Dat was mijn constatering ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja die prijzen zijn niet echt meer conform de marktprijzen van nu..
dat trekt waarschijnlijk idd de prijzen omlaag.. misschien was dat ook wel het doel..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat was mijn constatering ook.
ik ook..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef NelisZ het volgende:
* NelisZ had een topictitel over een vrouw verwacht...
Ik ook!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef NelisZ het volgende:
Sjit helemaal vergetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef NelisZ het volgende:
die voldoet aan de eisen van Bizkit?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gijs is t misschien een idee om een chatroom op die site te maken?
dan maar bij de volgende of niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sjit helemaal vergeten
Nee dan is dat topic ook weer in no time volgespotenamed. en dat is niet de bedoeling. We hebben niet voor niets nu een chat en msn.
Niet alles kan voldoen aan de harde eisen van ons Wizkit. Misschien als ie er zelf aan mee sleutelt dat t een goede kan worden dan. Wel met alle emoticons van Fok! Natuurlijk en met de zelfde toetscombo'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die voldoet aan de eisen van Bizkit?
inderdaad.. dat zijn de leukste smilies..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet alles kan voldoen aan de harde eisen van ons Wizkit. Misschien als ie er zelf aan mee sleuteld dat t een goede kan worden dan. Wel met alle emoticons van Fok! Natuurlijk en met de zelfde toetscombo's
Ik heb gisteren voor de 2e keer korte passen getraint met 3-5-2 dus ik hoop op een paar stijgerts qua passen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:15 schreef MrMoon het volgende:
Zo trouwens ook de training.. ik hoop wel op wat stijgers qua spelhervatting.. en vorm zou ook leuk zijn..
je stelt je verdedigers dan op in je aanval en middenveld?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor de 2e keer korte passen getraint met 3-5-2 dus ik hoop op een paar stijgerts qua passen!![]()
Spelhervatten stijgt trouwens heel snel. dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:15 schreef MrMoon het volgende:
Zo trouwens ook de training.. ik hoop wel op wat stijgers qua spelhervatting.. en vorm zou ook leuk zijn..
Wat hadden je spelers die je getraint had qua sh?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:15 schreef MrMoon het volgende:
is ook wel nodig.. want op mn 2 verdedigers en 1 spits na is spelhervatting verder ruk.. en het lijkt wel steeds belangrijker gemaakt te worden..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Spelhervatten stijgt trouwens heel snel. dus dat komt wel goed
ja klopt. Al mn trainies - 1quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je stelt je verdedigers dan op in je aanval en middenveld?
slecht of zwak..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat hadden je spelers die je getraint had qua sh?
waarom ga je dan niet voor openingen maken? daarmee train je toch passen voor verdedigers en middenveldersquote:
Ja maar dan moet je alles trainen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is ook wel nodig.. want op mn 2 verdedigers en 1 spits na is spelhervatting verder ruk.. en het lijkt wel steeds belangrijker gemaakt te worden..
ja oke.. maar goed dat verhaal met die indirecte vrije trappen en afstandschoten ook al voor je keeper geloof ik..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je alles trainen tegenwoordig.
Omdat korte passen volgens hag sneller traint en zo hoop ik dus op meer stijgersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom ga je dan niet voor openingen maken? daarmee train je toch passen voor verdedigers en middenvelders
dat is eigenlijk nog niet genoeg, maar ja tis zo zonde om mn 17/18 jarige verdedigertjes allemaal een seizoen of half seizoen spelhervattingen te trainen.. kost me veel te veel geld..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ow dat is niet best. Die zijn dan allemaal wel een niveau hoger schat ik
Ja hoe meer je keep in spelhervatten heeft hoe beter hij ze stoppen kan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja oke.. maar goed dat verhaal met die indirecte vrije trappen en afstandschoten ook al voor je keeper geloof ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |