abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65543730
Welkom bij het Woordenassociatiespel!

Hoe werkt het
Maak een keten van woorden. Het is de bedoeling dat woorden qua semantiek op elkaar aansluiten (ironie is natuurlijk ook een prima oplossing).

Ben je te laat met je post, dan edit je die door er b.v - te laat - of een smilie te plaatsen.
Je te late post dus NIET veranderen in een ander woord waardoor het lijkt alsof een ander dan te laat is.

Degene die een deel afsluit is in principe ook verantwoordelijk voor het openen van een nieuw topic. Als dit te lang duurt kan een van de andere deelnemers deze rol op zich nemen. We gaan in het volgende spel door met het woord wat in het lopende spel het laatst werd genoemd.

QUOTE DE POST VOOR JE ALTIJD!

Laatste woord: Sprookje
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_65544237
zie dat er al een ander topic in gebruik is. Deze s.v.p. sluiten.
pi_65544401
Verder in Woordenassociatiespel #292

Had alles nagekeken en er was geen Woordenassociatiespel... al een paar uur niet.
Maak ik de nieuwe, post de topicsluiter van het vorige deeltje exact op dezelfde tijd als mij een nieuw deeltje.

Slotje is al aangevraagd.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 22:17:10 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_65547757
Iemand was me voor!
En ik heb al geen flikker te doen hier.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')