Night gerdyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:56 schreef Gert het volgende:
Nighty night.![]()
Ik ga mee! Weet de weg wel.
En ben nuchter, dus geen gesnurk.
Wat heb je gedaan danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is een paar uur geleden lesbisch geworden.
O, dus ik moet nog teruglezen ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is een paar uur geleden lesbisch geworden.
quote:
Morgen twéé familiebezoeken, een eind rijden hier vandaan. En dan met z'n tweetjes door naar een hotel en goed uit eten en flink uit drinken. Typisch zo'n dag waaraan je niet met een kater moet beginnen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:03 schreef karn het volgende:
[..]
Night gerdy![]()
NUCHTER??!!!!![]()
It is Friday right, or not.....
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:59 schreef Soury het volgende:
Mooi dat ruimt op ..De weg vrij voor de nachtdienst
Moet je jezelf dan geen moed indrinken?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen twéé familiebezoeken, een eind rijden hier vandaan. En dan met z'n tweetjes door naar een hotel en goed uit eten en flink uit drinken. Typisch zo'n dag waaraan je niet met een kater moet beginnen.
quote:
En wie hebben we daarquote:
BOEHquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:16 schreef APK het volgende:
Nou Soury, kom er maar in met de interessante posts.
Ga dan maar effe swaffelenquote:
Als je swaffeld tegen je touchscreen kan je dan een virus downloaden?quote:
Neuh, ik ga even wachten op iets leuks van soury of liesje.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je swaffeld tegen je touchscreen kan je dan een virus downloaden?
Als je zin zo klopt als het is geschreven ben je redelijk veiligquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je swaffeld tegen je touchscreen kan je dan een virus downloaden?
Klinkt als een goed dieet. . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik ga even wachten op iets leuks van soury of liesje.
Wil je een paintquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Jaaaahhh laat Lies maar eens "de week" vertellen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Had hem al gecorrigeerd . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je zin zo klopt als het is geschreven ben je redelijk veilig
Ik wacht even een rondje mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, dan moet er wel snel wat komen anders val ik om.quote:
Kan geen druppel meer bij, bij mij, niks wacht, een prettige nachtquote:
Het hoeft niet in één post hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
! Lies was wijn aan het pakken en aan het roken...
Mijn week?
Ja echt geweldig is het nog niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou, dan moet er wel snel wat komen anders val ik om.![]()
Nog nieuwe drains na Manu?
Moet ze wel opschieten, ik weeg nog maar 7200 ons . . .quote:
Maak even een server vrij . .quote:
Creatieve expressie laten we aan Peter over.quote:
Alweer die sukkelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:33 schreef Coos het volgende:
Wat een klojo die Raoul Heertje.![]()
is nu bij DWDD
Die hebben blond en lekker en een eigen forum enz...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:37 schreef APK het volgende:
What happened to een WillemJosef en een NeemMijNietSerieus?![]()
Ik ga weer even op de oude toer met chrissie.![]()
Geen bijzonderheden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Creatieve expressie laten we aan Peter over.
Doe jij het maar in woorden.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben blond en lekker en een eigen forum enz...
Ja maar ik ben nogal twijfelachtig over de manier waarop . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:39 schreef APK het volgende:
En dat jullie allemaal dood mogen vallen.
Maar dat was duidelijk, toch?
Vraag het dan niet sjaggie ouwe sukkelquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:39 schreef APK het volgende:
En dat jullie allemaal dood mogen vallen.
Maar dat was duidelijk, toch?
Coos wil gewoon een verhaaltje voor het slapen gaan . . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al, alleen Coos moest het in woorden horen.
Nog meer lijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
Je laptop.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:Het geluid van mijn laptop doet het niet.
Wat heb ik nu weer gesloopt?
Doe geen moeite, Liesje kan het toch niet horen . ..quote:
Dus je post via de normale computer?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:Het geluid van mijn laptop doet het niet.
Wat heb ik nu weer gesloopt?
Maar niet uit de kastquote:
Soury wurgen en dan tegen de politie zeggen: 'Sorry, euh, ja ik heb het gedaan."quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:41 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ja maar ik ben nogal twijfelachtig over de manier waarop . . .
Zie je nou hoe ingewikkeld het kan worden 's nachts.quote:
Nee, ik heb soort Fok! waarbij je geluid het niet perse hoeft te doen als je wilt posten.quote:
Heb geen zin in 240 uur schoffelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Soury wurgen en dan tegen de politie zeggen: 'Sorry, euh, ja ik heb het gedaan."
Zou ook niet moeten kunnen mbt personen zoals jij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, ik heb soort Fok! waarbij je geluid het niet perse hoeft te doen als je wilt posten.![]()
Maar ik wil muziek luisteren ook.![]()
Je houd van mequote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Soury wurgen en dan tegen de politie zeggen: 'Sorry, euh, ja ik heb het gedaan."
Ho ho ho.....wel van Soury afblijven hè!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Da's de verledentijd van hout.quote:
WJ.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:52 schreef CarOnline het volgende:
waar is willem jozef!
die is toch ook van de vrijdagavond
Dat zijn GeenStijl-uitspraken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb geen zin in 240 uur schoffelen.
T Kadoquote:
ja wj man, waar is die!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
WJ.![]()
Effe een clip van de Stones zoeken.
Ik val wel in.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
en gert! en jij kanniet zingen volgende week
Wil je niet vloeken op FOK!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zijn GeenStijl-uitspraken.
In Nederland krijg je voor moord 12-18 jaar.
Dat komt harder aanquote:
Je manquote:
Haar gehoorapparaat . . .quote:
WATTE ?????????quote:
Als je die uit je oren haald, hoor je ook meer . . .quote:
Als je een klote avond wil kunnen we dat wel doen.quote:
Ja Lies heb je al geprobeerd of je man 'het' nog doet?quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:00 schreef APK het volgende:
Volgende TT "Saaie Soury en Lijzige Liesje"
Met als OP m'n vriendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:00 schreef APK het volgende:
Volgende TT "Saaie Soury en Liesje"
Ga naar je nest zuur figuurquote:
ja dat maakt het alweer lastiger.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je een klote avond wil kunnen we dat wel doen.
als we vroeger op school gingen zingen zei de leraar altijd tegen mij lees jij maar een boek of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |