xDquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lang haar: check uncheck
Sik: check stoppelbaard ook goed?
Bandshirtje: check uncheck
Spijkerbroek: check
Fuk, dat is even geleden!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
God, ik heb zin in Graspop 2009
Al 6 jaar op rij gegaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fuk, dat is even geleden!
Graspop is wel
Die wil ik alvast zienquote:Heaven & Hell, Disturbed, Volbeat, Papa Roach, Blind Guardian, Anthrax,
Trivium, Sacred Reich, W.A.S.P., Devil Driver, Epica, Legion Of The
Damned, Parkway Drive, God Forbid, Kataklysm, Firewind, Laaz Rockit',
Keep Of Kalessin, Scar Symmetry, Samael, Dagoba, Negura Bunget, Taake,
Eths en WOLVES IN THE THRONEROOM
Droom zacht auto.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
Mensen! Ik ga naar mijn bed! Morgen vroeg dag!
nn autoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
Mensen! Ik ga naar mijn bed! Morgen vroeg dag!
Ik heb nog een keer speciaal voor een vriendin die meeging een roze tutu aangetrokken en daar een hele dag mee rondgelopen. Was een weddenschap en heb er 100 euro mee gewonnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen ben ik ongeveer gestopt
SQ's festival pic:
[ afbeelding ]
Bestquote:
Mja, op een festival is dat geen uitdaging, iedereen gedraagt zich als een aap. Beetje dom van die vriendinquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nog een keer speciaal voor een vriendin die meeging een roze tutu aangetrokken en daar een hele dag mee rondgelopen. Was een weddenschap en heb er 100 euro mee gewonnenIedereen vond het schitterend
Dit is geen seks-vind-topic. Je mag hier praten over hoe het single leven je bevaltquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best
Dus... meisjes in de buurt van Zoetermeer, PM me ff voor sex
oh kut...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is geen seks-vind-topic. Je mag hier praten over hoe het single leven je bevalt?
Het is kut, lees mn eerste post in dit topicquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is geen seks-vind-topic. Je mag hier praten over hoe het single leven je bevalt?
Mja, da's beter dan die keer dat we wilden slapen en we tot 7 uur 's morgens SLAYERRRRR hoordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bier, tieten en goeie muziek. Oh, en ontzettend slap geouwehoer rond een kampvuur op de camping!
Vorig jaar waren we met een groep van 20, beste Graspop die ik tot nu toe heb gehad
's Nachts op de camping TIMMEHHHHH, HOERUHHHHH en MAMMMMMAAAAA!!! roepen![]()
Vergeet ik zomaar ff SLAAAYEEEEERquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, da's beter dan die keer dat we wilden slapen en we tot 7 uur 's morgens SLAYERRRRR hoorden
Kan ook DOA geweest zijn btw
whehehehequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vergeet ik zomaar ff SLAAAYEEEEER![]()
leve doofheidquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Duitsers roepen trouwens altijd HELGAAAAA!Geen idee waarom.
Oh, en vorig jaar ook op Rock am Ring: liep er een Duitse knul rond met zo'n kerstkaart waar je, als je hem openklapt, jingebells hoorde + megafoon. En dat 3 dagen lang op de camping
Hmm, lijkt wel op die Duitse technofeesten (Nature One, Sonne, Monde und Sterne, etc.)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:45 schreef Stormqueen het volgende:
leve doofheid
Terug bij je tent komen en een duitser half op je tent vinden:
De duitser niet wakker kunnen krijgen en 'm maar in een greppel gooien: priceless
1 pot natquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, lijkt wel op die Duitse technofeesten (Nature One, Sonne, Monde und Sterne, etc.)
Jawel.quote:
Je bent ajaxfanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel.
1) mijn ex woont er
2) er is niks te doen
3) mijn ex-schoonmoeder woont er
NN Technoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:00 schreef Techno het volgende:
Laat ik ook maar eens verstandig zijn, en meer dan 4 uurtjes slapen. Welterusten allemaal!
die slaapt al volgens mijquote:
eeyzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |