quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef beequeen het volgende:
Jeetje Manu, had je echt longontsteking? En je vriendin dan, die was toch ook ziek?
Wat akelig allemaal en sneu voor je vriendin ook, arm kind. Sliep ze ook in het ziekenhuis dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef Manu82 het volgende:
en nog iets van een infectie ofzo en vriendin heeft heel de tijd naast bed gezeten toen ik sliep, geen last van gehad dus
eerste kerstdag is 's avonds een dokter gebeld omdat ik geen lucht meer kon krijgen, maar dat bleek een ambulance te zijn, moest ik naar het ziekenhuis, kon niet slapen, bleek zware longontsteking te hebben en een bacteriele infectie ofzo en iets van 4 weken op ER gelegen waarvan 2,5 week in slaap/coma. Weet ook niet allemaal precies wat ik had, moest medicijnen slikken en Spaans/Engels communiceren gaat niet echt soepelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat had je dan?
Doe niet zo wazig, details!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat akelig allemaal en sneu voor je vriendin ook, arm kind. Sliep ze ook in het ziekenhuis dan?
Nahh jeetje!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eerste kerstdag is 's avonds een dokter gebeld omdat ik geen lucht meer kon krijgen, maar dat bleek een ambulance te zijn, moest ik naar het ziekenhuis, kon niet slapen, bleek zware longontsteking te hebben en een bacteriele infectie ofzo en iets van 4 weken op ER gelegen waarvan 2,5 week in slaap/coma. Weet ook niet allemaal precies wat ik had, moest medicijnen slikken en Spaans/Engels communiceren gaat niet echt soepel
Zowhee dat is nogal wat. Jij bent echt doodziek geweest en dat allemaal in een vreemd ziekenhuis.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eerste kerstdag is 's avonds een dokter gebeld omdat ik geen lucht meer kon krijgen, maar dat bleek een ambulance te zijn, moest ik naar het ziekenhuis, kon niet slapen, bleek zware longontsteking te hebben en een bacteriele infectie ofzo en iets van 4 weken op ER gelegen waarvan 2,5 week in slaap/coma. Weet ook niet allemaal precies wat ik had, moest medicijnen slikken en Spaans/Engels communiceren gaat niet echt soepel
Alleen de beademing was schrikken geloof ik en dat ik niks meer weetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nahh jeetje!
Wat schrikken, vooral voor je vriendin dan![]()
Hopelijk knap je snel op nu!
Zwak en kortademig, maar volgens Spaanse dokter was alles primaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu, je bent zeker nog steeds flink verzwakt?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:19 schreef Aagjekat het volgende:
Dacht nog , toen ik wegging, zal ik telefoonnr, geven, voor het geval dat. er iets gebeurd.
Mijn dochter werkt op medisch centrum,
Ja dat snap ik, ze kunnen je moeilijk een peukie tussen je lippen duwen als je slaaptquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:21 schreef Manu82 het volgende:
Maar ik ben inmiddels al wel ruim een maand gestopt met roken![]()
![]()
*gaat gelijk boekenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:29 schreef Manu82 het volgende:
Ohja ook zo leuk aan Barcelona,
Ze hebben m'n zus 2 keer proberen te beroven en m'n vader heeft onder bedreiging van een mes z'n portemonnee moeten inleveren...
En m'n vriendin d'r tas is gejat met paspoorten camera en al dat soort dingen![]()
wij een keer onze auto, wat uiteindelijk niet lukte.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:29 schreef Manu82 het volgende:
Ohja ook zo leuk aan Barcelona,
Ze hebben m'n zus 2 keer proberen te beroven en m'n vader heeft onder bedreiging van een mes z'n portemonnee moeten inleveren...
En m'n vriendin d'r tas is gejat met paspoorten camera en al dat soort dingen![]()
Was in het HospitaldelMar. Schijnt redelijk goede reputatie te hebben en op de ER was het ook perfect. 1 verpleger per 2 zieken en ook wel aardig. Laatste week zat ik op gewone afdeling en dat was toch wat minder vond ik. Wilde alleen van de ER omdat ik dacht naar huis te mogen, maar NL bleek het weer eens niet rond te hebben.....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:31 schreef Aagjekat het volgende:
Neen, daarom is het zo lekker als er een is, die zowel Spaans als Nederlands spreekt.
En ook de hele rotzooi met de verzekering afhandeld.,
Neem aan , dat je vriendin bij je mocht slapen, de eerste dagen.
Die ziekenhuizen zijn wel vaak oud, maar de hulp is echt wel goed, niets mis mee.
M'n vader is 2 keer geweest, m'n broer, m'n zus en de ouders van vriendinquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:41 schreef Aagjekat het volgende:
Leek toen zo overdreven, om telefoonnr. te geven.
Maar heb nu wel spijt dat ik het niet gedaan heb.
Dus je ouders waren er ook, gelukkig,
toe maar, en sinds wanneer ben je weer thuis?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
M'n vader is 2 keer geweest, m'n broer, m'n zus en de ouders van vriendin
Toen ik wakker was eigenlijk continu bezoek gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |