quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:39 schreef APK het volgende:
En dat jullie allemaal dood mogen vallen.
Maar dat was duidelijk, toch?
Coos wil gewoon een verhaaltje voor het slapen gaan . . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al, alleen Coos moest het in woorden horen.
Nog meer lijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
Je laptop.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:Het geluid van mijn laptop doet het niet.
Wat heb ik nu weer gesloopt?
Doe geen moeite, Liesje kan het toch niet horen . ..quote:
Dus je post via de normale computer?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:Het geluid van mijn laptop doet het niet.
Wat heb ik nu weer gesloopt?
Maar niet uit de kastquote:
Soury wurgen en dan tegen de politie zeggen: 'Sorry, euh, ja ik heb het gedaan."quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:41 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ja maar ik ben nogal twijfelachtig over de manier waarop . . .
Zie je nou hoe ingewikkeld het kan worden 's nachts.quote:
Nee, ik heb soort Fok! waarbij je geluid het niet perse hoeft te doen als je wilt posten.quote:
Heb geen zin in 240 uur schoffelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Soury wurgen en dan tegen de politie zeggen: 'Sorry, euh, ja ik heb het gedaan."
Zou ook niet moeten kunnen mbt personen zoals jij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, ik heb soort Fok! waarbij je geluid het niet perse hoeft te doen als je wilt posten.![]()
Maar ik wil muziek luisteren ook.![]()
Je houd van mequote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Soury wurgen en dan tegen de politie zeggen: 'Sorry, euh, ja ik heb het gedaan."
Ho ho ho.....wel van Soury afblijven hè!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Da's de verledentijd van hout.quote:
WJ.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:52 schreef CarOnline het volgende:
waar is willem jozef!
die is toch ook van de vrijdagavond
Dat zijn GeenStijl-uitspraken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb geen zin in 240 uur schoffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |