abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 januari 2009 @ 12:28:23 #31
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65562627
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef Chanty87 het volgende:
Heb vanochtend toch nog even die Etos concealer gescoord Drogisterijen in kleine durpjes

Morgen krijg ik m'n NYX wimperkruller en lipsticks binnen
Heb je de concealer al geprobeerd of nog niet?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_65562907
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Heb je de concealer al geprobeerd of nog niet?
Yesh Tis even wennen maar het resultaat mag er best wezen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 januari 2009 @ 12:38:34 #33
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65562959
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:36 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Yesh Tis even wennen maar het resultaat mag er best wezen
Yeah.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_65564163
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Thanx, heb het aangepast
Als ik dan ook nog even commentaar mag leveren: in het verhaal over Christine staat wel heel van dat Christine ... omdat Christine ... want Christine vindt het belangrijk dat ... Iets minder vaak je naam mag van mij wel maar dat kan ook een persoonlijke ergernis zijn.
Eigenlijk zou ik dat denk ik sowieso in de ik-vorm schrijven. Dit lijkt een beetje 'Wij, Wilhelmina'.
Maar voel je vrij mijn mening te negeren natuurlijk, ik ben een pietlut met dat soort dingen.
Verder ziet het er leuk uit!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65565549
Ik zie trouwens steeds enorme make-upstashes voorbij komen en ik vraag me af hoe jullie dat met de houdbaarheid doen? Mascara's gebruik ik bijvoorbeeld niet langer dan een half jaar, als je dan 5 verschillende soorten heel dure hebt vervangen jullie die dan ook om de zoveel maanden of blijf je die gewoon jaren gebruiken?
Hetzelfde uiteraard voor foundations en in mindere mate voor poeders.
pi_65566153
Mijn saaie make-up: mineral foundation, bourjois oogschaduw, kohl, gloss. :-/ Brilletje even omlaag anders zie je nog niks.

Ik probeer wel eens een nep crease te maken maar dat ziet er altijd zo gaar uit. Het lukt me nooit.
pi_65566194
Daar is van die hippe lijm voor toch?

-edit-
Van dittum dus

En serieus: Misschien dat je hier iets aan hebt?
pi_65566243
tvp de reeks gaat snel
pi_65566300
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zie trouwens steeds enorme make-upstashes voorbij komen en ik vraag me af hoe jullie dat met de houdbaarheid doen? Mascara's gebruik ik bijvoorbeeld niet langer dan een half jaar, als je dan 5 verschillende soorten heel dure hebt vervangen jullie die dan ook om de zoveel maanden of blijf je die gewoon jaren gebruiken?
Hetzelfde uiteraard voor foundations en in mindere mate voor poeders.
Wat moet je met 5 mascara's of 3 foundations? Dat is basis. Daar gebruik je er één van en als het op is, koop je nieuwe, ik experimenteer dan ook niet met de basis. Oogschaduw is anders wat mij betreft. Die lijken maar niet kapot te gaan en ik heb er vrij veel. Poeder of vloeibaar, daar zit het verschil in.
Go hard or go home
pi_65566426
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat moet je met 5 mascara's of 3 foundations? Dat is basis. Daar gebruik je er één van en als het op is, koop je nieuwe, ik experimenteer dan ook niet met de basis. Oogschaduw is anders wat mij betreft. Die lijken maar niet kapot te gaan en ik heb er vrij veel. Poeder of vloeibaar, daar zit het verschil in.
Zo doe ik het ook inderdaad maar ik zie verschillende foto's langskomen met meerdere mascara's, vandaar.
pi_65566488
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook inderdaad maar ik zie verschillende foto's langskomen met meerdere mascara's, vandaar.
Oh sorry, dat heb ik helemaal niet gezien.
Go hard or go home
pi_65567006
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Daar is van die hippe lijm voor toch?

-edit-
Van dittum dus

En serieus: Misschien dat je hier iets aan hebt?
LOL die lijm is echt te erg.
Heb dat 2de filmpje al eens gezien maar wilde niet echt lukken. Maar wat vaker uitproberen.
pi_65567072
Ladies, house of orange is "DE" school zeggen ze
en die nicht zal wel rijke ouders hebben...
en Sephora is verder goed ( heeft niks met een 'V&D merk' te maken )
want wat de sephora verkoopt is zelfde als usa, Urban decay word daar verkocht ( Hier niet )
En is echt een super shop want je hebt er van alles, kwasten oogschaduwen, lipgloss/stiften, nagellakjes etc.etc.

Al ben ik het wel met jullie eens dat die mafkezen echt weird zijn en niet eens weten waar ze over praten
ik vroeg om een product en ik was de naam kwijt van het merk maar wist wel de "titel"
dus hij zo van oohja ik weet het ook maar ik kan het niet meer vinden ik weet het zo niet meer
noemde hij 3 brand-namen en die waren het alsnog niet (dude ga er dan niet werken als je het assortiment niet kent)

@Noek
Ik Denk dat ik orgasm misschien te rozige vind, ik heb hem nog nooit in real life gezien helaas
Ben wel opzoek naar een mooie blush aangezien ik niet zo'n blush freak ben
wil ik wel een mooie hebben

@Noa
Een Crease moet je leren oefenen, het komt zelden tot nooit voor dat het in één keer goed lukt!
Je komt vast wel op je gewenste resultaat alleen moet je even ontdekken hoe je oog nu eruit spat met de bepaalde kleuren etc.
Oh! en btw je hebt zulke mooie wenkbrauwen, als je ze in zou vullen ( voller zou laten lijken ) zijn ze yammi

@Maneki.Neko
Een wing lijkt me juist geweldig bij je, alleen moet je hem niet eerst naar beneden trekken en dan op, maar meer vanuit de wimperlijn tot paar mm van je buitenste ooghoek af hem eerder uitwingen naar boven zodat je oog opslag groter "lijkt" en je ogen breder/langer worden

Op dit plaatje heb ik hem niet helemaal eerst naar je ooghoek getrokken want als je dit probeert zul je denk ik vanzelf wel merken dat het niet zo "hangerig/slaperig" als effect eruit gaat zien
maar wat je ook niet moet doen is halverwege je wimperrand al uitwingen, maar dat had je vast al wel begrepen dat dat er dan raar uit zou gaan zien

Als je zo'n wing doet op dit plaatje "de normale wing" (lol, met de muis ben ik rechts en met tekenen etc. links sorry voor mijn prachtige mooie lijnen ), gaat de lijn dus eerst zwaar naar beneden en zal het eerder lijken
alsof je meer hangerige ogen hebt of erg vermoeiend bent

[ Bericht 4% gewijzigd door Assiej op 30-01-2009 14:40:47 ]
pi_65567322
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb de helft gekocht van wat ik wilde kopen.
Vanmiddag er maar wéér even op uit dan, .
Hopelijk wil mama me ook nog een beetje sponsoren met dingen als nagelverharder, die heeft ze toch ook zelf nodig.

[ afbeelding ]

Scheerspul, nagellakremover zonder aceton, Etos partykit ( ), eyeliner.

Nu nog scrub, nagelverharder, nagellak, mascara, en nog meer.
Dat kitje is leuk
pi_65567448
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:35 schreef Assiej het volgende:
@Noek
Ik Denk dat ik orgasm misschien te rozige vind, ik heb hem nog nooit in real life gezien helaas
Ben wel opzoek naar een mooie blush aangezien ik niet zo'n blush freak ben
wil ik wel een mooie hebben
Ik moet eerdaags toch nieuwe kopen, dan stuur ik je mijn overblijfsel wel op. Kun je het eens goed bekijken en testen. Geef me twee weken want dan bestel ik van het weekend nieuwe. Ik wil niet zonder zitten. Het is mijn werk-blush. Het is mijn meest subtiele blush, ook al ziet het eruit als de roze hel.
Go hard or go home
pi_65567504
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik moet eerdaags toch nieuwe kopen, dan stuur ik je mijn overblijfsel wel op. Kun je het eens goed bekijken en testen. Geef me twee weken want dan bestel ik van het weekend nieuwe. Ik wil niet zonder zitten. Het is mijn werk-blush. Het is mijn meest subtiele blush, ook al ziet het eruit als de roze hel.
! Jij maakt me weer blij wat lief

Kreeg net 1 min geleden een brief van mijn "makeup opleiding"..
ipv 9 febr. ga ik nu 23 febr. van start he weer langer wachten ...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 januari 2009 @ 14:50:42 #47
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65567550
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:44 schreef Assiej het volgende:

[..]

Dat kitje is leuk
Hij's ook zeer meeneembaar,
Wat ook de bedoeling is natuurlijk.
Je hebt hem ook met andere kleuren, maar ik viel voor het roze, .
pi_65567654
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hij's ook zeer meeneembaar,
Wat ook de bedoeling is natuurlijk.
Je hebt hem ook met andere kleuren, maar ik viel voor het roze, .
Etos zei je? ( grmbl wij hebben hier geen etos, zal eens spieken als ik toevallig in enschede ben! )
welke keuren hadden ze nog meer ?
goede "payoff" van kleur ? (goed gepigmenteerd?)

heb je swatches ? ( even je vinger over de oogschaduw laten gaan en dan of op de rug van je hand
of op je vingers laten zitten ? )
Fotooooo!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 januari 2009 @ 14:56:45 #49
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65567737
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:53 schreef Assiej het volgende:

[..]

Etos zei je? ( grmbl wij hebben hier geen etos, zal eens spieken als ik toevallig in enschede ben! )
welke keuren hadden ze nog meer ?
goede "payoff" van kleur ? (goed gepigmenteerd?)

heb je swatches ? ( even je vinger over de oogschaduw laten gaan en dan of op de rug van je hand
of op je vingers laten zitten ? )
Fotooooo!
Etos idd. 2,99
Ze hadden ook nog een met bruintinten en nog een met roze, maar niet met paars etc., maar met andere kleurtjes die ik alweer vergeten ben, .

Bedoel je nou dat ik een foto moet maken van de oogschaduw op mn hand/vingers [swatches]? Ik snap je zin niet helemaal.
pi_65567777
Assiej morgen ga ik het eens proberen, zal dan ook wat duidelijkere pics maken
Saartje
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 januari 2009 @ 14:58:21 #51
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65567809
Ik zie net btw dat Etos ook wat beauty-weetjes op de website heeft. Wel geinig om even de link neer te zetten hier, .
pi_65568169
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Etos idd. 2,99
Ze hadden ook nog een met bruintinten en nog een met roze, maar niet met paars etc., maar met andere kleurtjes die ik alweer vergeten ben, .

Bedoel je nou dat ik een foto moet maken van de oogschaduw op mn hand/vingers [swatches]? Ik snap je zin niet helemaal.
Yes plz swatches! en daar dus een foto van maken!
Sorry ik formuleerde het nogal eh onduidelijk
pi_65568209
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
Assiej morgen ga ik het eens proberen, zal dan ook wat duidelijkere pics maken
Ben benieuwd Gewoon even oefenen komt vanzelf wel goed!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:25:47 #54
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_65571476
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
links zonder make up, rechts met.
O wauw!
Wat mooi ..
erg nice!
Hij dekt ook wel goed maar niet te "cake" achtig toch?

( look ladies, dat is dus wat foundation doet met je huid )
pi_65571689
Ik heb een kwastenvraagje.
Ik zag hier diverse verzamelingen kwasten langskomen en ik vind ze eigenlijk verdomd veel lijken op de kwasten die ik gebruik om mee te schilderen. Nu had ik hier nog een nieuw pakje kwastjes liggen dus die heb ik even aan nadere inspectie onderworpen. Het zijn varkensharenkwasten in diverse diktes en lengtes, platte en ronde, rechte en afgeronde en zo'n waaierkwastje. En nu vroeg ik me af waarom ik eigenlijk kapitalen uit zou geven aan make-upkwasten (kosten toch al snel een paar euro per stuk) terwijl ik zo'n setje zachte harenkwasten bij de Action voor iets van 3 euro kan kopen. Dus ik heb ze geprobeerd.
En het werkt prima.
Eigenlijk zijn de enige kwasten die je dan nog mist een flinke poederkwast, zo'n schuine kwast en een wimperkammetje. Dus ik vroeg me af wat er zo bijzonder is aan die make-upkwasten dat die zo duur moeten zijn en of jullie denken dat het verschil maakt?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:41:57 #57
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_65571696
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef Assiej het volgende:

[..]

O wauw!
Wat mooi ..
erg nice!
Hij dekt ook wel goed maar niet te "cake" achtig toch?

( look ladies, dat is dus wat foundation doet met je huid )
Jaa, ben er ook erg blij mee. Het is ook niet te overdreven ofzo ja.
pi_65571990
Mooi pumpkinsoup! Ziet er inderdaad heel natuurlijk uit.
pi_65572178
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zag hier diverse verzamelingen kwasten langskomen en ik vind ze eigenlijk verdomd veel lijken op de kwasten die ik gebruik om mee te schilderen. Nu had ik hier nog een nieuw pakje kwastjes liggen dus die heb ik even aan nadere inspectie onderworpen. Het zijn varkensharenkwasten in diverse diktes en lengtes, platte en ronde, rechte en afgeronde en zo'n waaierkwastje. En nu vroeg ik me af waarom ik eigenlijk kapitalen uit zou geven aan make-upkwasten (kosten toch al snel een paar euro per stuk) terwijl ik zo'n setje zachte harenkwasten bij de Action voor iets van 3 euro kan kopen. Dus ik heb ze geprobeerd.
En het werkt prima.
Eigenlijk zijn de enige kwasten die je dan nog mist een flinke poederkwast, zo'n schuine kwast en een wimperkammetje. Dus ik vroeg me af wat er zo bijzonder is aan die make-upkwasten dat die zo duur moeten zijn en of jullie denken dat het verschil maakt?
Mijn kwastenset was nog geen 20 euro
pi_65572416
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:41 schreef MinderMutsig het volgende:
En het werkt prima.
Het is niet gek dat je dit zegt want ze gebruiken in Usa ook Paint kwasten van Loew Cornell.
Als het voor jou werkt is het prima, maar sommige mensen hebben gevoelige oogleden en dan kan het branden of kunnen de haren iets te stijf zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')