quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:08 schreef UtrechtSlim het volgende:Fernando Verdasco
Diep diep diep respect voor deze man! Fantastisch gespeeld
Dat lijkt vaak zo bij mensen tegen Nadalquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef DeeBee het volgende:
..........
Maar ja, fantastische partij, respect dat Nadal toch won, ook al leek het dat Verdasco beter in de wedstrijd zat vaak vond ik.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je tennis leuk vindt?
Nou ja, meestal wordt alle hoop de grond in geboord al vroeg in de partij...heb dit toernooi nog niemand gezien die 'in de wedstrijd' zat tegen Nadal hoor, dat is juist wel een van z'n kwaliteiten vind ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat lijkt vaak zo bij mensen tegen Nadal
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:10 schreef Tommeke het volgende:
Hopelijk wint Federer de finale, ik moet die Nadal niet
Federer - Nadal, Wimbledon 2008.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef Messenga het volgende:
Mooiste partij die ik ooit heb gezien!
Ik vind deze partij mooier. Meer emotie, 2 spanjaarden tegen elkaar. Al is jouw keuze ook begrijpelijkquote:
Borg - Mc Enroe begin jaren 80 op Wimbledonquote:
Dat vond ik dus van die van jou op een dubbele fout.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef Yesse het volgende:
[..]Kutreactie. Ja. Ik ben er mee opgegroeid, zowat mee geboren.
Nadal speelt gewoon meestelijk, of hij een ronde slecht is of niet. Sowieso beter voor de finale. Nadal - Federer is toch wel wat beter dan Verdasco - Federer
Deze kwam een klein beetje in de buurt ja, maar die is onovertroffen.quote:
Toen was Federer de1e twee sets ver onder maats.quote:
Die partij was geweldig, nooit dat ik het vergeet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is zo lang geleden, dat vergeet je.
Überhaupt, ik word hier een beetje 'afgestraft' voor het supporten van Nadal, die ik een goede speler vind. (is hij ook, anders is hij niet 1e van de ranglijst) Maar hier is bljikbaar iedereen tegen Nadal. Waarom? Wat doet die jongen mis dat hij koste wat het kost moet verliezen??quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef Yesse het volgende:
[..]Kutreactie. Ja. Ik ben er mee opgegroeid, zowat mee geboren.
Nadal speelt gewoon meestelijk, of hij een ronde slecht is of niet. Sowieso beter voor de finale. Nadal - Federer is toch wel wat beter dan Verdasco - Federer
Als hij echt zo 'rallydom' was overleef je het toch nooit 5 sets tegen Nadal?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:18 schreef N.i.c.k het volgende:
en toch heeft Verdasco niet verloren door die laatste dubbele fout.
Hij is gewoon 'rallydom' en moet maar eens een cursusje slicen gan oefenen bij Steffi of de plaatselijke squashhal.
Weh.. Ik had helemaal geen reactie op de dubbele fout. Dat was zelfs zuur en onverdiend, aangezien hij slechts 4 dubbele fouten heeft gemaakt in 5 sets. Ik was alleen blij dat Nadal won. Daarnaast is een finale Federer-Nadal altijd goed en weet je niet hoe Verdasco zou zijn geweest tegen Federer na een wedstrijd als deze.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat vond ik dus van die van jou op een dubbele fout.![]()
Zoals Verdasco vandaag speelde zou hij er een hele leuke finale van hebben kunnen maken.
En Federer - Nadal zien we vaak genoeg imo.
Hier ben ik het ook mee eens. Want die rally's waren vet. Hij liet Nadal flink rennen. En inderdaad, dan hou je het nog 5 sets vol.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als hij echt zo 'rallydom' was overleef je het toch nooit 5 sets tegen Nadal?!
Hij deed het juist goed vond ik wel in de rally's...vooral ook voorkomen dat Nadal die running forehands kon slaan als hij in het nauw wordt gedreven, iets wat een hoop andere spelers (incl. Federer) vaak juist niet lukt...
Wel mooi, op ES hadden ze het nog over die slag...'yeah, that's the one they should ban from the tour' nadat hij er weer eens genadeloos mee toesloeg.
jawel, want hij is een genadeloze shotmaker. Zijn slagen zijn superieur, daarom hield hij het 5 sets lang vol. Maar als jij een cross slice backhand van Nadal van de grond af wil plukken door hem vol over de hoge kant van het net te hakken, dan ben je rallydom.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als hij echt zo 'rallydom' was overleef je het toch nooit 5 sets tegen Nadal?!
Hij deed het juist goed vond ik wel in de rally's...vooral ook voorkomen dat Nadal die running forehands kon slaan als hij in het nauw wordt gedreven, iets wat een hoop andere spelers (incl. Federer) vaak juist niet lukt...
Moonballer, irritante gewoontes (flesje, bilnaad, traag tussen de punten), dopinggeur rond zich hangen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Überhaupt, ik word hier een beetje 'afgestraft' voor het supporten van Nadal, die ik een goede speler vind. (is hij ook, anders is hij niet 1e van de ranglijst) Maar hier is bljikbaar iedereen tegen Nadal. Waarom? Wat doet die jongen mis dat hij koste wat het kost moet verliezen??
Zo bijzonder was dat toch ook weer niet. Die extreem gekrulde bal van Nadal was dat toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:08 schreef WeebI het volgende:
heeft iemand een filmpje of gifje van het eennalaatste punt van de 2e set?
Wat hebben gewoontes met tennis te maken? En doping? Ze worden toch gewoon getest?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moonballer, irritante gewoontes (flesje, bilnaad, traag tussen de punten), dopinggeur rond zich hangen?
Denk dat we dhr. Fuentes wel op onze blote knietjes mogen bedanken dat hij deze wedstrijd heeft mogelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moonballer, irritante gewoontes (flesje, bilnaad, traag tussen de punten), dopinggeur rond zich hangen?
Zoiets?
Kijk jij met je ogen dicht?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat hebben gewoontes met tennis te maken?
Dopinggeur? Kom op man...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zoiets?
Als je het maar goed doet wordt je echt niet gepakt en al helemaal niet in het tennis dat gigantisch achterloopt op dat gebied.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat hebben gewoontes met tennis te maken? En doping? Ze worden toch gewoon getest?
Ja, kom opquote:
Sorry hoor, maar het feit dat ie om de 2 seconden zn onderbroek naar beneden trekt vind ik geen probleem. En dat hij zn flesjes rangschikt kijk ik ook niet naar. Je kunt daar toch ook gewoon niet op letten?quote:
Oke, ik ben dus niet de enige die dat vond. Heb alleen de eerste twee sets kunnen kijken en dacht toen: Mwa, is dat het dan? Heb blijkbaar in set 3-5 wel wat gemist.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Toen was Federer de1e twee sets ver onder maats.
Federer - Nadal Rome vond ik ook een van de beste ooit.
Nadal is het niet eens met het invullen van de whereabouts, tennis heeft bewezen dat het nagenoeg schoon is, dat las ik vanmorgen in de krantquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je het maar goed doet wordt je echt niet gepakt en al helemaal niet in het tennis dat gigantisch achterloopt op dat gebied.
Flesjes rangschikken kan me niet boeien, maar dat getreuzel tussen de punten wel. En hoe kun je daar niet op letten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het feit dat ie om de 2 seconden zn onderbroek naar beneden trekt vind ik geen probleem. En dat hij zn flesjes rangschikt kijk ik ook niet naar. Je kunt daar toch ook gewoon niet op letten?
Vind dit ook nog niet de Nadal van wimbledon. Hij heeft weer moeite zijn ballen constant diep te houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Oke, ik ben dus niet de enige die dat vond. Heb alleen de eerste twee sets kunnen kijken en dacht toen: Mwa, is dat het dan? Heb blijkbaar in set 3-5 wel wat gemist.
Veel mooie wedstrijden zijn inderdaad tegen Nadal, ben alleen nooit voor hem.![]()
Eens kijken of Verdasco zijn goede vorm kan doortrekken. Is natuurlijk een heerlijke shotmaker.
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:46 schreef northernlight81 het volgende:
Nadal is gewoon een fantastische tennisser en Verdadco speelde vandaag ook uitstekend.
Die heb ik gemist godver, ik moest werken en toen had je nog geen goede streamsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mooiste partij ooit is voor mij de maandagfinale Wimbledon Rafter - Ivanisevic
Ik vind hem eigenlijk best sympathiek. Alleen jammer dat het een Spanjool is. Er zal nooit eens een keer een Argentijn opstaan die fatsoenlijk kan tennissen, mentaal in orde is, niet (al dan niet onterecht) met doping word betrapt of continu geblesseerd is.......loser-volkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Überhaupt, ik word hier een beetje 'afgestraft' voor het supporten van Nadal, die ik een goede speler vind. (is hij ook, anders is hij niet 1e van de ranglijst) Maar hier is bljikbaar iedereen tegen Nadal. Waarom? Wat doet die jongen mis dat hij koste wat het kost moet verliezen??
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef Eppie_NL het volgende:
Hoop dat ik dan eindelijk dat geweldige punt op 5-4 in de 2e set te zien krijg.
Hoe kan je hem geweldig noemen als je hem nog geeneens heb gezien ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef Eppie_NL het volgende:
Hoop dat ik dan eindelijk dat geweldige punt op 5-4 in de 2e set te zien krijg.
Heb ook mooiere punten gezien. Zeker ook deze partij.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mooi, maar niet uitzonderlijk in mijn ogen.
Oké.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weh.. Ik had helemaal geen reactie op de dubbele fout. ... Ik was alleen blij dat Nadal won.
Ik kijk er niet echt naar uit.quote:Daarnaast is een finale Federer-Nadal altijd goed
Nou dat was precies wat ik zat te denken toen ik vanmiddag de wedstrijd keek! Klasse hoor!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is in elk geval duidelijk dat Verdasco op een totaal andere wijze omgaat met de breuk met Ivanovic dan Ana op de tennisbaan
*Ahum*quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:59 schreef LaTiNo het volgende:
Ik vind hem eigenlijk best sympathiek. Alleen jammer dat het een Spanjool is. Er zal nooit eens een keer een Argentijn opstaan die fatsoenlijk kan tennissen, mentaal in orde is, niet (al dan niet onterecht) met doping word betrapt of continu geblesseerd is.......loser-volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Dit is echt een van de mooiste winners die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:35 schreef Norrage het volgende:
Het was vooral het moment waarop die rally ontstond dat het zo episch maakte.
Nadal had nog geen goed punt gemaakt de hele wedstrijd, en Verdasco had echt de overhand...En ook in deze rally was Nadal lang en breed verslagen, en dan komt ie met zo'n geweldige bal. Dankzij die winner heeft hij de partij gewonnen, want het momentum keerde toen.
Je kijkt niet veel tennis?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is echt een van de mooiste winners die ik ooit heb gezien.
Aan het werk.quote:
Waarschijnlijk niet zoveel als de meesten hier, maar toch best vaak.quote:
Ben het hier behoorlijk mee eens. Het was zo'n punt waarmee het momentum bijna letterlijk in één klap omsloeg. Kun je best op 1-1 in de tweede set achter je rug om een running winner slaan die esthetisch fraaier is, dit was één van de beste punten die ik ooit zag van een speler in een Grand Slam. En die kijk ik al een jaar of 20.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:19 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zoveel als de meesten hier, maar toch best vaak.
Maar het moment waarop hij deze bal sloeg, na zo'n lange rally, nadat hij al de hele wedstrijd geen pepernoot raakte en hierdoor op setpoint kwam maakte het een fenomenale rally+winner.
Het is inderdaad een kwestie van definitie: Met inachtneming van het moment, het verloop van de wedstrijd en de belangen die speelden, is dit één van de mooiste winners die ik ooit gezien heb. Zo goed?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:37 schreef wimderon het volgende:
Jullie duiden vooral op de belangrijkheid van het punt, ik zou het dan ook een belangrijk punt noemen (en mooi), maar zeker niet een van de meest spectaculaire winners die ooit geslagen is. Zelfs in deze wedstrijd heb ik Nadal mooiere ballen zien slaan. Ik bedoel, zelfs Roddick kan zo'n bal slaan![]()
Het is sowieso goed, het is tenslotte een mening. Maar Fok is tevens een discussieforumquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:42 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kwestie van definitie: Met inachtneming van het moment, het verloop van de wedstrijd en de belangen die speelden, is dit één van de mooiste winners die ik ooit gezien heb. Zo goed?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is sowieso goed, het is tenslotte een mening. Maar Fok is tevens een discussieforum![]()
Vandaar dat ik de vinger er probeer achter te krijgen waarom dit als zo'n mooi punt ervaren wordt door sommigen, zeker met de gedachte dat Nadal elke wedstrijd een handvol van zo'n ballen slaat, ook op belangrijke momenten.
Ik ka en konn er wel van genieten hoor, als je met de gedachte gaat kijken dat hij het niet allemaal op eigen kracht doet is de lol er zo af.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:54 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa is gewoon een beest! Daar valt niet over te discusseren!
Wim, is je mening over Rafa nog helemaal niets veranderd?Geniet je wel van hem als die iedereen van de baan af tikt? Of zie je gewoon een grote bloedzak met een tennisracket?
Ik hoop dat die nog jaren mee gaat (ondanks dat iedereen roept dat z'n lichaam het niet vol zal houden), en dat die 8 keer op rij RG wint, nog zo'n 3 x Wimbledon en dan ook nog paar keer Aus en US open.![]()
VAMOSSSS!!!
Ik ben het eens met dat laatste, zijn spel vind ik afschuwelijk, maar vandaag heb ik een geweldige pot tennis gezienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ka en konn er wel van genieten hoor, als je met de gedachte gaat kijken dat hij het niet allemaal op eigen kracht doet is de lol er zo af.
Ik erger me wel aan bepaalde trekjes en z'n stijl is niet de mijne, dus zie ik doorgaans liever de tegenstander winnen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |