Hee, die wil ik ook danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee die is ondertussen echt oud
Maar wel cute he eigenlijk
Ow dat mag je niet zeggen over jezelf he
Doen we!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Owja kom maar een uurtje eerder als je in een geil pak gaat verschijnen![]()
Als je dat bij mij zou doen, zou je echt wel halverwege de avond vastgebonden op bed liggen en dan zou je dat teasen dubbel zo hard terug krijgen... en meer...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
Over elke middag geilheid kun je ook lang doen hoor
Dat is juist leuk
Ik bedoel je scharrel/lief beetje teasen maar net niet geven wat hij/zij wil en dan laten wachten tot de volgende dag of zo
maar die is echt ouhoud ondertussenquote:
Pff echt nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat bij mij zou doen, zou je echt wel halverwege de avond vastgebonden op beid liggen en dan zou je dat teasen dubbel zo hard terug krijgen... en meer...
Kinkyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat bij mij zou doen, zou je echt wel halverwege de avond vastgebonden op beid liggen en dan zou je dat teasen dubbel zo hard terug krijgen... en meer...
Kun je mijn gedachten lezen ofzo? I was about to say that.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef AirwiN het volgende:
Dus jij bent dominant in bed.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pff echt niet
Ik ben niet het typje dat zich laat domineren
Klinkt goed, wanneer?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vraag of ze langs wil komen, bij mij aangekomen staat er een lekker muziekje op, de kaarsjes branden overal, het licht is sfeervol gedimd en zelf heb ik een goedstaande spijkerbroek met een leuke blouse of shirt aan.![]()
(De pakken bewaar ik voor de volgende ochtend als ik naar mijn werk moet en ze ziet hoe ik van een naakte man in een man in pak verander en haar nog een zoen geef en mijn eau 'd toilette nog even bij haar blijft hangen en ze langzaam wakker wordt).
Ik trek een fles wijn open en nadat we even op de bank gezeten hebben leg ik de laatste hand aan het eten, waarna we samen lekker aan tafel gaan en elkaar wat beter leren kennen, af en toe onbeschaamd naar elkaar loeren...![]()
En na het eten kruipen we dicht tegen elkaar op de bank, een beetje door haar haar kriebelen en van haar geur genieten... En eens aftasten in hoeverre ze voor me gevallen is!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Dan zou je goed bij JB passenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pff echt niet
Gewoon vragen of je mee mag doen Techno.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Kun je mijn gedachten lezen ofzo? I was about to say that.
Niks wat met goed knevelen niet is op te lossen. Uiteindelijk heb ik altijd nog een stukje lichamelijk overwicht mee om je in die positie te manoeuvreren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Pff echt niet
M/M/V trio's, nee bedankt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon vragen of je mee mag doen Techno.
krijg jij een echt ouhoude van mijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar die is echt ouhoud ondertussen
maar ik ben gemeen als het er op aan komtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met goed knevelen niet is op te lossen. Uiteindelijk heb ik altijd nog een stukje lichamelijk overwicht mee om je in die positie te manoeuvreren.
Je blijft zoeken hequote:
dat is zo'n beetje het idee jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De elke middaggeilheid moet je in een avondje wegwerken. De vrijdagmiddaggeilheid heb je een heel weekend voor beschikbaar om je lusten te botvieren.
omdat zij wel graag uuh... "luistert & ondergaat"quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik ben gemeen als het er op aan komt
Ik bijt en knijp
En hoe zo zou ik dan goed bij JB passen?
Je hoeft ook niet aan Air te zitten als je dat niet wilt. Alleen aan Rhubarbje is ook goed.quote:
Niets wat handboeien en stukkie touw kunnen oplossenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik ben gemeen als het er op aan komt
Ik bijt en knijp
En hoe zo zou ik dan goed bij JB passen?
Ik zou dan ook iets in de mond stoppen een rubberbal bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niets wat handboeien en stukkie touw kunnen oplossen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |