quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is hard. Van de andere kant. Het kan alleen beter worden nu...
quote:Duncan MacNeacail Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his defending skill from brilliant to magnificent.
Wees blij dat het geen McDonald is...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef Re het volgende:
[..]
Ik heb die gozer al een jaar of 2 en zie nu pas dat hij helemaal geen McNeal heet
quote:Dag coach!
Bjarni Ólafur Magnússon hier, de aanvoerder van je Hattrick-ploeg SV Houten 3. Ken je me nog?
Ik wou je even laten weten dat het niet meer is als vroeger hier in de buurt. De supporters missen hun oude vertrouwde ploeg... en ikzelf eigenlijk ook. Zou je het niet zien zitten om het nog eens te proberen als manager?
Het is bovendien het ideale moment voor een nieuwe start; er is namelijk heel wat veranderd in Hattrick. Er is een volledig nieuw design, de servers zijn een pak sneller en er zijn heel wat leuke nieuwe functies bijgekomen in vergelijking met onze tijd.
We zouden het geweldig vinden mocht je het zien zitten. Bekijk hier de nieuwe site, en als je zin hebt, kun je meteen een nieuwe club opstarten!
Als je het doet, kan ik je verzekeren dat ik en de andere spelers van vroeger elke wedstrijd aandachtig zullen volgen in de tribune!
Ah, leuk.. Ik ga even de eigenwijze koelFries-combinatie uithangen..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je speler training als hij een pleister had (of geen blessure natuurlijk), als hij in de wedstrijd geblesseerd was geraakt en tijdens de update +1 of hoger had dus niet. Nu kan een speler met een +8 training krijgen. Als hij 20 minuten heeft gespeeld voorddat hij uitviel, dan krijgt hij 20 minuten training die week. :)
bagger? het was geheel ontopic hoor..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dankzij de nachtbagger van geer en possie, bijna deze post gemist:
[..]
Weer een oldbie die de weg naar het forum gevonden heefr.
Iemand waar ik supporter van ben zelfs.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:51 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen
Hattrick - Your team is activated![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een prijs? En nee, niet 20 verschillende aub![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef Puala het volgende:
Zegt er net eentje heel makkelijk dat ik een speler moet verkopen, geen idee wat ik er voor moet vragen, 1 euro lijkt me ook een beetje weinig
hier kunnen we niks mee.. we moeten zn stats weten.. dus wat heeft ie voor verdedigen, positiespel e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een prijs? En nee, niet 20 verschillende aub
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Keepen: waardeloosquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hier kunnen we niks mee.. we moeten zn stats weten.. dus wat heeft ie voor verdedigen, positiespel e.d.
mja zet er maar voor 1000 op..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Keepen: waardeloos
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: slecht
Vleugelspel: zwak
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: goed
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef Puala het volgende:
Zegt er net eentje heel makkelijk dat ik een speler moet verkopen, geen idee wat ik er voor moet vragen, 1 euro lijkt me ook een beetje weinig
Wat zegt de TC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een prijs? En nee, niet 20 verschillende aub
dat heb je goed gezien, tijdje geleden (half jaartje oid...) Te druk, eigen zaak enzo...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jou hebben we ook al lang niet meer hier gezien, of vergis ik me nu...
Maar je gaat nu weer lekker actief deelnemen hier? Dus ook meedoen aan de activiteiten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dat heb je goed gezien, tijdje geleden (half jaartje oid...) Te druk, eigen zaak enzo...
Het staat ook gewoon in de regels, hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch is t zo check de Hag site er maar eens op na
En wat voor een.quote:
Alleen nog een ervaringpop (kan niet lang meer duren, heeft 29 XP punten momenteel) en dan mag hij hogerop.quote:5. Siemen van Kooten
In passable form, excellent stamina.
A pleasant guy who is calm and infamous.
Has passable experience and solid leadership abilities.
Keeper: disastrous
Defending: passable
Playmaking: titanic
Winger: wretched
Passing: outstanding
Scoring: wretched
Set pieces: inadequate
In dat geval kun je je hier aanmelden voor VJ/GL en de gouden schoen en hier voor de Fok!Cupquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar je gaat nu weer lekker actief deelnemen hier? Dus ook meedoen aan de activiteiten?
Als hij eerst de vraag beantwoord die jij quote, dan kun je hem daarna die vragen stellen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
In dat geval kun je je hier aanmelden voor VJ/GL en de gouden schoen en hier voor de Fok!Cup
dit was makkelijkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als hij eerst de vraag beantwoord die jij quote, dan kun je hem daarna die vragen stellen.
quote:
Dat is leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:35 schreef neilpad het volgende:
Een van me trainees is al naar goed zie ik.
17 jaar en 15 dagen, TSI = 670
redelijk in vorm, conditie redelijk
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Sta nu in de rij bij tomattrick om ff te kijken wat er nou precies gebeurd is.
Gezien z'n lage leeftijd (15dagen) zou ik hem zeker nog tot uitstekend gaan doortrainen, levert 'ie veel meer op dan wanneer hij 'm nu verkoopt. En ook doortrainen naar 18/19-jarig is een optie lijkt me, hoewel de vraag is wanneer neilpad echt versterkingen (en dus geld) nodig heeftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is leuk.Ga je hem nu wel verder trainen of meteen verkopen?
Daarom dat ik ook vraag. Mij lijkt het namelijk ook beter om door te trainen. Met 80 dagen zal die uitstekend zijn en dat levert de nodige centjes op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gezien z'n lage leeftijd (15dagen) zou ik hem zeker nog tot uitstekend gaan doortrainen, levert 'ie veel meer op dan wanneer hij 'm nu verkoopt. En ook doortrainen naar 18/19-jarig is een optie lijkt me, hoewel de vraag is wanneer neilpad echt versterkingen (en dus geld) nodig heeft
haha, niet direct... Ben begonnen met CBM, misschien dat ik Hattrick nog wel een keer ga doen. De lol is dr een beetje vanaf moet ik zeggen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar je gaat nu weer lekker actief deelnemen hier? Dus ook meedoen aan de activiteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |