Heb je de concealer al geprobeerd of nog niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef Chanty87 het volgende:
Heb vanochtend toch nog even die Etos concealer gescoordDrogisterijen in kleine durpjes
![]()
Morgen krijg ik m'n NYX wimperkruller en lipsticks binnen
Yeshquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je de concealer al geprobeerd of nog niet?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
YeshTis even wennen maar het resultaat mag er best wezen
Als ik dan ook nog even commentaar mag leveren: in het verhaal over Christine staat wel heel van dat Christine ... omdat Christine ... want Christine vindt het belangrijk dat ... Iets minder vaak je naam mag van mij wel maar dat kan ook een persoonlijke ergernis zijn.quote:
Wat moet je met 5 mascara's of 3 foundations? Dat is basis. Daar gebruik je er één van en als het op is, koop je nieuwe, ik experimenteer dan ook niet met de basis. Oogschaduw is anders wat mij betreft. Die lijken maar niet kapot te gaan en ik heb er vrij veel. Poeder of vloeibaar, daar zit het verschil in.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zie trouwens steeds enorme make-upstashes voorbij komen en ik vraag me af hoe jullie dat met de houdbaarheid doen? Mascara's gebruik ik bijvoorbeeld niet langer dan een half jaar, als je dan 5 verschillende soorten heel dure hebt vervangen jullie die dan ook om de zoveel maanden of blijf je die gewoon jaren gebruiken?
Hetzelfde uiteraard voor foundations en in mindere mate voor poeders.
Zo doe ik het ook inderdaad maar ik zie verschillende foto's langskomen met meerdere mascara's, vandaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat moet je met 5 mascara's of 3 foundations? Dat is basis. Daar gebruik je er één van en als het op is, koop je nieuwe, ik experimenteer dan ook niet met de basis. Oogschaduw is anders wat mij betreft. Die lijken maar niet kapot te gaan en ik heb er vrij veel. Poeder of vloeibaar, daar zit het verschil in.
Oh sorry, dat heb ik helemaal niet gezien.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook inderdaad maar ik zie verschillende foto's langskomen met meerdere mascara's, vandaar.
LOL die lijm is echt te erg.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Daar is van die hippe lijm voor toch?
-edit-
Van dittum dus![]()
En serieus: Misschien dat je hier iets aan hebt?
Dat kitje is leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb de helft gekocht van wat ik wilde kopen.
Vanmiddag er maar wéér even op uit dan,.
Hopelijk wil mama me ook nog een beetje sponsoren met dingen als nagelverharder, die heeft ze toch ook zelf nodig.
[ afbeelding ]
Scheerspul, nagellakremover zonder aceton, Etos partykit (), eyeliner.
Nu nog scrub, nagelverharder, nagellak, mascara, en nog meer.
Ik moet eerdaags toch nieuwe kopen, dan stuur ik je mijn overblijfsel wel op. Kun je het eens goed bekijken en testen. Geef me twee weken want dan bestel ik van het weekend nieuwe. Ik wil niet zonder zitten. Het is mijn werk-blush. Het is mijn meest subtiele blush, ook al ziet het eruit als de roze hel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:35 schreef Assiej het volgende:
@Noek
Ik Denk dat ik orgasm misschien te rozige vind, ik heb hem nog nooit in real life gezien helaas
Ben wel opzoek naar een mooie blush aangezien ik niet zo'n blush freak ben
wil ik wel een mooie hebben![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik moet eerdaags toch nieuwe kopen, dan stuur ik je mijn overblijfsel wel op. Kun je het eens goed bekijken en testen. Geef me twee weken want dan bestel ik van het weekend nieuwe. Ik wil niet zonder zitten. Het is mijn werk-blush. Het is mijn meest subtiele blush, ook al ziet het eruit als de roze hel.
Hij's ook zeer meeneembaar,quote:
Etos zei je? ( grmblquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij's ook zeer meeneembaar,
Wat ook de bedoeling is natuurlijk.
Je hebt hem ook met andere kleuren, maar ik viel voor het roze,.
Etos idd. 2,99quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Etos zei je? ( grmblwij hebben hier geen etos, zal eens spieken als ik toevallig in enschede ben!
)
welke keuren hadden ze nog meer ?
goede "payoff" van kleur ? (goed gepigmenteerd?)
heb je swatches? ( even je vinger over de oogschaduw laten gaan en dan of op de rug van je hand
of op je vingers laten zitten ?)
![]()
Fotooooo!
Yes plz swatches!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Etos idd. 2,99![]()
Ze hadden ook nog een met bruintinten en nog een met roze, maar niet met paars etc., maar met andere kleurtjes die ik alweer vergeten ben,.
Bedoel je nou dat ik een foto moet maken van de oogschaduw op mn hand/vingers [swatches]? Ik snap je zin niet helemaal.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
Assiej morgen ga ik het eens proberen, zal dan ook wat duidelijkere pics maken
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
links zonder make up, rechts met.
Jaa, ben er ook erg blij mee. Het is ook niet te overdreven ofzo ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef Assiej het volgende:
[..]O wauw!
Wat mooi..
erg nice!
Hij dekt ook wel goed maar niet te "cake" achtig toch?
( look ladies, dat is dus wat foundation doet met je huid)
Mijn kwastenset was nog geen 20 euroquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een kwastenvraagje.
Ik zag hier diverse verzamelingen kwasten langskomen en ik vind ze eigenlijk verdomd veel lijken op de kwasten die ik gebruik om mee te schilderen. Nu had ik hier nog een nieuw pakje kwastjes liggen dus die heb ik even aan nadere inspectie onderworpen. Het zijn varkensharenkwasten in diverse diktes en lengtes, platte en ronde, rechte en afgeronde en zo'n waaierkwastje. En nu vroeg ik me af waarom ik eigenlijk kapitalen uit zou geven aan make-upkwasten (kosten toch al snel een paar euro per stuk) terwijl ik zo'n setje zachte harenkwasten bij de Action voor iets van 3 euro kan kopen. Dus ik heb ze geprobeerd.![]()
En het werkt prima.![]()
Eigenlijk zijn de enige kwasten die je dan nog mist een flinke poederkwast, zo'n schuine kwast en een wimperkammetje. Dus ik vroeg me af wat er zo bijzonder is aan die make-upkwasten dat die zo duur moeten zijn en of jullie denken dat het verschil maakt?
Het is niet gek dat je dit zegt want ze gebruiken in Usa ook Paint kwasten van Loew Cornell.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een kwastenvraagje.
Ik zag hier diverse verzamelingen kwasten langskomen en ik vind ze eigenlijk verdomd veel lijken op de kwasten die ik gebruik om mee te schilderen. Nu had ik hier nog een nieuw pakje kwastjes liggen dus die heb ik even aan nadere inspectie onderworpen. Het zijn varkensharenkwasten in diverse diktes en lengtes, platte en ronde, rechte en afgeronde en zo'n waaierkwastje. En nu vroeg ik me af waarom ik eigenlijk kapitalen uit zou geven aan make-upkwasten (kosten toch al snel een paar euro per stuk) terwijl ik zo'n setje zachte harenkwasten bij de Action voor iets van 3 euro kan kopen. Dus ik heb ze geprobeerd.![]()
En het werkt prima.![]()
Eigenlijk zijn de enige kwasten die je dan nog mist een flinke poederkwast, zo'n schuine kwast en een wimperkammetje. Dus ik vroeg me af wat er zo bijzonder is aan die make-upkwasten dat die zo duur moeten zijn en of jullie denken dat het verschil maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |