quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef Eppie_NL het volgende:
Hoop dat ik dan eindelijk dat geweldige punt op 5-4 in de 2e set te zien krijg.
Hoe kan je hem geweldig noemen als je hem nog geeneens heb gezien ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef Eppie_NL het volgende:
Hoop dat ik dan eindelijk dat geweldige punt op 5-4 in de 2e set te zien krijg.
Heb ook mooiere punten gezien. Zeker ook deze partij.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mooi, maar niet uitzonderlijk in mijn ogen.
Oké.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weh.. Ik had helemaal geen reactie op de dubbele fout. ... Ik was alleen blij dat Nadal won.
Ik kijk er niet echt naar uit.quote:Daarnaast is een finale Federer-Nadal altijd goed
Nou dat was precies wat ik zat te denken toen ik vanmiddag de wedstrijd keek! Klasse hoor!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is in elk geval duidelijk dat Verdasco op een totaal andere wijze omgaat met de breuk met Ivanovic dan Ana op de tennisbaan
*Ahum*quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:59 schreef LaTiNo het volgende:
Ik vind hem eigenlijk best sympathiek. Alleen jammer dat het een Spanjool is. Er zal nooit eens een keer een Argentijn opstaan die fatsoenlijk kan tennissen, mentaal in orde is, niet (al dan niet onterecht) met doping word betrapt of continu geblesseerd is.......loser-volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Dit is echt een van de mooiste winners die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:35 schreef Norrage het volgende:
Het was vooral het moment waarop die rally ontstond dat het zo episch maakte.
Nadal had nog geen goed punt gemaakt de hele wedstrijd, en Verdasco had echt de overhand...En ook in deze rally was Nadal lang en breed verslagen, en dan komt ie met zo'n geweldige bal. Dankzij die winner heeft hij de partij gewonnen, want het momentum keerde toen.
Je kijkt niet veel tennis?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is echt een van de mooiste winners die ik ooit heb gezien.
Aan het werk.quote:
Waarschijnlijk niet zoveel als de meesten hier, maar toch best vaak.quote:
Ben het hier behoorlijk mee eens. Het was zo'n punt waarmee het momentum bijna letterlijk in één klap omsloeg. Kun je best op 1-1 in de tweede set achter je rug om een running winner slaan die esthetisch fraaier is, dit was één van de beste punten die ik ooit zag van een speler in een Grand Slam. En die kijk ik al een jaar of 20.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:19 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zoveel als de meesten hier, maar toch best vaak.
Maar het moment waarop hij deze bal sloeg, na zo'n lange rally, nadat hij al de hele wedstrijd geen pepernoot raakte en hierdoor op setpoint kwam maakte het een fenomenale rally+winner.
Het is inderdaad een kwestie van definitie: Met inachtneming van het moment, het verloop van de wedstrijd en de belangen die speelden, is dit één van de mooiste winners die ik ooit gezien heb. Zo goed?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:37 schreef wimderon het volgende:
Jullie duiden vooral op de belangrijkheid van het punt, ik zou het dan ook een belangrijk punt noemen (en mooi), maar zeker niet een van de meest spectaculaire winners die ooit geslagen is. Zelfs in deze wedstrijd heb ik Nadal mooiere ballen zien slaan. Ik bedoel, zelfs Roddick kan zo'n bal slaan![]()
Het is sowieso goed, het is tenslotte een mening. Maar Fok is tevens een discussieforumquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:42 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kwestie van definitie: Met inachtneming van het moment, het verloop van de wedstrijd en de belangen die speelden, is dit één van de mooiste winners die ik ooit gezien heb. Zo goed?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is sowieso goed, het is tenslotte een mening. Maar Fok is tevens een discussieforum![]()
Vandaar dat ik de vinger er probeer achter te krijgen waarom dit als zo'n mooi punt ervaren wordt door sommigen, zeker met de gedachte dat Nadal elke wedstrijd een handvol van zo'n ballen slaat, ook op belangrijke momenten.
Ik ka en konn er wel van genieten hoor, als je met de gedachte gaat kijken dat hij het niet allemaal op eigen kracht doet is de lol er zo af.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:54 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa is gewoon een beest! Daar valt niet over te discusseren!
Wim, is je mening over Rafa nog helemaal niets veranderd?Geniet je wel van hem als die iedereen van de baan af tikt? Of zie je gewoon een grote bloedzak met een tennisracket?
Ik hoop dat die nog jaren mee gaat (ondanks dat iedereen roept dat z'n lichaam het niet vol zal houden), en dat die 8 keer op rij RG wint, nog zo'n 3 x Wimbledon en dan ook nog paar keer Aus en US open.![]()
VAMOSSSS!!!
Ik ben het eens met dat laatste, zijn spel vind ik afschuwelijk, maar vandaag heb ik een geweldige pot tennis gezienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ka en konn er wel van genieten hoor, als je met de gedachte gaat kijken dat hij het niet allemaal op eigen kracht doet is de lol er zo af.
Ik erger me wel aan bepaalde trekjes en z'n stijl is niet de mijne, dus zie ik doorgaans liever de tegenstander winnen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |