond giel echt te tof vorige week , ekdom ook trouwensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de nachten is 'ie nog wel grappig, vooral als DJ's verzoekjes gaan doen aan 'm voor jingles.
Maar in EW en de Freaknacht is 't irritant...
Het is inderdaad weer even leuk geweest, zeker als ze daardoor de bouw van mijn huis kunnen vertragen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:30 schreef gerbenp het volgende:
Ik heb echt geen zin meer in de winter; geef mij maar Lente.
Ik was dus niet de enigequote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:31 schreef Sjowhan het volgende:
Wilde net zeggen.. 't Lijkt op Bert en Ernie.
Meesterlijk ditquote:
Nou! Dat vind ik ook, extreem achtbaan!quote:
wat een kutkop op die fotoquote:
Ik wilde een hele slechte grap maken over jij en zingen, maar ik laat hetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan Nikki niet hier es een liedje komen zingen? Gewoon voor mij. Zingen. Enzo.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan Nikki niet hier es een liedje komen zingen? Gewoon voor mij. Zingen. Enzo.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde een hele slechte grap maken over jij en zingen, maar ik laat het
Dat hoorde ik ook alquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
Dan ben ik denk ik een radionerd, maar ik hoorde toch echt 'mn linker fader'
Jij faalt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
bah ik krijg geen webcam te zien op de stream
Alesha Dixon - The Boy Does Nothingquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:47 schreef Jimbo het volgende:
hoe heet dit nummer ook alweer ?
the boy does nothing ?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing
Domien@twitter:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing
Whehehehequote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Domien@twitter:
Wat is die Alesha Dixon eigenlijk ontzettend.. eh.. intelligent! http://tinyurl.com/dnmy9x!
Nummer 7 is zooooooooooooo vet !quote:Freak 11 van 30 Januari 2009
Door Gerard Ekdom, vrijdag 30 januari om 18 06
Met een nieuwe Freakandel Speciaal en 4 nieuwe binnenkomers!
Wederom met een glimlach samengesteld door Giel en Gerard
1) I Remember - Barbie Bangkok
2) Take Me Back To The Party - Tom Jones
3) Death - White Lies
4) Around The Bend - Asteroids Galaxy Tour
5) I Can See - Jazzanova
6) Stop Playing With My Mind - Daniel Bovie & Roy Rox
7) Tonight - Yuksek
8) The Measure Of A Man - Gino Vannelli
9) She Blew Like Trumpets - Kyte Man
10) See What You Are Missing - Five 'O Clock Heroes
11) Say Aha - Santogold
Ach ja, of ze nou The Prodigy of dit draaien...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
NERD is nou niet echt muziek voor zo'n uitzending
dan liever de prodigyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach ja, of ze nou The Prodigy of dit draaien...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra een witte onderbroek is zo 2006 80's
Weetje wat nou het mooie is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Weetje wat nou het mooie is?als celletje in wording in de eileiderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij denkt dat celletjes in wording er 12 jaar zitten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als celletje in wording in de eileider
[..]
Weetje wat nou het mooie is?Maar ik lekker welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Weetje wat nou het mooie is?Dat is toch helemaal niet mooi? Luister maar naar Calvin Harris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calvinquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet mooi? Luister maar naar Calvin Harris.
Een knallende?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
Ze hebben wel uitzending op 11 september. Wat voor uitzending moet dat worden?
Ze hadden ook eens uitzending op 4 mei... daar gingen ze zelfs nogal (misschien wel té) ver met de uuropener...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
Ze hebben wel uitzending op 11 september. Wat voor uitzending moet dat worden?
In 2007.. Waarschijnlijk heb ik hem ook gehoord, maar de uuropener herinner ik me niet meer..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hadden ook eens uitzending op 4 mei... daar gingen ze zelfs nogal (misschien wel té) ver met de uuropener...
in jouw speciale geval welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij denkt dat celletjes in wording er 12 jaar zitten?
Maar het resultaat mag er zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in jouw speciale geval wel
Hij staat op de site in m'n sig!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
In 2007.. Waarschijnlijk heb ik hem ook gehoord, maar de uuropener herinner ik me niet meer..
Tof, ik ben speciaal!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in jouw speciale geval wel
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen!
Ja hoorde het gister. Vind het ook een beetje belachelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Oja, nog meer en kortere reclames... Ge-wel-dig
Om de 5 minuten reclame ?!? Boycotten die zooi !
Ik breng de krant rond, ik wist het meteenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja hoorde het gister. Vind het ook een beetje belachelijk.
Ik vond het al zwaar irritant, maar dit is nog wel een factor x erger.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja hoorde het gister. Vind het ook een beetje belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |