ik wel, vind het fijn dat ik bij me heb wat ik nodig hebquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alsof ik 160 Gb aan muziek mee wil nemen.
Ik wissel 1x per week m'n collectie met nieuwe muziek. Dan is 8Gb meer dan genoeg.
Is het actieve gedeelte voor later op de avondquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, zo actief willen we niet bezig zijn![]()
Zwemmen was wel leuk geweest, maar dan in de zomer..
dat wist ik zelfs nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je't gek? Ik doe iets van 4 banen nu.
Helpdesk ABN AMRO Bank (oude oude baan)
En het is de laatste dag van de maand.
Nope. Not gonna happen. Ik ben geen Nunoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is het actieve gedeelte voor later op de avond
Jullie begrijpen het ook allemaal verkeerd.quote:
oh het ligt aan onsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie begrijpen het ook allemaal verkeerd.
Nog niets van gehoord. We gebruiken nog gewoon CLIEOP03. Misschien dat ze dat hier centraal in Brussel doen (hoofdkantoor voor Philips m.b.t. bankzaken ABN)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Single European Payment Agrement
de opvolger van clieop 03
Ja.quote:
ja maar daar heb je nooit over verteld,quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Aangezien ik net al aan iemand aan het uitleggen was dat ik niet BIJ de abn heb gewerkt maar voor Philips Assembleon de contactpersoon was voor de ABN.
Nachtmerriequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ben ik best open minded, en begripvol, maar dit!!!
Ik snap je. Pas je wel goed op jezelf?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Aangezien ik net al aan iemand aan het uitleggen was dat ik niet BIJ de abn heb gewerkt maar voor Philips Assembleon de contactpersoon was voor de ABN.
Ja aan jou mijn lieve lieve bartjebartjebart!quote:
zelfs geen kusjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope. Not gonna happen. Ik ben geen Nuno
Mens dat doe ik al vanaf.... 2003 of zo? Let dan ook op!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar daar heb je nooit over verteld,, je praat zo weinig met me de laatste tijd, het is alsof ik de afstand voel groeien, alsof je me van je af duwt, houdt je niet meer van me, heb je een ander?
dat is voor het eerstquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oh en dat zeg je nu!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens dat doe ik al vanaf.... 2003 of zo? Let dan ook op!
En ja, ik heb een ander.
Dat weet je al daaaaaaagen!quote:
tuurlijk wel, dat is mijn doel, als hij leuk is iig (which he isquote:
SEPA wordt de opvolger van clieop03quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog niets van gehoord. We gebruiken nog gewoon CLIEOP03. Misschien dat ze dat hier centraal in Brussel doen (hoofdkantoor voor Philips m.b.t. bankzaken ABN)
Wie heb je NU weer?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dat is mijn doel, als hij leuk is iig (which he is)
Niets van gehoord en ik heb de ABN meneer al 4x aan de telefoon gehad deze week over het nieuwe programma. Dat had ie dan toch wel ff kunnen vertellen als ie weet dat we overgaan naar een ander systeem dat danh ook CLIEOP03 anagepast moet worden. Sukkels.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
SEPA wordt de opvolger van clieop03
clieop03 is straks niet meer te gebruiken
dus moet alle programmatuur weer aangepast worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |