Zie je niet in dat je (sterke) argument nogal aan kracht inboet door het met het pistool op het hoofd af te dwingen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef Scaurus het volgende:
Ja.
Gut, gut.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:15 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Zie je niet in dat je (sterke) argument nogal aan kracht inboet door het met het pistool op het hoofd af te dwingen?
En we maken en kneden verder...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:16 schreef Scaurus het volgende:
Correctie: ik ben van mening dat jij dat in beperkte mate moet doen. Nu betalen studenten te weinig voor hun studie, slechts een klein percentage van wat het werkelijk kost. Ik vind dat het collegegeld drastisch verhoogd moet worden. Parallel daaraan moeten natuurlijk de lonen van zojuist afgestudeerden stijgen.
Dooddoener. Jij hebt een opvatting over een gewenste samenleving en wenst die niet met argumenten te bereiken maar met geweld. Learn to live with it.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:17 schreef Scaurus het volgende:
Gut, gut.
Al het leven is dwang. Learn to live with it.
Prachtig, nogmaals je argumenten zijn goed, je methoden verwerpelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:26 schreef Scaurus het volgende:
“To be conservative…..is to prefer the familiar to the unknown, to prefer the tried to the untried, fact to mystery, the actual to the possible, the limited to the unbounded, the near to the distant, the sufficient to the superabundant, the convenient to the perfect, present laughter to utopian bliss.” - Michael Oakeshott
Assistent van de D66-fractie in de gemeenteraad Leiden lijkt mij nou niet bepaald een zeer verheffende functie, maar "het staat vast goed op je cv" zoals ook wij toen plechtig plachten te zeggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zeg er dan ook bij dat hij vanaf 1990 assistent van de D66-fractie gemeenteraad Leiden was en ook in het hoofdbestuur van D66 zat. En vanaf 1992 was hij al aan het werk als veilingmeester. Ziet er eerder naar uit dat hij pas laat zijn studie afrondde, maar het is ook weer niet zo dat hij al die jaren niks heeft gedaan. Puur naar jaartallen kijken is iets te makkelijk.
Ik vind jou wel tof!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:41 schreef Registratiedienst het volgende:
Pechtold: basisbeurs studenten afschaffen:-basisbeurs-studenten-afschaffen.html
WTF! Dit is een verslag van een kutstudent. Wie zegt dat Mainport de waarheid spreekt..
.
Ja, hoe absurd. Ik kan ook prikkelende verslagen schrijven over de discussies die ik bezoek.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:10 schreef JaZekerZ het volgende:
Graag aandacht:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=pechtold+basisbeurs&meta=
Dit bericht is van FOK zelf. Geen enkele andere bron bevestigt dit standpunt / deze uitspraken
Nee, maar bij dit soort vreemde standpunten van Pechtold wil ik wel graag meer bronnen zien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:19 schreef Ringo het volgende:
Eigen nieuwsgaring. Daar is toch niks mee? Zo werkt journalistiek nu eenmaal.
Eigen nieuwsgaring is ok, maar een goed journalist publiceert pas ná bevestiging. Dit is een totaal onbevestigt bericht en daarmee onwaar, opruiend en domquote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:19 schreef Ringo het volgende:
Eigen nieuwsgaring. Daar is toch niks mee? Zo werkt journalistiek nu eenmaal.
Misschien dáar eens wat aan doen.quote:Pechtold noemt de studiefinanciering zoals die nu is een uithollend systeem. Twintig jaar geleden kreeg de uitwonende student 600 gulden per maand, nu 270 euro. Dat betekent dat het bedrag nooit is aangepast en nu weinig waarde meer heeft. “Je moet je afvragen of je de komende twintig jaar zo door wilt blijven gaan.”
Dus hogere studiekosten en daarna veel hogere productiekosten in de economie zijn jouw oplossing voor het probleem?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:16 schreef Scaurus het volgende:
Correctie: ik ben van mening dat jij dat in beperkte mate moet doen. Nu betalen studenten te weinig voor hun studie, slechts een klein percentage van wat het werkelijk kost. Ik vind dat het collegegeld drastisch verhoogd moet worden. Parallel daaraan moeten natuurlijk de lonen van zojuist afgestudeerden stijgen.
Dit moet een grap zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Wijsgerigen zijn samen met de schrijvers, kunstenaars en geleerden het kloppend hart van de cultuur. Zij zijn de barden die ons vertellen waar we vandaan komen en waarom we hier zijn.
Nog belangrijker zijn de historici. Zonder hen tast een samenleving in het duister, heeft het haar geheugen en daarmee haar identiteit verloren.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef Scaurus het volgende:
Nog belangrijker zijn de historici. Zonder hen tast een samenleving in het duister, heeft het haar geheugen en daarmee haar identiteit verloren.
Nee, je koos er voor om de contributie te betalen toen je ging werken in dit land.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:10 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Dus ik moet gedwongen worden om jouw wijsbegeerte te financieren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |