nee ik ben nieuwsgierig nog geen ervaringen opgedaan en dan zou ik hooguit bi zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar ben je nou een lesbotje?
sorry i asked...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee hoesten doe ik over het algemeen met de keel en mond.
Lijkt me smerig.. zo'n stinkende haringquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee ik ben nieuwsgierig nog geen ervaringen opgedaan en dan zou ik hooguit bi zijn
Nu dan serieus...ik kan er nog bar weinig mee eigenlijk.quote:
Hoi lekker ding! Ik ben ff roken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef Xiance het volgende:![]()
![]()
INVEEECEEEEEE NOOOOOOOOOOO
![]()
![]()
(MEGA Xiance momentje heeft)
don't knock it until u tried it.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lijkt me smerig.. zo'n stinkende haringGeef mij gewoon paling!
de jury is er nog niet over uit wat Het_hupt nu eigenlijk isquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef hierissieweer het volgende:
is het hupt nu man, vrouw, of andere vorm?
Nou deze jurylid is er wel uit!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de jury is er nog niet over uit wat Het_hupt nu eigenlijk is
zodra ze het weten hoor (lees) je het wel
dus nog weken alles met 1 hand doen. Kut voor je!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu dan serieus...ik kan er nog bar weinig mee eigenlijk.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef Xiance het volgende:![]()
![]()
INVEEECEEEEEE NOOOOOOOOOOO
![]()
![]()
(MEGA Xiance momentje heeft)
Who cares?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef hierissieweer het volgende:
is het hupt nu man, vrouw, of andere vorm?
Ik kan gelukkig goed delegeren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus nog weken alles met 1 hand doen. Kut voor je!
hup achter de vrouwen aan! is niets engs aan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee ik ben nieuwsgierig nog geen ervaringen opgedaan en dan zou ik hooguit bi zijn
wat heb je voor baan dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig goed delegeren.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb geen baan, ik heb een functie
*tegen mike aan kruipt en heerlijk zn handen onder mike's trui warmt*quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
*tegen mike aan kruipt en heerlijk zn handen onder mike's trui warmt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |