Geen paniek, nem, soempie,wyccie,red en etcie zitten nog ruim boven jequote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens inmiddels #494 in de top500
Haha dat is waarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen paniek, nem, soempie,wyccie,red en etcie zitten nog ruim boven je
Mijn gemiddelde is gezakt, vroeger zat ik op 36 berichten per dag nu nog maar 24quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat is waarmaar ik ga best snel omhoog. Eerst maar eens madmaster inhalen
Ik ben van 6 naar 12 gegaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde is gezakt, vroeger zat ik op 36 berichten per dag nu nog maar 24
Beschuldig je Yuri nu van baggeren en klagen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:05 schreef lubje25 het volgende:
Dan daar bij: ik weet niet hoe baggeren werkt en klagen doe ik zelden.
Whehehequote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beschuldig je Yuri nu van baggeren en klagen?
Ik bagger niet mijn posts zijn kwaliteitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:05 schreef lubje25 het volgende:
Ik zit op 4 per dag, nu bijna 5000 posts. Ik begrijp ook niet hoe je op 30 post per dag kan komen.
Dan daar bij: ik weet niet hoe baggeren werkt en klagen doe ik zelden.
Jaloers?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
Echte uitslapers draaien zich om zonder dit op Fok te posten
Ik ben ruw uit bed gebeld. Of ik nog kwam verven vandaag
"Ja, maar niet op dit goddeloze tijdstip man"
Ik zit maar op acht per dag. Dat komt vooral omdat ik de eerste drie jaar mijn account niet of nauwelijks gebruikt hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde is gezakt, vroeger zat ik op 36 berichten per dag nu nog maar 24
Ik heb in het begin veel gepost meer nu schommel ik heel ergquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit maar op acht per dag. Dat komt vooral omdat ik de eerste drie jaar mijn account niet of nauwelijks gebruikt heb
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij heb je meer problemen als je 5 keer wilt meedoen aan that's the question....
Is het hele EO ledenbestand al 5 keer aan de beurt geweest of wordt het op zondag opgenomen?
Oh die had ik over het hoofd gezienquote:
Herstel: je kunt als winnaar aan slechts 5 uitzendingen meedoen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij heb je meer problemen als je 5 keer wilt meedoen aan that's the question....
Is het hele EO ledenbestand al 5 keer aan de beurt geweest of wordt het op zondag opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |