quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:21 schreef Mr_DG het volgende:
Je kan niet meer op die hyves komen, want hij is niet ok.
![]()
![]()
quote:
wat een triest gevalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:20 schreef Razorback het volgende:
We zijn er 1 vergeten
http://miljonairmagazine.hyves.nl/
Beheerder: Bernard
wat een droeftoeter-hyvesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:20 schreef Razorback het volgende:
We zijn er 1 vergeten
http://miljonairmagazine.hyves.nl/
Beheerder: Bernard
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:14 schreef Arcturus het volgende:
[..]
wiens msn is ditVan onze grote vriend Bernard
?
Surequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
SureDIt is vast van een fokker ofzo
. Als hij zo slim wil overkomen heeft die echt niet berrie6 als msn
kijk maar op zijn hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Godver, als er iemand niet Nederlands (dus laat staan van Adelijke afkosmt) uit ziet is die Bernard het wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:12 schreef Robinhoo het volgende:
Bernard zegt:
Elite kan je eigenlijk zijn wanneer je van Adel bent of afstamt.
Bernard zegt:
en dan een succes vervolg hebt gehad op je voor famillie
Robinhoo zegt:
ooh dan kom ik wel in aanmerink
Robinhoo zegt:
*aanmerking
Wijnand van Biggenroedel tot Hamstersteijn heeft zich aangemeld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:11 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
dan moet je natuurlijk wel een kakkersnaam nemen. Zoals Remmert-Jan Van Stotelen - Kippekutjes
tja, zoiets dan...
Inderdaad hij ziet eruit als excuusmarokkaan eerste klas.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:14 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Godver, als er iemand niet Nederlands (dus laat staan van Adelijke afkosmt) uit ziet is die Bernard het wel.
Hij heet in het echt ook vast iets van Berrie ofzo.
Vraag berry dan eens waarom hij denkt dat z'n kakkershyve is geslotenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:17 schreef Robinhoo het volgende:
Bernard zegt:
het gaat ook niet om het geld meer om het contact en dat groeit er van zelf in. en voor iemand kan het heel normaal zijn om in een duurdere auto te rijden en dat bijv. te laten zien op een profiel. terwijl dit voor andere bijzonder is een patserig over zou kunnen komen
Robin zegt:
hoe is je vader rijk geworden dan
Bernard zegt:
ICT. heel modern.
Bernard zegt:
dus niet echt iets van oudscher
oudscher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |