hoe weet je dit zo zeker als je zegt er niet mee geragd te hebben?quote:Het is inderdaad geen echte Williams. Deze heeft wat meer pk's dan de standaard 1.8 16v 135 pk.
Zit een rechte pijp onder, powerfilter en is een beetje gekieteld door de vorige eigenaar. Ik trek in ieder geval de Golf GTI's eruit
Dat, bouwjaar en kilometerstand?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat, bouwjaar en kilometerstand?
En is die 3000 vraagprijs incl. een grondige wasbeurt?
Ze rijden zeker lekker hoor, vooral mooi geluid bij 2500 K toerenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:08 schreef resque het volgende:
F16 FTW![]()
![]()
Heb zelf ook een clio 16v! lekkere motor!
edit: typo
ja lekker donker, maar lekker tot de 7000 doortrekken!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:12 schreef LaTiNLoCo het volgende:
[..]
Ze rijden zeker lekker hoor, vooral mooi geluid bij 2500 K toeren
Echt he, ik heb het niet vaak gedaan doortrekken tot de 7000 maar het klonk zeker gruwelijk, klinkt bijna als een Subaru Impreza!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef resque het volgende:
[..]
ja lekker donker, maar lekker tot de 7000 doortrekken!echt machtig!
[..]quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:39 schreef ballenmetballen het volgende:
schreef LaTiNLoCo het volgende:[/b]
Dus geen echte Williams
Staat hier om de hoek wel een echte, 150pk in zo'n klein autotje is altijd leuk
Je ziet vaker oudere auto's voor hogere prijzen staan hoor..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef Mikkie het volgende:
3k voor een auto van 17 jaar oud kan wel 'enigszins overpriced' genoemd worden.
Daarnaast jammer van die prutaccessoires: angel eyes, lexus-look en booskijkers. Stel dat het een echte Clio Williams zou zijn, dan zou je 'm wel knap verneukt hebben daarmee.
En het is een vraagprijs, er kan altijd onderhandeld worden..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef LaTiNLoCo het volgende:
[..]
Je ziet vaker oudere auto's voor hogere prijzen staan hoor..
Ik vind zelf de Clio veel mooier zoals ie nu is dan standaar..ieder zijn eigen smaak..
Btw, de vorige eigenaar heeft alles vervangen..ik heb alle standaard spullen nog dus kan je het zo vervangen..
Ligt er ook aan wat voor auto je hebt, ik heb 4000 betaald voor m'n 16 jaar oude MR2quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef Mikkie het volgende:
3k voor een auto van 17 jaar oud kan wel 'enigszins overpriced' genoemd worden.
Daarnaast jammer van die prutaccessoires: angel eyes, lexus-look en booskijkers. Stel dat het een echte Clio Williams zou zijn, dan zou je 'm wel knap verneukt hebben daarmee.
Ja goed, maar een MR2 is wel iets anders dan een Clioquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:33 schreef babba het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor auto je hebt, ik heb 4000 betaald voor m'n 16 jaar oude MR2
niet? kom op zeg wat heb je dan aan zo'n motor! geloof der geen zak van!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:27 schreef LaTiNLoCo het volgende:
Dat is zeker een mooie Clio! Ze zijn idd erg vel en rap. Ik heb de myne altijd warm gereden, bij het optrekken kom ik bijna nooit tot de 3 k. En veel vlammen doe ik niet, vind ik zonde
Dan ga je toch bij een handelaar kopen? Voor die 1000 hou ik hem zelf..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:49 schreef invine het volgende:
Deze auto's gaan voor 1400 euro bij een handelaar weg met minder kilometers en met "garantie" dus je prijs is veeeeeeels te hoog.. ik bied 1000 euro als je zelf al die zooi eraf haalt.
Haha geloof me, tot de 3 k toeker trekt ie hard op hoor!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:08 schreef resque het volgende:
[..]
niet? kom op zeg wat heb je dan aan zo'n motor! geloof der geen zak van!
Bij het warmrijden tussen de 2 / 2,5 k toeren..als ie warm is ga ik meestal niet eens tot de 3k dus dat noem ik voorzichtig ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:43 schreef Tommzzz het volgende:
Dus je trekt er wel hard mee op (bij het warmrijden) maar nooit boven de 3K toeren?
En dat vind je "voorzichtig" ?
denk dat je met de helft van je vraagprijs blij mag zijnsucces met de verkoop
De F16 is een toerenmotor. Mits goed warmgedraaid(olie) kan het zeker geen kwaad om hem dik in de toeren te jagen. En ja tot de 3000 wil ie heus ook wel, van 3000 tot 4000 heeft hij een dipje in de koppel, maar na die 4000 komt er juist een dikke tap naar boven een gaat ie lekker!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:20 schreef LaTiNLoCo het volgende:
[..]
Haha geloof me, tot de 3 k toeker trekt ie hard op hoor!
Ik doe er zelf zuinig mee, daarom rij ik bijna nooit op veel toeren
Thnx, ik cruise liever dan steeds de auto in de toeren te jagen..alleen soms bbij het inhalen op de snelweg moet je ff toeren makken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef resque het volgende:
[..]
De F16 is een toerenmotor. Mits goed warmgedraaid(olie) kan het zeker geen kwaad om hem dik in de toeren te jagen. En ja tot de 3000 wil ie heus ook wel, van 3000 tot 4000 heeft hij een dipje in de koppel, maar na die 4000 komt er juist een dikke tap naar boven een gaat ie lekker!
Bedoel koop anders gewoon een 8v, die hebben in de lage toeren meestal meer koppel en trekken dus lekkerder op lage toeren.
maar goed! verder hele nette auto en succes met de verkoop!![]()
Jah dat klinkt wel mooi en rijdt wel lekker maar is zacht uitgedrukt niet echt goed voor de motor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef resque het volgende:
[..]
ja lekker donker, maar lekker tot de 7000 doortrekken!echt machtig!
Voor een keer in de zoveel tijd is het niet erg hoor, lekker roet wegblazen. Doe motoren kunnen het wel hebben hoor, maar als je het vaak doet is het inderdaad niet echt goed nee..quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Jah dat klinkt wel mooi en rijdt wel lekker maar is zacht uitgedrukt niet echt goed voor de motor.
en goed warmrijden is erg belangrijk! maar deze motoren zijn zeker bestendig om af en toe 7000 toeren te draaien hoor! i'm sure of that!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:57 schreef LaTiNLoCo het volgende:
[..]
Voor een keer in de zoveel tijd is het niet erg hoor, lekker roet wegblazen. Doe motoren kunnen het wel hebben hoor, maar als je het vaak doet is het inderdaad niet echt goed nee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |