quote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ze al aan het deleten. Mensen die doorgaan ze te openen worden meteen gebanned.
Ik zou ze sowieso een ban geven, dan doen ze het in de toekomst misschien wat minder.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ze al aan het deleten. Mensen die doorgaan ze te openen worden meteen gebanned.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Gelukkig dit gaat een rustige week worden.
SC-users? Wie dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik denk omdat de users het voor zichzelf verpest hebben.
Ze is hartstikke mooi hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Je bent oerlelijk. Maak daar eens een topic van ipv deze bagger.
Misschien moet je je tieten van je laptop halenquote:
geen idee, ik heb niets genote.quote:
Maar jij kunt het wel zien.. Ik had het originele payback topic (welke gesloten is) ik vermoed dat het hierdoor komt, echter vind ik dit geheel onterecht omdat ik die baggerlemmings niet ben gestart/ eraan mee heb geholpen..quote:
Dat was deepart hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar jij kunt het wel zien.. Ik had het originele payback topic (welke gesloten is) ik vermoed dat het hierdoor komt, echter vind ik dit geheel onterecht omdat ik die baggerlemmings niet ben gestart/ eraan mee heb geholpen..
Wat een onzin, ik hoorde helemaal niet bij de grapjassen. Open twee topics en dan krijg ik een weekban. Is dit jouw'n vorm van humor remlof?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:20 schreef Tijdelijkacc het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik hoorde helemaal niet bij de grapjassen. Open twee topics en dan krijg ik een weekban. Is dit jouw'n vorm van humor remlof?
Ik ben niet geamuseerd.
Ja, dat weet ik, maar zoals ik al zei was mijne er 1minuut later. Toen ik op de "nieuw topic" knop drukte was er nog GEEN topic over dat programmaquote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef Tism het volgende:
[..]
deepart had 't origineel, zie mijn screenshot!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |