daarna nog een keer gebeld en wel haar echte naam genoemd wat dus achterlijke taart blijkt te zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:51 schreef Suikeroom het volgende:
whaha ene Tutu van nowlive heeft Huub gebeld, ze heeft het nummer van Sly gekregen.. maar toen Huub opnam zei ze ook gewoon 'met Tutu'![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Huub geeft steeds meer openheid van zaken, en Sly lijkt de grote verliezer te worden, dus hij gaat Hedda als joker inzetten
Ze bieden drie verschillende muziekstreams aan (het formaat is anders).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:53 schreef beequeen het volgende:
@Tom, Slaaaaaajjjjj zegt dat hij 180 luisteraars heeft via stream 14. Wasda?
Telt hij die 3 streams dan bij elkaar op ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Dementor het volgende:
Ze bieden drie verschillende muziekstreams aan (het formaat is anders).
Stream 14, kan net zo goed het nummer van 1 van de 3 streams zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Telt hij die 3 streams dan bij elkaar op ofzo?
yup het is net als met kijkcijfers. Gewoon alles bij elkaar optellenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Telt hij die 3 streams dan bij elkaar op ofzo?
Daar zit ik dus op te wachten en Dees zo te zien ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:58 schreef Dementor het volgende:
Stream 14, kan net zo goed het nummer van 1 van de 3 streams zijn.
Of hij is echt het spoor bijster.
Het doet mij een beetje denken aan Der Untergang.
Ik wacht liever op het moment dat hij weer dreigt met een advocaat waarop iemand eens zegt is goed maar ik eerst waardoor hij eens echt wat briefjes door de bus krijgt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zit ik dus op te wachten en Dees zo te zien ook.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
Hoax dus van Sly.... Het schandpaal-nieuws was, dat er geen nieuws was, en dat het ging om hoe makkelijk geruchten in de wereld kwamen....
![]()
![]()
![]()
Stekkertje los bij die gozer ??
Dat vraag ik me dus ook af. Wat een waus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:49 schreef Dementor het volgende:
Wat zit er nu weer voor een dwaas op de radio?
Volgens mij is het de technoboy van Sly, die mag ook weer eens wat roepen vanuit het kastje onder de trap.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Wat een waus.![]()
Roevka is ook al de lul.
Jaaaaaa, Putty dus. Moet toch wel een mastermind zijn om zo'n geweldige site als NL in de lucht te houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:52 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij is het de technoboy van Sly, die mag ook weer eens wat roepen vanuit het kastje onder de trap.
Heet dat ding Putty?
Oh, wat zielug. Ik heb medelijden met Putty.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:54 schreef Dementor het volgende:
Juud zei net: dat is Putty en hij heeft één vriend en dat is Sly.
Ik denk dat VOL het even niet aankan qua drukte of Slaaaaajjj heeft de site gehackt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:58 schreef dgklieke het volgende:
wat is er met vol of heb ik daar nu ook een ban ik kom er niet meer op
hij is 15 jaar en het neefje van slyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo te horen heeft POETIE een spljaakgebljek en/of is ie behoorlijk onder invloed van de hubbly-bubbly..
tis gewoon druk en traag nu, serverprobleempjes en werd er ook uitgegooid, probeer nog maar een keerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:58 schreef dgklieke het volgende:
wat is er met vol of heb ik daar nu ook een ban ik kom er niet meer op
Oooooh, het zit dus in de genen?quote:
Kwam hij te dicht bij de waarheid?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Wat een waus.![]()
Roevka is ook al de lul en hij is zo keurig netjes altijd.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
tis gewoon druk en traag nu, serverprobleempjes en werd er ook uitgegooid, probeer nog maar een keer
Dat was dus het issue van Sly. Vol aan de schandpaal?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat VOL het even niet aankan qua drukte of Slaaaaajjj heeft de site gehackt.
En bij mij hangt hij meteen op, die dikke drol.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:17 schreef beequeen het volgende:
Let op, Slaaaajjjjj gaat bellen met Roevka.
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3846616#3846616]donderdag 29 januari 2009 @ 15:11[/target] schreef Danique het volgende:
En nu is het hedda die in de uitzending komt![]()
Sly Beheerder ***** Online Online Berichten: 1.411 radio@nowlive.eu sly65 Bekijk profiel E-mail Persoonlijk bericht (Online) Re: DGK zijn nasleep Na eerdere toezeggingen heeft Lieke toch besloten niet in de radio uitzending te komen. Wel kan ik melden dat we morgen Hedda te gast hebben. Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
]Afbeelding[/url]
Hij is vast bang voor jouquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En bij mij hangt hij meteen op, die dikke drol.
Ach LS je hebt niet zoveel vriendenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En bij mij hangt hij meteen op, die dikke drol.
Het zal mij niet verbazen dat die gluiperd er achter zit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:18 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dat was dus het issue van Sly. Vol aan de schandpaal?
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen dat die gluiperd er achter zit.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Al heb je er al bewijs een cap van hij ontkend alles.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:47 schreef BwennieBren het volgende:
Oh nou krijgt FOK de schuldwheehee
eigenlijk is allemaal onze schuld.. ja CC ook die van jouquote:
FOK haal ook geintjes uit zegt Slaaiquote:
Ga je nu VOL-lers onder elkaar kwooten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:58 schreef dgklieke het volgende:
regenworm
Konijntje wiebel, wiebel
Posts: 32893 regenworm - vrijdag 30 januari 2009 @ 21:55 Reageer met quote quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 @ 21:52 schreef Bwenniebren het volgende:
[..]
Ben je weer weg op FOK?
Zit nu op beide FOK bijna oude troetel kindje maar ik vind VOL veel leuker
putie ...de computernerd van slyquote:donderdag 29 januari 2009 @ 13:54 Reageer met quote Sly Beheerder ***** Online Online Berichten: 1.401 radio@nowlive.eu sly65 Bekijk profiel E-mail Persoonlijk bericht (Online) Re: DGK zijn nasleep----------------------- « Antwoord #4538 Gepost op: Vandaag om 10:14:23 » Goed nieuws voor de fans van Lieke. Morgenavond is ze te gast in de radio uitzending. Meld dit bericht aan de moderator
http://www.radiotoppers.nl/ op deze site staat Nowlive radioquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:02 schreef pronkjewail het volgende:
Is Hedda nog in de uitzending geweest???
Heeft iemand trouwens een linkje naar nolife-radio???
quote:760
Nancy 74 ff een vraag aan je ....zijn je kinderen wel goed onder gebracht...vraag het even aan je voordat sly zich er ook aan gaat vergrijpen...zal niet de eerste keer zijn dat hij jongere kinderen misbruikt
Quote Door: KINDER RECHTER | op: 2009-01-30 | om: 23:18
Ik vind dat ook wel veel te ver gaan. ik hoop dat Huub IP-adres heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:37 schreef Eg_Wel het volgende:
Post #760, U bent de lul! Sly komt je halen
Waarom compleet over de zeik gaan als je zelf weet dat iets niet waar is?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel veel te ver gaan. ik hoop dat Huub IP-adres heeft.
Alleen dom dat Slaai nu gaat dreigen, beetje domme zet.
Dat dusquote:
das wel jammer want ik werd net nieuwsgierig wat ie aan het brallen wasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:53 schreef Dementor het volgende:
SLy heeft volgens mij de hele santemekraam met radio en al het raam uitgeflikkerd na het lezen van die beschuldiging op RM.
En dan blijkt dat alles in beslag is genomen, omdat hij het berichtje zelf heeft geschreven om zo zielig te kunnen doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:53 schreef Dementor het volgende:
SLy heeft volgens mij de hele santemekraam met radio en al het raam uitgeflikkerd na het lezen van die beschuldiging op RM.
Tjiezus alsof Huub 24 uur klaar moet staan voor meneer slaaiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:18 schreef dgklieke het volgende:
Sly
Beheerder
Re: DGK zijn nasleep
« Antwoord #5261 Gepost op: Vandaag om 00:08:55 »
iK HEB hUUB NU 3 X GEBELD, MAIL GESTUURT MAAR NIKS NADA
NOPPES. iK BEN ZO KLAAR MET DAT MISSELIJKE MANNETJE EN BEN
ZOOOOOOOO BOOS.
Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
Ren nooit je beschermengel voorbij
Nowlive BETA Re: DGK zijn nasleep
« Antwoord #5261 Gepost op: Vandaag om 00:08:55 »Top
foutjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tjiezus alsof Huub 24 uur klaar moet staan voor meneer slaai
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja snap je dat dan niet...dat moet dat moet dat moet
slaai is de baas en huub moet maar buigen
Moeilijk he? Teruglezen, stond er al.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef dgklieke het volgende:
[..]
Quote Door: KINDER RECHTER | op: 2009-01-30 | om: 23:18
Ow ja das waarquote:
helemaal mee eens ! prima niks geen probleem met de leden die daar zijn er ervoor kiezen ...quote:Iedereen moet het forum kiezen wat bij hem past. Als mensen op NL blij zijn met dat forum wie ben ik dan om daar tegen in te gaan. Eerder heb ik het verschil uitgelegd. NL is een reactie forum op wat de mensen krijgen aangeboden.
sorry verkeer de tekst gepaktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moeilijk he? Teruglezen, stond er al.
Wat ik wel grappig vind is dat hij zich nu zo loopt op te winden. Toen hij mijn naw en tel. op NL zette en ik hem belde begon hij te lachen en zij dat hij wel andere dingen te doen had.
Nu wordt hij een keer genaaid en dan moet bijna het leger er bij aan te pas komen om het ongedaan te maken op stel en sprong.
ach ja daar hebben we de noodkreet al ... zat er al op te wachten ...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef dgklieke het volgende:
Het loopt wreed uit de hand
Hoe ziek is men, hoe ver moet het uit de hand gaan lopen. Laat deze post een noodkreet zijn maar dit is te vies, te walgelijk voor woorden. Huub die diverse keren is gebeld en niet opneemt, Huub die gemaild is en geen antwoord terug geeft.
Voicemail ingesproken maar nog steeds n u 0:25 uur staat het erop. Deze post is daarom ook meteen doorgezonden aan bureau Haaglanden. Mensen open je ogen en laat dit stoppen. Deze post maar niet verdoezeld worden en ook het ip moet bewaard blijven, het is nu aan Huub. Huub had zijn site tijdelijk dicht moeten gooien maar zijn trots is hem meer waard dan dit soort berichten. Dan nog zijn er nog mensen die beweren dat deze post van Sly zelf afkomt. Hoe ziek zijn deze mensen?????
Zie de mail wanneer hij is verstuurt.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/01/31/1233356937-810.jpg
Plaatje mail aanklikbaar omdat daar het bewuste stukje ook opstaat.
http://home.nowlive.eu/nieuws/2377
Technisch gezien heet de site nu huubenjaap.nlquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:13 schreef Prospera het volgende:
Ah, ik snap het: RM is rocketmiljonair.
en de rest van de users zijn een soort van paparazzi.
Joh Laysa; je brandt iemand af op het internet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Technisch gezien heet de site nu huubenjaap.nl![]()
en we liggen heul nie met een camera in de bosjes hoor
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Joh Laysa; je brandt iemand af op het internet.
Daar hou ik niet van.
ik brand helemaal niemand af.....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:33 schreef Prospera het volgende:
Nee, je brandt iemand af en dan het af doen met laat enzo.
Wat wordt Claire dan aangedaan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
ach ja daar hebben we de noodkreet al ... zat er al op te wachten ...
morgen of overmorgen .. wanneer er weer een uitzending is hebben we weer een zeer emotionele sly ..
wat hem wel niet aangedaan wordt ... maar dat vindt tie niet zo erg maar voor anderen in zijn omgeving wel .. zo krijgen we straks weer een emotionele moeder of vriendin ... zo voorspelbaar inmiddels![]()
ja ik weet het oogt hard wat ik schrijf maar zo werkt meneer nu eenmaal![]()
normaal had ik mijn vingers koest gehouden ... maar aangezien het meneer niet deert wat hij met al dit gedoe Claire aandoet .... heb ik ze de vrije loop maar gegeven ...
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat wordt Claire dan aangedaan?
Als ze niet tegen een stootje kan had ze nooit met Huub moeten trouwen. Wie met vuur speelt moet niet bang zijn om z'n handen te verbranden.
Wat dat betreft is er al het een en ander gebeurd. Vechtpartijen in het uitgaansleven in binnen- en buitenland b.v. En dat is alleen nog maar wat wij weten..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar inderdaad, iedereen zag het al aankomen.
Die mag ook wel weer eens een cursus aanvragen bij de LOI. Fatsoenlijke nederlandse zinnen leren schrijven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:47 schreef Eef999 het volgende:
Bram laat weer van zich horen![]()
enjoybram
Re: DGK zijn nasleep
« Antwoord #5356 Gepost op: Vandaag om 10:40:00 »
Ben ik weer :-) mensen, reaguurders, uitlokkers, zieke geesten
en stokers... die blijven er altijd..
De waarheid, sly ben wijs en stop deze topic! Huub kappen met
die zooi.. je gaat t jezelf steeds moeilijker maken!
Het is heel makkelijk om iets te schrijven, lekker anoniem op
een andere site, hier staat mijn naam eronder, dus ja het is
van mij!
Een smsje wat is verstuurd al dan niet in "emotionele woede
aanval" is niet de oorzaak van deze ellende.. dat is er maar 1
persoon.....
Huub ik daag je uit.. kom met oplossingen ipv van nog meer
haat te zaaien...
Die emmer is zich weer aan t vullen, wat iedereen ook zegt ik
geef er geef ene flikker om.. ik weet wel beter!
Een mooie zaterdag toegewenst!
God zij met u!
Ik snap niet dat Bram zo bezig blijft op NL. Als ik Claire was zou ik echt pissed zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:39 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Die mag ook wel weer eens een cursus aanvragen bij de LOI. Fatsoenlijke nederlandse zinnen leren schrijven.
Dit kan volgens mij nooit door die broer zijn geschreven.Zo slecht schrijft toch niemand die een opleiding heeft gehad in nederland.
Ik dacht dat het niet de echte Bram was, maar als ik Huub zo lees is het dus wel Bram. Fijn zo'n zwager en broer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:57 schreef Eef999 het volgende:
Ik snap niet dat Bram zo bezig blijft op NL. Als ik Claire was zou ik echt pissed zijn![]()
De sms komt dus ook van Bram af.
Sorry, dubbelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:00 schreef Eef999 het volgende:
En hier hebben we Huub weer met een reactie:
[..]
Ja, dat zal Bram vermoedelijk ook zeggen over Huub.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet de echte Bram was, maar als ik Huub zo lees is het dus wel Bram. Fijn zo'n zwager en broer.![]()
[ afbeelding ]
Vreemde manier van je zus in bescherming nemen. Een SMSbericht doorgeven aan Slaaaajjjj die op dat moment de grootste ruzie heeft met Huub. En wat voor SMSbericht.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat zal Bram vermoedelijk ook zeggen over Huub.
Ik kan mij nog herinneren dat in DGK Huub ooit voor z'n zus opkwam (Dennis die er iets over zei in het kader van blijf van m'n lijf casa) en iedereen kwijlend Huub geweldig vond. Nu Bram (wel een eikel vind ik) z'n zus in bescherming neemt is hij de boosdoener?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |