In zijn eerste jaar bij ons zag je het talent al wel, maar was ie vaak nog niet beslissend (2 goals in z'n eerste seizoen). Tweede jaar had ie 15 goals en vorig seizoen nam ie de ploeg echt op sleeptouw als aanvoerder zijnde (met ook weer 13 goals en heleboel assists). Hij wilde eigenlijk in de zomer van 2008 al weg, maar wat ik er altijd van heb begrepen was er toen nooit de concrete interesse. Bod van Heerenveen afgelopen winterstop is afgewimpeld door AGOVV en zodoende is het dus Utrecht geworden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb ´m nooit echt zien spelen in de JL, maar na lovende woorden van mensen die de JL wel volgden heb ik me altijd afgevraagd waarom hij zo lang bij AGOVV heeft gespeeld.
En als je dan nu ziet hoe bepalend hij al is voor een eredivisieclub, blijf ik het raar vinden.
Je had gelijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef toma het volgende:
Ik voorspel dat hij binnen twee jaar bij een nationale topclub speelt.
Inzicht +1quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef toma het volgende:
Je hebt het goed voorspeld! Hij speelt bij PSV!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef toma het volgende:
Ik geloof niet dat zo'n berekening uitkomt, misschien 30-35 doelpunten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:46 schreef TheDutchguy het volgende:
Als hij dit volhoudt komt hij op 53 doelpunten uit
Niet slecht voor een linksbuitenquote:Op zondag 25 september 2011 02:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zo'n berekening uitkomt, misschien 30-35 doelpunten.
Ronaldo scoort er wel 53 over een heel seizoen als linksbuiten maar die is al wat ouder en neemt wél de penalty's en alle vrije trappen voor zijn rekening.quote:Op zondag 25 september 2011 02:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet slecht voor een linksbuiten
Hij scoorde er toch 40 in een seizoen? (PD).quote:Op zondag 25 september 2011 02:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ronaldo scoort er wel 53 over een heel seizoen als linksbuiten maar die is al wat ouder en neemt wél de penalty's en alle vrije trappen voor zijn rekening.
Tja ik ook, maar Wijnaldum is nu eenmaal de nummer 1 bij Fredje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
11 goals
Hoopte bij de eerste pingel als dat hij die mocht nemen
Heeft ook elke pingel daarvoor gemaakt...quote:Op zondag 25 september 2011 11:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ik ook, maar Wijnaldum is nu eenmaal de nummer 1 bij Fredje.
40 in de PD, 6 in de CL, 7 in de CdR. En natuurlijk scoort Mertens minstens 60 keer voor Real in de PD, 20 keer in de CL en 15 keer in de CdR in een seizoen.quote:Op zondag 25 september 2011 11:28 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Hij scoorde er toch 40 in een seizoen? (PD).
Mertens is trouwens een heel andere speler dan ronaldo,en de Primera division is een grap,als je daar mertens bij real zet,kan hij ook wel 5 keer scoren tegen een osusana. (M.a.r)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |