quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef Ticootje het volgende:
fuente, als je kleine echt allergisch is dan is hypoallergene voeding niet voldoende. Dat is namelijk om een allergie mogelijk te voorkomen, als er bijvoorbeeld allergieeen in de familie voorkomen. Is je kindje allergisch voor koemelkeiwit, dan moet je overstappen naar pepti. (natuurlijk moet je dat wel laten onderzoeken en niet op eigen houtje doen)
Dus het zegt niets dat ze ook al veel last had bij hypoallergeen. Dat is goed mogelijk als ze allergisch is.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Reinhilde het volgende:
Fuente, het voelt idd raar om die kleine kleertjes weg te leggen! Maar wel met het idee dat mijn volgende kindje het ook aan zal hebben. Nog zo'n kleintje lijkt me heerlijk. (Ja, op de bevalling na dan).
Tico, echt?! Thomas is echt een beer dan! Je zal het wel zien zondag!
Nu ga lekker knuffelen met hem.
Niet geheel onbelangrijk. Raissa's dochtertje Mila mag morgen naar huisquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe waarschijnlijk DE luiertas weg. Jen krijgt een bumba rugzakje voor daar het kdv. Mijn babietje is gewoon bijna geen babietje meer.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:44 schreef Floria het volgende:
Raissa wat ontzettend geweldig dat Mila naar huis mag! Wat snel ook!
Dank jequote:En ze is werkelijk een beeldschoon meisje, een écht meisje!
Kan me voorstellen dat dat schrikken is, maar van mijn oudste nichtje weet ik dat dat helemaal niet ernstig hoeft te zijn hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef freecell het volgende:
Wat wel kut is: hij is doorverwezen voor een hartruisjemaandag naar de huisarts....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop