abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65570902
Nee, zometeen wel een samenvatting van een uur op Éen (Belgische zender).
edit: om 16:30

Hoop dat ik dan eindelijk dat geweldige punt op 5-4 in de 2e set te zien krijg.
pi_65571621
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef Eppie_NL het volgende:

Mooi, maar niet uitzonderlijk in mijn ogen.
pi_65571927
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef Eppie_NL het volgende:
Hoe kan je hem geweldig noemen als je hem nog geeneens heb gezien ?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_65572006
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

Mooi, maar niet uitzonderlijk in mijn ogen.
Heb ook mooiere punten gezien. Zeker ook deze partij.
pi_65573382
Het was vooral het moment waarop die rally ontstond dat het zo episch maakte.
Nadal had nog geen goed punt gemaakt de hele wedstrijd, en Verdasco had echt de overhand...En ook in deze rally was Nadal lang en breed verslagen, en dan komt ie met zo'n geweldige bal. Dankzij die winner heeft hij de partij gewonnen, want het momentum keerde toen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65573461
Die Santoro dropshot van Verdasco was mooier, incl rest van de rally of course
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65573618
Nu op Eurosport de laatste paar games. 4 - 3*
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:49:06 #183
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_65573714
Het is in elk geval duidelijk dat Verdasco op een totaal andere wijze omgaat met de breuk met Ivanovic dan Ana op de tennisbaan
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_65573842
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef Yesse het volgende:

[..]

Weh.. Ik had helemaal geen reactie op de dubbele fout. ... Ik was alleen blij dat Nadal won.
Oké.
quote:
Daarnaast is een finale Federer-Nadal altijd goed
Ik kijk er niet echt naar uit.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_65574119
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is in elk geval duidelijk dat Verdasco op een totaal andere wijze omgaat met de breuk met Ivanovic dan Ana op de tennisbaan
Nou dat was precies wat ik zat te denken toen ik vanmiddag de wedstrijd keek! Klasse hoor!
Maar stiekem ben ik wel blij dat Nadal m uiteindelijk heeft gewonnen
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_65574828
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:59 schreef LaTiNo het volgende:
Ik vind hem eigenlijk best sympathiek. Alleen jammer dat het een Spanjool is. Er zal nooit eens een keer een Argentijn opstaan die fatsoenlijk kan tennissen, mentaal in orde is, niet (al dan niet onterecht) met doping word betrapt of continu geblesseerd is.......loser-volk
*Ahum*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65574888
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:35 schreef Norrage het volgende:
Het was vooral het moment waarop die rally ontstond dat het zo episch maakte.
Nadal had nog geen goed punt gemaakt de hele wedstrijd, en Verdasco had echt de overhand...En ook in deze rally was Nadal lang en breed verslagen, en dan komt ie met zo'n geweldige bal. Dankzij die winner heeft hij de partij gewonnen, want het momentum keerde toen.
Inderdaad. Dit is echt een van de mooiste winners die ik ooit heb gezien.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:53:58 #188
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_65575471
Wat een geweldige partij
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_65575896
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:31 schreef WeebI het volgende:

[..]

Inderdaad. Dit is echt een van de mooiste winners die ik ooit heb gezien.
Je kijkt niet veel tennis?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:13:55 #190
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_65576098
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:19 schreef TheGeneral het volgende:
Waar is jojomen
Aan het werk.

Jeetje, wat voor een pot heb ik nu dan weer gemist. Hoop op een prachtige finale, die kan ik gelukkig wel zien.

Vamos Campeon!!!!!!!!!!!!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_65576259
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:06 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je kijkt niet veel tennis?
Waarschijnlijk niet zoveel als de meesten hier, maar toch best vaak.

Maar het moment waarop hij deze bal sloeg, na zo'n lange rally, nadat hij al de hele wedstrijd geen pepernoot raakte en hierdoor op setpoint kwam maakte het een fenomenale rally+winner.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_65576550
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:19 schreef WeebI het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet zoveel als de meesten hier, maar toch best vaak.

Maar het moment waarop hij deze bal sloeg, na zo'n lange rally, nadat hij al de hele wedstrijd geen pepernoot raakte en hierdoor op setpoint kwam maakte het een fenomenale rally+winner.
Ben het hier behoorlijk mee eens. Het was zo'n punt waarmee het momentum bijna letterlijk in één klap omsloeg. Kun je best op 1-1 in de tweede set achter je rug om een running winner slaan die esthetisch fraaier is, dit was één van de beste punten die ik ooit zag van een speler in een Grand Slam. En die kijk ik al een jaar of 20.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_65576841
Jullie duiden vooral op de belangrijkheid van het punt, ik zou het dan ook een belangrijk punt noemen (en mooi), maar zeker niet een van de meest spectaculaire winners die ooit geslagen is. Zelfs in deze wedstrijd heb ik Nadal mooiere ballen zien slaan. Ik bedoel, zelfs Roddick kan zo'n bal slaan

pi_65576967
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:37 schreef wimderon het volgende:
Jullie duiden vooral op de belangrijkheid van het punt, ik zou het dan ook een belangrijk punt noemen (en mooi), maar zeker niet een van de meest spectaculaire winners die ooit geslagen is. Zelfs in deze wedstrijd heb ik Nadal mooiere ballen zien slaan. Ik bedoel, zelfs Roddick kan zo'n bal slaan

Het is inderdaad een kwestie van definitie: Met inachtneming van het moment, het verloop van de wedstrijd en de belangen die speelden, is dit één van de mooiste winners die ik ooit gezien heb. Zo goed?
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:44:45 #195
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_65577043
Ik hoop dat Fuentes vanavond naar Melbourne vliegt, kan die Nadal morgen nog een nieuwe 5-liter zak met vers bloed geven.

VAMOSSSSSSSS!!!!!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_65577087
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:42 schreef UtrechtSlim het volgende:

[..]

Het is inderdaad een kwestie van definitie: Met inachtneming van het moment, het verloop van de wedstrijd en de belangen die speelden, is dit één van de mooiste winners die ik ooit gezien heb. Zo goed?
Het is sowieso goed, het is tenslotte een mening. Maar Fok is tevens een discussieforum

Vandaar dat ik de vinger er probeer achter te krijgen waarom dit als zo'n mooi punt ervaren wordt door sommigen, zeker met de gedachte dat Nadal elke wedstrijd een handvol van zo'n ballen slaat, ook op belangrijke momenten.
pi_65577247
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het is sowieso goed, het is tenslotte een mening. Maar Fok is tevens een discussieforum

Vandaar dat ik de vinger er probeer achter te krijgen waarom dit als zo'n mooi punt ervaren wordt door sommigen, zeker met de gedachte dat Nadal elke wedstrijd een handvol van zo'n ballen slaat, ook op belangrijke momenten.

Omdat Nadal vandaag niet zijn dominante zelf was. Hij moest heel diep in zichzelf kijken/reiken en dat tekent ook de klasse van Verdasco. En dat is ook de kern van de discussie, waarin we het volgens mij eigenlijk eens zijn. Het is heel moeilijk om de schoonheid van het punt op waarde te schatten zonder de nodige context. Je kunt het punt/de winner moeilijk op waarde schatten in een geïsoleerde 30 seconden op YouTube. Je moet deze partij eigenlijk van begin tot einde gezien hebben. Het was grandioos!

vrijdag 30 januari 2009 @ 19:54:26 #198
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_65577285
Rafa is gewoon een beest! Daar valt niet over te discusseren!

Wim, is je mening over Rafa nog helemaal niets veranderd? Geniet je wel van hem als die iedereen van de baan af tikt? Of zie je gewoon een grote bloedzak met een tennisracket?

Ik hoop dat die nog jaren mee gaat (ondanks dat iedereen roept dat z'n lichaam het niet vol zal houden), en dat die 8 keer op rij RG wint, nog zo'n 3 x Wimbledon en dan ook nog paar keer Aus en US open.

VAMOSSSS!!!
pi_65577448
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:54 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa is gewoon een beest! Daar valt niet over te discusseren!

Wim, is je mening over Rafa nog helemaal niets veranderd? Geniet je wel van hem als die iedereen van de baan af tikt? Of zie je gewoon een grote bloedzak met een tennisracket?

Ik hoop dat die nog jaren mee gaat (ondanks dat iedereen roept dat z'n lichaam het niet vol zal houden), en dat die 8 keer op rij RG wint, nog zo'n 3 x Wimbledon en dan ook nog paar keer Aus en US open.

VAMOSSSS!!!
Ik ka en konn er wel van genieten hoor, als je met de gedachte gaat kijken dat hij het niet allemaal op eigen kracht doet is de lol er zo af.

Ik erger me wel aan bepaalde trekjes en z'n stijl is niet de mijne, dus zie ik doorgaans liever de tegenstander winnen inderdaad.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:03:18 #200
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_65577578
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:59 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik ka en konn er wel van genieten hoor, als je met de gedachte gaat kijken dat hij het niet allemaal op eigen kracht doet is de lol er zo af.

Ik erger me wel aan bepaalde trekjes en z'n stijl is niet de mijne, dus zie ik doorgaans liever de tegenstander winnen inderdaad.
Ik ben het eens met dat laatste, zijn spel vind ik afschuwelijk, maar vandaag heb ik een geweldige pot tennis gezien
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')