Vroegâh zaten we met 20 man op #Fokhattrick IRC op een zondagavondquote:<MrMoon> maar waar is die goede oude tijd gebleven dat iedereen irc prima vond?
Ik heb hem bijna meteen geopend.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef pekel het volgende:
IRC
Maar mijn vraag: is het direct starten van een jeugdopleiding zinvol?
Vooral met de combi Fok! Fed is t erg leuk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:01 schreef Buonissimo het volgende:
Hoi, Ik heb Hattrick vroeger twee jaartjes gespeeld. Had mijn team heel rustig opgebouwd, voor een solide basis gezorgd en promoveerde langzaam maar zeker. Vond het een heerlijk spel maar ben uiteindelijk gestopt omdat de regels veranderden en 'langetermijnplannen' onmogelijk werd. Niet dat mijn team er direct onder leed maar dat voortdurende veranderen vd regels zat me erg hard tegen. Overlaatst terug per ongeluk op de hattrick site terechtgekomen en vraag me af hoe het nu eigelijk zit met Hattrick? Worden de regels nog vaak gewijzigd? Zijn de regels duidelijk? Indien ja moet ik het mss toch maar eens allemaal terug gaan bekijken...
mja das tegenwoordig wel anders.. al moet ik toegeven dat ik er ook niet altijd ben..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Vroegâh zaten we met 20 man op #Fokhattrick IRC op een zondagavond
Nee. 1 Seizoen minimaal alvorens je iemand kunt promoveren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna meteen geopend.
De nieuwe jeugdacademie geeft iedereen gelijke kansen. Je hoeft niet 2 seizoenen te investeren ofzo.
moet meestal werken op zondag, as zondag echter vrij dus ik ben aanwezigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja das tegenwoordig wel anders.. al moet ik toegeven dat ik er ook niet altijd ben..
Ja dat klopt. Echter de oude youth pulls duurde zo'n 2-2,5 seizoen geloof ik voor je op uitstekend zat. En dan pas had je uberhaupt káns op een goede pull.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. 1 Seizoen minimaal alvorens je iemand kunt promoveren.
Je had ALTIJD kans op een goede pull. De kans werd alleen maar groter naarmate het niveau hoger stond.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Echter de oude youth pulls duurde zo'n 2-2,5 seizoen geloof ik voor je op uitstekend zat. En dan pas had je uberhaupt káns op een goede pull.
Nu heb je meteen kans op een goede pull alleen als je er een hebt weet je wel dat je hem pas kan verkopen na 16 weken
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nu weer ontopic.![]()
Hoe jullie elkaar bereiken kan via PM. We hebben nu genoeg alternatieven. Dus deze chat discussie eindigd hier.Dank je.
Ja oke, maar je weet zelf vast ook wel dat het op de lagere niveaus toch meestal welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je had ALTIJD kans op een goede pull. De kans werd alleen maar groter naarmate het niveau hoger stond.
Ik heb die oude nooit gebruikt. Ik heb alleen de nieuwe gebruikt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja oke, maar je weet zelf vast ook wel dat het op de lagere niveaus toch meestal wel
je hebt een jeugdspeler gepromoveerd
je hebt een speler ontslagen
op de clubpagina was elke week.
Nu heb ik echter bijna wekelijks wel iets op zijn minst bruikbaars. Is het niet iets trainbaars dan is het wel een matig scoren voor de ratings in de jeugd en later in mn B team bijv.
Als je zo veel eisend ben al jij wel ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb die oude nooit gebruikt. Ik heb alleen de nieuwe gebruikt.
Je moet minimaal 7 sterren verdediger hebben, 6 ster middenvelder, 7 ster vleugel, 7 ster aanvaller. Om goed te krijgen.
Dat dus, en als je 3 scouts specifiek laat zoeken komt er vaak zat wat leuks om de hoek kijken. Ik ben van mening dat dit systeem onevenredig meer oplevert dan het oude en dat het coëxisteren van deze twee in de huidige vorm dus ook niet te rechtvaardigen is. Aangezien Hattrick altijd predikt dat mensen zonder leven en met bergen vrije tijd voordeel hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je zo veel eisend ben al jij wel ja.
Mijn mid boeit me niet en aanval al helemaal niet. Dus wat die voor sterren halen boeit me dan ook niet. All1 mn verdediging is belangrijk!
Ik geef het dan ook alleen maar even aan in het algemeen. Niet met wat je allemaal moet hebben. Maar wat je voor een GOEDE promovendus op een bepaalde positie nogig hebt...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je zo veel eisend ben al jij wel ja.
Mijn mid boeit me niet en aanval al helemaal niet. Dus wat die voor sterren halen boeit me dan ook niet. All1 mn verdediging is belangrijk!
Doe eens inschrijven!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:02 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn clublogo op mijn shirtjes krijg?
dat hoaxnet werkt op zich best wel hoor..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Toch nog maar een post:
Nu hebben we dus MSN wat prima werkt.
Dat hoaxnet wat bagger werkt.
En IRC wat plat ligt.
Hier op het werk, werkt het helemaal niet. En thuis verdwijnen spaties....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat hoaxnet werkt op zich best wel hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |