quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
it's the nineties all over again!
Mijn allereerste rugzak op de middelbare school was een paarse van 90210quote:
Awwwwquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Awwww
Dank je wel.
Ben inmiddels alweer klaar en er ook alweer vandoor.
Mensen, ik wens jullie nog een hele fijne avond. Ow, en over HOAX, ik dacht dat eerlijk gezegd ook.
Bye!
Maar je hedendaags karakter heeft natuurlijk zijn grondslag in die járen dat je die tas toch bent blijven dragen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef JoeyT het volgende:
Mijn allereerste rugzak op de middelbare school was een paarse van 90210.
Ik hoef waarschijnlijk niet te vermelden dat ik de eerste jaren niet echt populair was.
Ja, mn zusjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
Mensen gister nog gekeken?[ afbeelding ]
Een mannelijke klasgenoot van mij had in de brugklas een Penny agendaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Mijn allereerste rugzak op de middelbare school was een paarse van 90210.
Ik hoef waarschijnlijk niet te vermelden dat ik de eerste jaren niet echt populair was.
Daar begon het fake it till you make it gedragquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar je hedendaags karakter heeft natuurlijk zijn grondslag in die járen dat je die tas toch bent blijven dragen.
Mijn absolute lievelingsfilmquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, mn zusje
Die belde ik terwijl ze aan het zwijmelen was
26quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn absolute lievelingsfilm![]()
. Hoe oud is je zusje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.test
Hahaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
26
zeker te oud voor je, aangezien je mijn kinderen al interessant vond
Meet Joe Black heb ik gisteren trouwens ook helemaal gekeken, Anthony Hopkins!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, mn zusje
Die belde ik terwijl ze aan het zwijmelen was
Moest je ook huilen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Meet Joe Black heb ik gisteren trouwens ook helemaal gekeken, Anthony Hopkins!
Die bedoelde je met dat zwijmelen he?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:26 schreef Grijsmuisje het volgende:Je test eerst even of je door de ballotage komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.test
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Van die suffe rol van Braadspit? Ja, en nu je er weer over begint...quote:
Ja, het blijft een kut eind...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
Mensen gister nog gekeken?[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Van die suffe rol van Braadspit?
Me tooquote:Ja, en nu je er weer over begint...
I know.quote:
Ik wilde testen of jullie echt achterdochtig waren, maar ik was mn spoilertags vergetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je test eerst even of je door de ballotage komt?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik wilde testen of jullie echt achterdochtig waren, maar ik was mn spoilertags vergeten
Nu vat ik het even niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik wilde testen of jullie echt achterdochtig waren, maar ik was mn spoilertags vergeten
TTquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu vat ik het even niet.![]()
Wij zouden achterdochtig zijn? want?
Ah. ThanQ.quote:
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
o en ja, mijn zusje is best leuk
en niet te uitgedijd
Ja, ik had op z'n minst een zwart wit foto verwacht!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
zusje.rar ?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
en niet te uitgedijd
Dat staat in de TT.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu vat ik het even niet.![]()
Wij zouden achterdochtig zijn? want?
En dit is ontopic waarom?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat staat in de TT.
Maar ik zal het goedmaken
Ze is niet uitgedijd, dat vroeg Joey, of ze niet te uitgedijd wasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
waarom moet dat er nou nog achteraan?
"Ja fijn dat je zus leuk is, maar hóeveel is ze precies uitgedijd? Dát willen we weten! Díe informatie moet eerst boven tafel!"
Voor mij is de info voldoende hoor. Ik vertrouw je.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze is niet uitgedijd, dat vroeg Joey, of ze niet te uitgedijd was
Je bent er echt niet helemaal bij, of wel?
Je opent wel kudttopics trouwensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat staat in de TT.
Maar ik zal het goedmaken
Nou kijk:quote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je opent wel kudttopics trouwens
hier stopte ik met lezenquote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor mij is de info voldoende hoor. Ik vertrouw je.
Gewoon ff op je knieën en mond open, dan komt het vanzelf wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt wel je goede dag he Adol, komt er ook nog wat vriendelijkheid vandaag.
Ik op mijn knieen? Ben jij helemaal van de pot gerukt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon ff op je knieën en mond open, dan komt het vanzelf wel.
En je relatie loopt lekker?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik op mijn knieen? Ben jij helemaal van de pot gerukt.
Ik ga er zo ook vandoor...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt wel je goede dag he Adol, komt er ook nog wat vriendelijkheid vandaag.
Ik heb geen relatie met Adol.quote:
Dat zal al een heel stuk beter zijn.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie met Adol.![]()
Maar jij gaat zomaar op je knieen op commando?
[..]
Dat zal al een heel stuk beter zijn.
Als jij op je knieën gaat, ga ik commando.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie met Adol.![]()
Maar jij gaat zomaar op je knieen op commando?
[..]
Dat zal al een heel stuk beter zijn.
Ongesteld.quote:
Het heerschtquote:
Ook voor jou ga ik niet op de knieeenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als jij op je knieën gaat, ga ik op commando.
Wat erg voor je, voor een vrouw kan het al een probleem zijn, bij een man lijkt het me vreselijk.quote:
Om het even op zn Ado's te zeggen: Hoerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook voor jou ga ik niet op de knieeen
[..]
Wat erg voor je, voor een vrouw kan het al een probleem zijn, bij een man lijkt het me vreselijk.
te hard gepoept, niet goed verteerd en dikke darm open gehaald tijdens het persenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook voor jou ga ik niet op de knieeen
[..]
Wat erg voor je, voor een vrouw kan het al een probleem zijn, bij een man lijkt het me vreselijk.
Hoeveel kost je? Misschien kan ik je bij iemand aanraden. Moet dan alleen op jouw woord afgaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om het even op zn ado's te zeggen: Hoer.
Dat soort dingen wil ik niet weten!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
te hard gepoept, niet goed verteerd en dikke darm open gehaald tijdens het persen
Ik betaal meestal, dus ik snap het niet helemaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeveel kost je? Misschien kan ik je bij iemand aanraden. Moet dan alleen op jouw woord afgaan.
Niet dat ik daarveel aan heb.
Hoe weet jij dat Joey dat heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
te hard gepoept, niet goed verteerd en dikke darm open gehaald tijdens het persen
ik lees (soms tè) selectief.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze is niet uitgedijd, dat vroeg Joey, of ze niet te uitgedijd was
Je bent er echt niet helemaal bij, of wel?
Ja, en hij had een reactie terug waar hij nog niet eens héél teleurgesteld over was. Maar nog steeds weten we niet wie het nou was.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:42 schreef JoeyT het volgende:
Bijna vergeten!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had Tijn gisteren z'n PM nog afgeleverd??????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kanonnen he...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Joey dat heeft.Ik had dit echt niet van jou verwacht.
Ik kan het je niet uitleggen, heb geen verstand van stoeptegelsverwarmen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik betaal meestal, dus ik snap het niet helemaal.
Ajajajjjj, gewoon gemist. Wat had hij terug gekregen of heeft hij dat niet vermeld?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik lees (soms tè) selectief.
[..]
Ja, en hij had een reactie terug waar hij nog niet eens héél teleurgesteld over was. Maar nog steeds weten we niet wie het nou was.
Je bent geen man?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zeg, wat een ranzigheid hier!
Ik ben trouwens ook ongesteld
Het heerst echt kennelijk! Gelukkig was ik toch al niet van plan om te neuken dit weekend.
Hoezo ook, o wacht Joey en jij zijn ongesteld.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zeg, wat een ranzigheid hier!
Ik ben trouwens ook ongesteld
Het heerst echt kennelijk! Gelukkig was ik toch al niet van plan om te neuken dit weekend.
Nee, ik ben een vrouwquote:
Het was volgens mij redelijk positief.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ajajajjjj, gewoon gemist. Wat had hij terug gekregen of heeft hij dat niet vermeld?
Ik meen dat Joey op jou doelde, dat jij ongesteld bentquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo ook, o wacht Joey en jij zijn ongesteld.Wie nog?
Kan ik wat voorzichtiger aan doen, wil niemands gevoelige teentjes pijn doen.
Fijne avond Adol.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:05 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga er vandoor...
Kan iedereen weer opgelucht adem halen![]()
![]()
Owww....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vrouw
Jeetje, wat een schok, ik moest me gewoon even vastklampen aan mn stoel!
heb nog steeds een belofte bij haar staanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
en niet te uitgedijd
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:05 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga er vandoor...
Kan iedereen weer opgelucht adem halen![]()
![]()
Ik? Nee hoor, heb nergens last van, ook tijdens ongesteld zijn heb ik niet zo'n last.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik meen dat Joey op jou doelde, dat jij ongesteld bent
Pssssstttt... Ik denk dat ze dat wel begreep.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik meen dat Joey op jou doelde, dat jij ongesteld bent
Ben je nog een beetje aan het trainen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb nog steeds een belofte bij haar staan
Nou, redelijk goed, aangezien ik mn hoofd niet heb gestoten aangezien ik niet van mn stoel viel aangezien ik het toch niet zo heel erg shockerend vond dat ik geen man wasquote:
Goh je noemt me tenminste nog niet blonT.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pssssstttt... Ik denk dat ze dat wel begreep.
Het is een vrouw met een waardeloos gevoel voor humor.
Hoe heet dit trws ookal weer? Pleonasme?
Hij hulde zich verder in veelbetekenend stilzwijgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:02 schreef JoeyT het volgende:
Ajajajjjj, gewoon gemist. Wat had hij terug gekregen of heeft hij dat niet vermeld?
Ik denk neit dat ze je eraan gaat houdenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb nog steeds een belofte bij haar staan
Jammer. Gun t die jongen welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij hulde zich verder in veelbetekenend stilzwijgen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk neit dat ze je eraan gaat houden
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk neit dat ze je eraan gaat houden
Het siert hem. Gewoon lekker voor zichzelf houden!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef Garisson72 het volgende:
Hij hulde zich verder in veelbetekenend stilzwijgen.
Is ook zo, is ook zo.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:17 schreef AirwiN het volgende:
Het siert hem. Gewoon lekker voor zichzelf houden!
Dat vergeet ik niet, zorg jij nou eerst maar dat je op tijd gescheiden bentquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vergeet ik niet, zorg jij nou eerst maar dat je op tijd gescheiden bent
Jij gebruikt gewoon iedere keer die smiley om vrouwen te vertederen, ik heb je doorquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij gebruikt gewoon iedere keer die smiley om vrouwen te vertederen, ik heb je door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vanmiddag dacht ikquote:
Jeetje wat mis ik nu weerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:34 schreef automatic_ het volgende:
Wat een verhalen over jou trouwens, Den Haagje!![]()
![]()
wat waar hoe?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:34 schreef automatic_ het volgende:
Wat een verhalen over jou trouwens, Den Haagje!![]()
![]()
Ja.. Dat weet je wel meneer!quote:
Fijne avond!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef Feitosa het volgende:
Niks te rellen?..... dan ga ik maar eens feesten.
goed, kom net van een meeting van mijn werk...een toespraak van 5 minuten, anderhalf uur wezen golfen met een prof en daarna uit etenquote:
Zozo, aan de golf nog wel!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed, kom net van een meeting van mijn werk...een toespraak van 5 minuten, anderhalf uur wezen golfen met een prof en daarna uit eten![]()
met jou? helemaal remi vanavond?
oh, ik denk je komt hierheenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, aan de golf nog wel!
Ik heb ook buiten de deur gegeten
Verder alles prima, maar ik ga zo lekker naar bed. Morgen weer vroeg op
morgen is ook goed hoorquote:
ohja...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
Ja, de die-hard posters zijn naar dat single feest!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben er ook, heb alleen zo weinig te zeggen.
Ik doe het niet achter hun rug om. Ze kunnen hier gewoon alles teruglezen. Ouwe stokerd dat je er bent!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
Kom je even olie op het vuur gooien riA roddeldame
Er zijn er vast een aantal die zich opwinden over wat er te lezen valtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe het niet achter hun rug om. Ze kunnen hier gewoon alles teruglezen. Ouwe stokerd dat je er bent!
Dan maar een ander onderwerp. Heb je nog poetstips?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
Er zijn er vast een aantal die zich opwinden over wat er te lezen valt
Laat dit een wijze les voor jullie zijn singles. Als je het zo aanpakt als haar dan ben je op vrijdagavond met je moeder bezig met huishouden in plaats van het genieten van je vrijheid en alles er omheen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ja laat je mama denken dat je helemaal niet weet hoe het moet
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat dit een wijze les voor jullie zijn singles. Als je het zo aanpakt als haar dan ben je op vrijdagavond met je moeder bezig met huishouden in plaats van het genieten van je vrijheid en alles er omheen.
Wat wil je nou? Roddelen over die anderen mag niet, en dan heb ik het over jou, want jij bent aanwezig, en dan is het weer niet goed.quote:
Wijze les: regel een schoonmaakster!quote:
Oke oke ik offer me wel weer op voor de liefde vredequote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Roddelen over die anderen mag niet, en dan heb ik het over jou, want jij bent aanwezig, en dan is het weer niet goed.
Zullen we het doen Ripley?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wijze les: regel een schoonmaakster!
Zie je nou wel dat je dienstbaar kan zijn in plaats van dominant? Als de juiste man zich maar aanbiedt...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
Oke oke ik offer me wel weer op voor de liefde vrede
Zucht
Het zijn ook altijd dezelfde die zich dan moeten op offeren
Ik ben voorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zullen we het doen Ripley?
En dan de rekening gewoon naar Airwin sturen?
Facturen worden alleen in behandeling genomen indien voorzien van een duidelijke tietenfoto van de indiener...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
Zullen we het doen Ripley?
En dan de rekening gewoon naar Airwin sturen?
Mooi!quote:
Opsturen mag altijd!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:02 schreef MLI het volgende:
Oi, mag ik de rekening dan ook naar AirwiN sturen? Er staat hier nogal een afwas.
Niks zo vervelend als de afwas. Gelukkig hebben wij genoeg borden, bestek en pannen om een week te kunnen koken en eten. De schoonmaakster doet vervolgens iedere week de afwas.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:03 schreef MLI het volgende:
Ah bah, en die móét ook nog echt weggewerkt worden, morgen bezoek. Laat ik nou net vandaag een luierdagje ingebouwd hebben.
Nee, het zou alleen maar koren op jouw molen zijn aangaande de rukkende FOK!kers, dus voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:04 schreef MLI het volgende:
En dan voldoe je 'm ook even voor mij toch?
Laat je bezoek afwassen, niets zo knus dan samen aan het aanrecht soppen in het warme afwaswater.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:03 schreef MLI het volgende:
Ah bah, en die móét ook nog echt weggewerkt worden, morgen bezoek. Laat ik nou net vandaag een luierdagje ingebouwd hebben.
ik zet in op dinges, die ene je weet wel.. ja precies die!.. die gaat echt winnen, die is er zo vol van, als die niet wint.. nou.. dat kan gewoon echt niet..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:34 schreef AirwiN het volgende:
Jullie kunnen een pooltje opzetten met betrekking tot de feestende singles. Wie heeft het meest geflirt? Wie heeft de meeste telefoonnummers gescoord? Wie heeft het meest gezopen? etc. etc.
Ik dacht dat jij ook naar die meet ging?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zet in op dinges, die ene je weet wel.. ja precies die!.. die gaat echt winnen, die is er zo vol van, als die niet wint.. nou.. dat kan gewoon echt niet..
Nou, ik kan me wel het een en ander verzinnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat je bezoek afwassen, niets zo knus dan samen aan het aanrecht soppen in het warme afwaswater.
Koren, molen, rukkende FOK!kers...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het zou alleen maar koren op jouw molen zijn aangaande de rukkende FOK!kers, dus voor jou maak ik een uitzondering.
Ja, maar op een eerste date is het alleen maar erg onbeleefd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat je bezoek afwassen, niets zo knus dan samen aan het aanrecht soppen in het warme afwaswater.
Hey ik ook, maar als het toch gedaan moet worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik kan me wel het een en ander verzinnen
Hoezo onbeleefd? Het is pas onbeleefd om ze uit een vieze mok of glas te laten drinken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar op een eerste date is het alleen maar erg onbeleefd.
Nee joh, ik bedoel die mannen die jij aantrekt op FOK!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:15 schreef MLI het volgende:
Koren, molen, rukkende FOK!kers...
Waarom blijf je de rel met SHE aanhalen? Ik heb daarin dan weer juist wijselijk mijn mond gehouden, maar nee hoor, hij komt het weer oprakelen. Niet iedereen hoeft te weten dat ik hardop moest lachen.
Tot het ventieltje verstopt raakt en je het niet uitgezogen krijgt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gewoon een vaatwasser
Ik hou echt van hem
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook naar die meet ging?
Nieuwe glazen kopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey ik ook, maar als het toch gedaan moet worden.
[..]
Hoezo onbeleefd? Het is pas onbeleefd om ze uit een vieze mok of glas te laten drinken.
Dan neem ik gewoon een nieuwequote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tot het ventieltje verstopt raakt en je het niet uitgezogen krijgt.Dan ga je balen.
Welterusten Air.
Nou, verpats even een scharrel, dan is er weer wat leven in de brouwerijquote:
Vertelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:59 schreef MLI het volgende:
We kunnen ook gewoon de neuklijst van de SC openbaar maken.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, verpats even een scharrel, dan is er weer wat leven in de brouwerij
Ik scharrel wel eens ja. Maar meestal beperkt zich dat tot zoenenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb (of doe) jij een (aan) scharrel(en), Rip? Om maar even ontopic te gaan.
Wat... saai.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik scharrel wel eens ja. Maar meestal beperkt zich dat tot zoenen
Jaja, dat snap ik. Daarom viel die me ook meteen op.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:06 schreef Ripley het volgende:
Dat is een vrij overtuigende meestal hoor
Even quoten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:07 schreef MLI het volgende:
Wat we ook kunnen doen, is hier al onze geilheid projecteren in een interactieve online fantasy waarin we uitgebreid uit de doeken doen hoe een gangbang er al dan niet uit zou moeten zien tussen de singles.
Mag ik een paar voorspellingen doen?
Ik vermoed dat Q. gedomineerd wil worden.
dawg: dominant. (match?)
MLI: licht onderdanig.
Garisster: moet niks weten van die poespas, iedereen moet zichzelf zijn en geen rollenspel.
Ripley lijkt me wel iemand die de touwtjes in handen wil hebben.
JB: duidelijk
Ado: afhankelijk van met wie hij zich bezig houdt.
Bengel: houdt zich afzijdig.
Litpho: kijkt geamuseerd toe.
AirwiN: mag niet blijven van zijn vrouw. Zeikwijf.
Techno: hmm, lastig in te schatten. Lijkt me meer iemand die voor de juiste omstandigheden zorgt.
rhubarbje: zie bengel.
Belsezar: kinky Brazilliaantje, ontpopt zich wsl tot zeer experimental type.
Who else?
Hmm...quote:
Dat is toch niet zo saai? Mja, buiten voetbal dan.quote:I
Thailand (nou ja, dat moet ik nog zien augustus 2007), Australie, Arctic Monkeys, Pearl Jam, seriemoordenaars, winegums, De Pijp, sporten, Shawshank Redemption, knoflook, tapas, Big Lebowski, Daft Punk, droge witte wijn, vrienden, Lowlands, coca cola light, red bull light, Brett Easton Ellis,frambozen, The Catcher in the Rye, Paradiso, Cuba, Ajax en baby panda's
Met jou kun je praten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm...
[..]
Dat is toch niet zo saai? Mja, buiten voetbal dan.
Precies, een gangbang zonder poespas. Like it should be.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:07 schreef MLI het volgende:
Garisster: moet niks weten van die poespas, iedereen moet zichzelf zijn en geen rollenspel.
Hou het daar maar op.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:07 schreef MLI het volgende:
Techno: hmm, lastig in te schatten. Lijkt me meer iemand die voor de juiste omstandigheden zorgt.
Ik geloof dat je wat mij betreft nog gelijk hebt ookquote:
Gezien je onderschrift.. Hmm, veelal gaat het toch wel op dat mensen die buiten het bed dominant zijn, daarin toch graag gedomineerd worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
En ik? heb je uberhaupt al een beeld van mij?
Dus. Gewoon neuken en jezelf zijn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Precies, een gangbang zonder poespas. Like it should be.
Ik vind al die fetishes wel vermoeiend worden hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Gezien je onderschrift.. Hmm, veelal gaat het toch wel op dat mensen die buiten het bed dominant zijn, daarin toch graag gedomineerd worden.
Ik vermoed dat jij graag gedomineerd wordt maar dat jij een soort van gekke fetish in zou brengen. Ballonnen of clowns of zo.
Nee, jij lijkt me toch iemand die van tevoren muziek, drank, vreten, inrichting etc. regelt. Een omgeving waarin iedereen zich durft te laten gaan.quote:
Kom op iedereen heeft wel iets?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind al die fetishes wel vermoeiend worden hoor.
Whatever happened to gewoon lief het hof maken ?
We hebben het hier over de collectieve online Fok!singlesgangbangfantasie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind al die fetishes wel vermoeiend worden hoor.
Whatever happened to gewoon lief het hof maken ?
Eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt een suf spel. Stel zwaar overbetaalde josties die achter een balletje aanrennen.
Gewoon een beetje aan je pik trekken terwijl je je 'beurt' afwacht en dan stevig neuken terwijl iedereen toekijkt,quote:
Nou ja, maar de touwen, casual sex en partnerruil slaan hier wel een beetje om je oren he. Daar word ik recalcitrant vanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kom op iedereen heeft wel iets?
Of nou ja misschien gaat het woord fetish dan weer iets te ver
Oh my!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Gezien je onderschrift.. Hmm, veelal gaat het toch wel op dat mensen die buiten het bed dominant zijn, daarin toch graag gedomineerd worden.
Ik vermoed dat jij graag gedomineerd wordt maar dat jij een soort van gekke fetish in zou brengen. Ballonnen of clowns of zo.
Ik heb absoluut geen fetish, hoewel, wie weet wat er latent nog aanwezig is. Wel voorkeuren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kom op iedereen heeft wel iets?
Of nou ja misschien gaat het woord fetish dan weer iets te ver
Oh, als je het zo bedoeld, dan zit je wel aardig in de richting inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef MLI het volgende:
Nee, jij lijkt me toch iemand die van tevoren muziek, drank, vreten, inrichting etc. regelt. Een omgeving waarin iedereen zich durft te laten gaan.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:15 schreef MLI het volgende:
Voor gewoon lief het hof maken zonder poespas moet je bij Garisson zijn.
Ja ik krabbelde ook al al een beetje terug door te zeggen dat fetish nou ook wel weer een groot woord isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen fetish, hoewel, wie weet wat er latent nog aanwezig is. Wel voorkeuren.
Mannen en vrouwen moeten wel in gelijke aantallen komen. Sylvana nodigen we uiteraard ook uit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan je pik trekken terwijl je je 'beurt' afwacht en dan stevig neuken terwijl iedereen toekijkt,
wanhopig geil proberen te blijven terwijl je allemaal naakte kerels om je heen ziet, want die hangen zweterig over die vrouwen heen, zodat je ze niet ziet.
zie je? geen poespas.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wijze les: regel een schoonmaakster!
Ik heb niet echt een fetisj, vrees ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik krabbelde ook al al een beetje terug door te zeggen dat fetish nou ook wel weer een groot woord is
Maar ja een fetish is eigenlijk ook alleen maar een voorkeur toch
Verkloot mijn posts niet!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef MLI het volgende:
Wat, bij Q ook? Mwoah, die is IRL inderdaad wel aardig no nonsense.
Topverhaal met kerst iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef rhubarbje het volgende:
Wie weten komen er nog wel verkeringen uit die gangbang rollen
Dat is ook iets
Zeg Ripley waar heb je die aardige vriend Garisson van je eigenlijk leren kennen?
Ow bij een gangbang met een groepje wildvreemde
Kei gezellig!
Het bleek dat wij allebei niet zo van de poespas waren
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is ook iets
Zeg Ripley waar heb je die aardige vriend Garisson van je eigenlijk leren kennen?
Kei gezellig!
Dat is ook iets
Kei gezellig!
Dansen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb opeens onwijs zin om echt goed te gaan dansen
Het is het waard, alleen voor die gezichten al.quote:
Ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sowieso gelooft niemand dat ik dat zeg he
Helemaal dope dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sowieso gelooft niemand dat ik dat zeg he
Dat is ook iets
Kei gezellig!
Je ziet er zo jong en fruitig uit op je fotosquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je ziet er zo jong en fruitig uit op je fotos
Ik weet het niet wat er tegenwoordig gezegd word
Ik ben totaal onhip
Een heuse bijna gangbang!quote:
Maar die waren het niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg ik nam jullie maar als voorbeeld
Het hadden ook Q en MLI kunnen zijn of zo
Wat jij wilquote:
Ja, altruïstisch als wij zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:30 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind het vooral tof dat jullie er echt een héle gangbang voor over hebben om Ripley en mij bij elkaar te brengen.
Nou ik en bengel dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar die waren het niet.
There is no coincidence.
OK, dan mogen jullie eerst. Pics of het deed niet happen.quote:
Altruïsme is uiteindelijk weer te herleiden tot een vorm van egoïsmequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:33 schreef MLI het volgende:
Ja, altruïstisch als wij zijn.
Wie opent de volgende? 'Altruïstische collective online Fok!singlesgangbangfantasy'
dat word lastig aangezien we elkaar gevonden hebben in het niks doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, dan mogen jullie eerst. Pics of het deed niet happen.
Haha hoe dat?quote:
Ah, moet je nou net als ik naar bed wil deze Golden Oldie weer van stal halen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:35 schreef Techno het volgende:
Altruïsme is uiteindelijk weer te herleiden tot een vorm van egoïsme
Ja Garisster, kom er maar in met bijval.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Altruïsme is uiteindelijk weer te herleiden tot een vorm van egoïsme
Zolang jullie maar naakt niks zitten te doen, want het blijft wel een gangbang hè.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:36 schreef rhubarbje het volgende:
dat word lastig aangezien we elkaar gevonden hebben in het niks doen
Weerleg het maar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:37 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, moet je nou net als ik naar bed wil deze Golden Oldie weer van stal halen?
Ik ook niet. Ik ben zo saai als beige behangquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:37 schreef Techno het volgende:
For the record, ik heb geen gangbang fetisj.
Daten?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:38 schreef Ripley het volgende:
Ik ook niet. Ik ben zo saai als beige behang
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:41 schreef rhubarbje het volgende:
behang is heul niet saai
Weet je hoe kut het is om te behangen
Schilderen is saaier
oh nee, ik ben het er juist volmondig mee eens. Maar het onderwerp is hier al tig keer voorbijgekomen, in mijn beleving. Maar dat kon jij dan weer niet weten.quote:
Jaquote:
Ah, ok. Duidelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:43 schreef Garisson72 het volgende:
oh nee, ik ben het er juist volmondig mee eens. Maar het onderwerp is hier al tig keer voorbijgekomen, in mijn beleving. Maar dat kon jij dan weer niet weten.
Dat is dus een hoop poespas. Kijk maar! Het openlijk vertoon, smileygebruik, de frontale aanval vanuit het niets.quote:
Ik snap het ook nu pas.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ripley zei dat ze zo saai was als beige behang
Vandaar
Ah, ben niet zo scherp meer op het moment. Borrel op het werk gehad vanwege een vertrekkende collega, dus zodoende heb ik redelijk wat bier achter mijn kiezen nu.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ripley zei dat ze zo saai was als beige behang
Vandaar
Poespas? Gewoon straight to the point.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:45 schreef MLI het volgende:
Dat is dus een hoop poespas. Kijk maar! Het openlijk vertoon, smileygebruik, de frontale aanval vanuit het niets.
Technically is die frontale aanval dan weer geen poespas.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:45 schreef MLI het volgende:
Dat is dus een hoop poespas. Kijk maar! Het openlijk vertoon, smileygebruik, de frontale aanval vanuit het niets.
Rustig maar, je hoeft je niet te verantwoorden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:48 schreef Techno het volgende:
Ah, ben niet zo scherp meer op het moment. Borrel op het werk gehad vanwege een vertrekkende collega, dus zodoende heb ik redelijk wat bier achter mijn kiezen nu.
Het was geen verantwoording, maar mijn reflexes zijn wat minder scherp nu. Dat geef ik eerlijk toe.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:50 schreef Garisson72 het volgende:
Rustig maar, je hoeft je niet te verantwoorden.
Dankuquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik snap het ook nu pas.
Die humor van je kan ik wel waarderen.
Dan nog, kiezen voor zo'n directe tactiek beschouwt het wijfje ook als 'poespas'. Tenslotte, achter de facade van directheid, schuilt een kwetsbaar mannetje die zowel in zijn brein, in zijn hart én in zijn boxershort verwarring en beroering voelde.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Poespas? Gewoon straight to the point.
Het leuke is dat jij er nog serieus op ingaat ook. Ripley zal ongetwijfeld een leuke meid zijn, maar in principe date ik geen Fokkers.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:54 schreef MLI het volgende:
Dan nog, kiezen voor zo'n directe tactiek beschouwt het wijfje ook als 'poespas'. Tenslotte, achter de facade van directheid, schuilt een kwetsbaar mannetje die zowel in zijn brein, in zijn hart én in zijn boxershort verwarring en beroering voelde.
Dát verbergen is poespas. Zeg gewoon 'Rip, jouw postgeschiedenis, ik moet best vaak om je lachen, je fotoboek ziet er supergoed uit én wat ik van je te zien krijg op Fok!, lijkt mij een hele goede basis om je te leren kennen in het echt. En ik hoop dat jij er ook zo over denkt.
Dát is zonder poespas. En die gangbang mag ook achterwege blijven.
Whehehe. Als Ripley wil daten, dan zet je die principes wel overboord. En volgens mij zou je dan ook stom zijn als je dat níét zou doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Het leuke is dat jij er nog serieus op ingaat ook. Ripley zal ongetwijfeld een leuke meid zijn, maar in principe date ik geen Fokkers.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Danku
En op dit hoogte punt stop ik maar en ga ik slapen
Tot morgen
Principes zijn er om te verlatenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Het leuke is dat jij er nog serieus op ingaat ook. Ripley zal ongetwijfeld een leuke meid zijn, maar in principe date ik geen Fokkers.
Ja. Doe nog eens wat voorspellingen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:58 schreef MLI het volgende:
Ik blow niet meer, begint het op te vallen?
Geen idee. Misschien wel, maar misschien ook niet. Misschien heb ik wel een scharreltje, of twee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:58 schreef MLI het volgende:
Whehehe. Als Ripley wil daten, dan zet je die principes wel overboord. En volgens mij zou je dan ook stom zijn als je dat níét zou doen.
Bovendien, ook voor deze houding gaat mijn vorige post op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |