Ik zou jou een basiscursus kunstgeschiedenis aanraden. Met je mensverheffing.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Scaurus het volgende:
Kunst verheft de mens. Het geeft inzicht in hoe de wereld is, of kan zijn. Paaldansen is een activiteit waarbij op de meest dierlijke seksuele driften wordt ingespeeld. Het is een paringsdans, niet meer.
Ik zou jou een beginnerscursus paaldansen aanraden. Met je kunstgeschiedenis.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zou jou een basiscursus kunstgeschiedenis aanraden. Met je mensverheffing.
Tip: leer filosofisch-aesthetische idealen van feitelijke geschiedenis scheiden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:11 schreef Ringo het volgende:
Ik zou jou een basiscursus kunstgeschiedenis aanraden. Met je mensverheffing.
Kijk, en daarom moeten we het verbieden! Jij hebt Plato's Politeia goed gelezenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:02 schreef herzberg het volgende:
Als kunst de mens verheft dan maakt dat paaldansen tot kunst. Paaldansen is een leugen, wekt suggesties, net als alle make-up, lingerie etc. Het verhult, schept een verhaal waar dat niet bestaat, stelt de mens mooier voor dan zij is. Ja, dat is cultuur, geen natuur. Een wanstaltige vorm van cultuur, maar toch.
Zodra een parvenu de kunst en de dierlijke drift als twee onverenigbare fenomenen weet te definiëren, ben ik tot alles in staat. En dan ook nog over "filosofisch-aesthetische idealen" gaan praten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou jou een beginnerscursus paaldansen aanraden. Met je kunstgeschiedenis.
Ligt heel erg aan de persoon die het uitvoert. Dat mens bij Wedden dat? was inderdaad erg ordinair. Maar toen ik een paaldanscursus volgde, zat er geen 1 ordinaire griet bij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |