John Cleese misschien? Hoe het heet geen idee...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:54 schreef svk1985 het volgende:
In een recente BBC-serie wordt het verhaal van Arthur en zijn ridders eens vanuit iemand anders zijn oogpunt bekeken, wiens oogpunt en hoe heet de serie?
Ja idd, misschien niet helemaal logische vraag aangezien 2x hetzelfde antwoord moest geven....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:56 schreef Starzky het volgende:
Merlin en uit het oogpunt van merlijn de tovenaar ofzo
Dat nummer heet volgens mij enkel : scatman, en niet i'm a scatman(dit even terzijde) game onquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Wist niks beters te bedenken
svk1985 +1
Stand deel 1403
Karstman 3
slaveloos 5
Kentoet 3
tomtomaat 4
erkel 1
svk1985 3
iggy_in_the_house 3
starla 1
MaJo 1
Starzky 1
lubje25 1
tomtomaat +1quote:
quote:
Je zit in de goede richting, maar het antwoord kan nog specifiekerquote:
roodwieren zijn overigens niet roodquote:
linneaus was kleurenblind :pquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef Starzky het volgende:
[..]
roodwieren zijn overigens niet roodIk bedoel geen naam van de algen, maar meer een 'deel' ervan...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:18 schreef slaveloos het volgende:
[..]
linneaus was kleurenblind :p
algenplas omdat ze teveel bieten hebben gegeten?
Nopequote:
quote:
quote:
Vind ik trouwens ook niet echt correct, omdat de 'algen' die voor de kleur zorgen van de Rode Zee (de blauwalg) helemaal geen alg is, maar een bacterie.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:42 schreef Starzky het volgende:
als het antwoord om 16:45 nog niet is gegeven (dus OF het onderdeel van de desbetreffende alg of de naam ervan) zal ik het antwoord posten
tomtomaat +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |