quote:
Hallow iedereenquote:
quote:
das wel even spannend...quote:Op maandag 2 februari 2009 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tri pack
![]()
vandaag voor het eerst weer fysio (vanmiddag pas) dus ben benieuwd wat ik al mag
of beter gezegd nog kan
voor de rest merk ik dat ik echt nog steeds rustig aan moet doen![]()
en met jou?
Das ook mooiquote:Op maandag 2 februari 2009 09:39 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel even spannend...
met mij gaat het wel. ben een maand werkloos en heb nu deze maand een oproepcontract bij een detacheringsbedrijf en vanaf 1 maart werk ik daar in vaste dienst![]()
dus ik zit nu letterlijk op werk te wachten
beter nieuws in ieder geval dat je per 1 maart daar in vaste dienst kan!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:39 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel even spannend...
met mij gaat het wel. ben een maand werkloos en heb nu deze maand een oproepcontract bij een detacheringsbedrijf en vanaf 1 maart werk ik daar in vaste dienst![]()
dus ik zit nu letterlijk op werk te wachten
quote:
quote:
quote:
Nope... nog niks concreets... wel veel gerommel...quote:Op maandag 2 februari 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
MD![]()
Nog steeds geen gerommel?
* LL leeft een beetje mee
succes vanmiddag dan!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope... nog niks concreets... wel veel gerommel...
Maar vanmiddag naar het ziekenhuis en waarschijnlijk word het morgen ingeleid... dus spannend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |