komt volgens mij pas 2e helft van 2009 beschikbaar, dus heb nog even geduld de ICT nerds zijn nog niet zoverquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niets van gehoord en ik heb de ABN meneer al 4x aan de telefoon gehad deze week over het nieuwe programma. Dat had ie dan toch wel ff kunnen vertellen als ie weet dat we overgaan naar een ander systeem dat danh ook CLIEOP03 anagepast moet worden. Sukkels.
Hahahahaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja aan jou mijn lieve lieve bartjebartjebart!
Nog steeds? Ben je die nu nog niet beu?quote:
Wat sit je me dan tuh jennuh man?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt volgens mij pas 2e helft van 2009 beschikbaar, dus heb nog even geduld de ICT nerds zijn nog niet zover
We hebben nog niet eens gepannekoekt, laat staan gehamburgert!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog steeds? Ben je die nu nog niet beu?
Hebben jullie al geftrietpand?
Ik lach me suf hierquote:
regeren is vooruit zienquote:
Wat een partij hequote:
Zo'n zondequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat een partij heen wat een kuteinde
whahaha, je bent nu pas uit bedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo'n zondemaarja 5,5 uur tennissen is ook niet niks, hoop dat het zondag ook weer spannend word
![]()
En ik kon nu tenminste eindelijk uit bed gaan
was al om 7 uur wakker maar niet uit bed gekomenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
whahaha, je bent nu pas uit bed![]()
Zondag ga ik niet kijken, Federer
neuh.. k heb 3 computers, een laptop, en een mda.. ik ben nooit echt uit de luchtquote:
Ja in 2325 zal de PIN verdwijnen in NLquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
regeren is vooruit zien
en als gevolg van SEPA zal ook PIN als betaalmiddel in nederland verdwijnen en krijgen we ook veel meer creditcard acceptatiepunten in o.a de supermarkten
zeg niet dat ik niet gewaarschuwd hebquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja in 2325 zal de PIN verdwijnen in NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |