Er valt dus toch nog wat te redden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag niet klagen, zolang ik mijn medcijnen maar blijf slikken blijft het volgens de psych ook goed gaan
aan mij ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Er valt dus toch nog wat te redden?
Daar heb ik best vaak last vanquote:
hoe kan dat nou, je bent thuisquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tegen je baas stug blijven volhouden dat je geen zin meer hebt...
403, forbiddenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, je bent thuis
Graftakquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waar wacht je dan op graftak
Hey deb
sorry hoor , maar zolang je geen pics post, moeten wij er maar naar radenquote:
Okequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Klonk het volgende:
ik zag gister een rokend schaap op televisiewas een docu over kernproeven in Rusland destijds....
Thxquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef Klonk het volgende:
ik denk ik deel het ff met jullie
dan moet je ook de rest vertellen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef Klonk het volgende:
ik ben gisteren de hele avond bezig geweest om mn modem te hacken GVD!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Thx
Ik heb gister jacky chan gekeken
Je kan maar beter doen wat WL zegt anders komt hij weer met zijn plaatjesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je ook de rest vertellen natuurlijk.![]()
nu hebben we er geen totaal beeld van!
Je eigen modem hacken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben gisteren de hele avond bezig geweest om mn modem te hacken GVD!!
ja ook ik dacht ik deel het ff mee
Ja maar..ja maar...ik ga nu geen foto van mezelf makenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry hoor , maar zolang je geen pics post, moeten wij er maar naar raden
Omgquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben gisteren de hele avond bezig geweest om mn moeder te beffen GVD!!
ja ook ik dacht ik deel het ff mee
Je wilt het welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar..ja maar...ik ga nu geen foto van mezelf maken
haha truequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan maar beter doen wat WL zegt anders komt hij weer met zijn plaatjes
yup, telnet , je weetschtquote:
hahahhaquote:
ik ga nog steeds voor dezequote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga nog steeds voor deze![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok
zo dan ? [ afbeelding ]
dudequote:
Lol wtfquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
yup, telnet , je weetscht![]()
bepaalde dingen zijn anders geblocked. ik werd gewoon uit steam gegooid enzo
Je zult maar echt zo'n kop haar hebben ...quote:
Heul niet slechtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok
zo dan ? [ afbeelding ]
Op dat plaatje heb je het naar achter getrokkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dudeik heb nu wel weer een pony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dudeik heb nu wel weer een pony
Shut itquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef Dueno het volgende:
Debbie wat doe je hier, je hebt vrij vandaag
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef Dueno het volgende:
Debbie wat doe je hier, je hebt vrij vandaag
en dan die reactiesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
Moeder 8-ling heeft er nu 14
De moeder die vorige week beviel van een achtling, had er al zes thuis zitten. Het is bovendien een relatief jonge moeder die ook nog eens bij haar ouders woont.
WTF ?!?!?!
http://www.spitsnieuws.nl(...)_heeft_er_nu_14.html
nog 10 minuten...quote:
quote:
zou jij 14 kinderen voor je 30e eruit willen poepen ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan die reacties
blijkbaar van kinderen aangezien die nooit kunnen weten hoe hoog de kinderbijslag hier is
Daar kun je dus echt niet van leven.. mn kind EET al meer dan 100 euro per drie maanden
Jaquote:
niet tegen jezelf pratenquote:
2 van de 4 zwangerschappen zijn sowieso al keizersnede geweest, dat kan niet andersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou jij 14 kinderen voor je 30 eruit willen piepen ?
ach ik stond ook in de top 50...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
Oh fuck.. ik sta gewoon derde in dagcijfers
je geeft geen antwoord op mn vraagquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 van de 4 zwangerschappen zijn sowieso al keizersnede geweest, dat kan niet anders
voor je 30ste is toch inmiddels lastig voor jou of niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 van de 4 zwangerschappen zijn sowieso al keizersnede geweest, dat kan niet anders
doe es lief... het is vrijdag hoor...quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor je 30ste is toch inmiddels lastig voor jou of niet?
maar je ben wel liefquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]ja ik word in mei 30..
ik weet dat ik oud ben
voor je 30e WTF , ech tniet normaal gewoon. das geen venusheuvel meer, maar gewoon mount etnaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor je 30ste is toch inmiddels lastig voor jou of niet?
Maak er wat leuks vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
en jahoor het is weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
W
E
E
K
E
N
D
fijn weekend!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
en jahoor het is weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
W
E
E
K
E
N
D
ik moet presenteren nee dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe es lief... het is vrijdag hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |