Generalisatie.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:05 schreef Omnifacer het volgende:
Je kunt bij Piazza gaan eten op de Kloveniersburgwal (tegen de Nieuwmarkt aan, 1 halte met de metro vanaf CS). Hebben ze Italiaanse kaart, met vrij goed geprijsde pizza's en pasta's. Knus tentje ook, en niet zo'n smoezelige Leidsedwarsstraat-tent.
Klopt. Ik had even duidelijker moeten zeggen dat ik daarmee refereerde aan de pizzeria's daar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Generalisatie.
Stoop en Stoop, lange leidsedwarsstraat. Een van de leukere kleine "bruine" eetcafe's, goed eten, zeker niet duur. Vriendelijk personeel.
De Klos is ook erg leuk. (adres google je maar).
Dan heb je idd gelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Klopt. Ik had even duidelijker moeten zeggen dat ik daarmee refereerde aan de pizzeria's daar.
Het pakhuis gaat niet samen met de woorden 'sfeervol' en 'gezellig' in één zin, hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Dwarsstraatje van het Spui: Voetboogstraat.
Daar zit 't Pakhuis. Leuk, niet duur en lekker.
Honderden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:51 schreef Eyeopener het volgende:
Er zijn er tientallen, waar in Amsterdam wil je eten?
Duizenden!quote:
Echte Amsterdammers hebben dit niet nodig he?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:25 schreef somegirl het volgende:
Maakt niet uit! voor de amsterdammers is het wel handig!
Maar de meeste mensen die in Amsterdam wonen zijn helaas geen echte Amsterdammers!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echte Amsterdammers hebben dit niet nodig he?.
True, maar we gaan offtopicquote:Op maandag 2 februari 2009 11:29 schreef somegirl het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen die in Amsterdam wonen zijn helaas geen echte Amsterdammers!
Klinkt als het uitproberen waard.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:38 schreef somegirl het volgende:
Orbit in de scheldestraat is trouwens ook heerlijk, Aziatische tapas.. hmmmm!!!
hmmm dim sum is meer een chinees ontbijt/lunchquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef muissie het volgende:
aziatische tapas ? dat heet toch dim sum ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |