In mijn herinnering was het meer van: 'Iedereen laat zijn tas buiten staan? Oh? Okée....' Nogal verbaasd dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ie dat vroeg maakt hem ook wel verdacht
Volgens mij hebben ze niet iedereen laten zien toch? Volgens mij werden er maar vier of vijf personen uitgelicht die een naam hadden ingevuld en in de bus hadden gedaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:51 schreef k_man het volgende:
Jammer dat iedereen op de kaartjes de naam van een ander invulde. Ik had namelijk bedacht dat de Mol het best z'n eigen naam in kan vullen: dan weet je zeker dat je met dan antwoord geen ¤ 250 verdient en dat je daardoor mogelijk een goed antwoord minder hebt boeit niet. Maar ja... dat zou wellicht te opvallend geweest zijn.
Nee, alles was te zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niet iedereen laten zien toch? Volgens mij werden er maar vier of vijf personen uitgelicht die een naam hadden ingevuld en in de bus hadden gedaan.
Om mijzelf maar even te quoten, nu de uitzending online staat hoor ik het nog steeds DUIDELIJK rond 30.58.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:27 schreef Haunter het volgende:
Ben ik nou zo paranoïde, of hoorde ik Viviënne iets van Mollenroller ofzo schreeuwen tijdens haar pinball beurt?
Pas op de momenten dat de meerderheid al had geroepen dat ze het wél wilden kopen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Anniek liep wel het hardst te krijsen dat ze niet de pakketten bij de veiling moesten kopen..![]()
Volgens mij roept ze 'rollen rollen' , omdat de bal bijna blijft steken achter strobalenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:02 schreef Haunter het volgende:
[..]
Om mijzelf maar even te quoten, nu de uitzending online staat hoor ik het nog steeds DUIDELIJK rond 30.58.
Vivienne is dus voor mij de mol
True!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:12 schreef dalet het volgende:
Is er nou niemand opgevallen dat Froukje() een mobiele telefoon mee had?
Toen ze 's avonds op de hooibalen zaten voor het slapen was kort, maar duidelijk te zien dat Froukje een mobiele telefoon uit haar zak haalde, erop keek en weer terug in haar zak deed.
(Volgens mij in minuut 39)
Misschien een mp3-speler met klokje?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:27 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
True!
[ afbeelding ]
Kutkwaliteit, maargoed...
Ik zag er geen oordopjes oid bijzitten, maar Paula had in de ochtend ook een iPod in, dus het zou eventueel kunnen. Miss een iPod Touch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien een mp3-speler met klokje?
Of de mol heeft van de regie doorgekregen wie er de eerste afleveringen met de test het beste scoorden, en waarvan de kans dus klein was dat ze eruit zouden moeten. Dan vul je als mol die naam in, omdat je dan statistisch gezien de grootste kans hebt dat jouw antwoord geen geld oplevert.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:51 schreef k_man het volgende:
Jammer dat iedereen op de kaartjes de naam van een ander invulde. Ik had namelijk bedacht dat de Mol het best z'n eigen naam in kan vullen: dan weet je zeker dat je met dan antwoord geen ¤ 250 verdient en dat je daardoor mogelijk een goed antwoord minder hebt boeit niet. Maar ja... dat zou wellicht te opvallend geweest zijn.
Ze hebben toch ook niet van iedereen getoond wie ze invulden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de mol heeft van de regie doorgekregen wie er de eerste afleveringen met de test het beste scoorden, en waarvan de kans dus klein was dat ze eruit zouden moeten. Dan vul je als mol die naam in, omdat je dan statistisch gezien de grootste kans hebt dat jouw antwoord geen geld oplevert.
Ze lieten wel van iedereen de briefjes zien, volgens mij.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook niet van iedereen getoond wie ze invulden?
Sommigen hebben het gewoon verteld, maar de mol kan het makkelijk liegen.
ok, kan welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze lieten wel van iedereen de briefjes zien, volgens mij.
Nee. Ze keek echt op een manier van "heb ik nog een sms-je of een gemiste oproep". Als je geen oordopjes in heb, ga je ook niet kijken van "goh, welke MP3 zou die nu spelen?". Dat is het wel minst belangrijk op dat moment! Lijkt mij dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:01 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik zag er geen oordopjes oid bijzitten, maar Paula had in de ochtend ook een iPod in, dus het zou eventueel kunnen. Miss een iPod Touch?
Zoals hierboven gesteld, misschien wilde ze de tijd weten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef dalet het volgende:
[..]
Nee. Ze keek echt op een manier van "heb ik nog een sms-je of een gemiste oproep". Als je geen oordopjes in heb, ga je ook niet kijken van "goh, welke MP3 zou die nu spelen?". Dat is het wel minst belangrijk op dat moment! Lijkt mij dan.
Ze deed hem ook te snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |