Ja, maar morgen tijdens de herkansingen nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:32 schreef Discovery. het volgende:
Jezus man, de antwoorden staan er al in, wat loop je nou te zeiken?
Ach, Eenmaal je op Havo zit hoef je nooit meer dan een uur te leren voor ietsquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, maar morgen tijdens de herkansingen niet![]()
.
Zet het in je GR ofzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, maar morgen tijdens de herkansingen niet![]()
.
Sterker nog, het is er maar 1. Als je c snapt, dan hoort de rest totaal geen probleem te zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef MASD het volgende:
Het zijn gewoon een zestal regelsWat is daar moeilijk aan?
Morgen krijg ik zo'n 8-tal sommen met allemaal van zulke a t/m f'jes, en dan alleen alles wat voor het eerste =-teken staat. Het antwoord met berekening moet ik zelf uitvinden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef MASD het volgende:
Het zijn gewoon een zestal regelsWat is daar moeilijk aan?
Ik zeg wel gewoon grafische rekenmachine, maar ben te lui om te typenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef GasTurbine het volgende:
GR. Wat is er nou moeilijk aan grafische rekenmachine, vraag ik me dan af. Vandaag ook. Ik zit gewoon, komt er een meisje aangehuppeld 'Magk jullie GR?'
Heb 6 keer 'wad' gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |