Het enige dat jij kan bijten als je op je buik ligt is het kussen waar je hoofd op ligt. Je handen zijn vastgebonden, dus ook daar begin je niet zo heel veel mee!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik ben gemeen als het er op aan komt
Ik bijt en knijp
We wachtenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik haaaaaaat openen
Waar is die kut wiki
Momentje hoor
Ik zeg het je, het lukt je nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat jij kan bijten als je op je buik ligt is het kussen waar je hoofd op ligt. Je handen zijn vastgebonden, dus ook daar begin je niet zo heel veel mee!
Een rubber bal in de mond doet wonderen. Zo horen de buren haar ook niet schreeuwen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat jij kan bijten als je op je buik ligt is het kussen waar je hoofd op ligt. Je handen zijn vastgebonden, dus ook daar begin je niet zo heel veel mee!
Weer zo'n bekrompen gast...quote:
Je onderschat AirwiNs overwicht. Op eigen risico, dat wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het lukt je niet
Het is nog nooit iemand gelukt
Jij wilde nooit meeten...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ook daar komt nog geluid door hoor, als je maar hard genoeg slaatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een rubber bal in de mond doet wonderen. Zo horen de buren haar ook niet schreeuwen.![]()
Dat krijg je op die leeftijd, dan word je nog conservatief.quote:
Wat niet is kan nog komen. Zeg nooit, nooit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kan i.i.g. niet zeggen dat ze niet volhardend is.
En dan hebben we het nog niet over het onderschatten van mijn overgewicht...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Litpho het volgende:
Je onderschat AirwiNs overwicht. Op eigen risico, dat wel.
Rubber bal?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
Een rubber bal in de mond doet wonderen. Zo horen de buren haar ook niet schreeuwen.![]()
Ik heb genoeg vrouwen ontmoet die een dergelijke behandeling als een pré zagen...quote:
Idd zeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |