Ja idd!!!quote:
En jou ouders dachten dat als ze hun kind remco zouden noemen het allemaal niet zo op zou vallenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef Remzz het volgende:
En jij denkt dat dit topic een succes word?
Klacht: mensen die mac adoreren, leer lezen analfabeet!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:26 schreef B.. het volgende:
Vette klant , mac is de shit!
klacht? slotje?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:26 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
En jou ouders dachten dat als ze hun kind remco noemen het allemaal niet zo op zou vallen
Laat hem, tis een mac-usert. ontwetendheid enzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Klacht: mensen die mac adoreren, leer lezen analfabeet!!!![]()
![]()
Hoi newbiequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef kibo het volgende:
Leer eerst eens Nederlands.
Aapjes die een paar pc kunstjes kunnen zijn er genoeg.
Ontwetendheid? .. vol spelfouten . Faal!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Laat hem, tis een mac-usert. ontwetendheid enzo
Ja leukquote:
Firefoxquote:
Zolang ik je luier maar niet hoef te verschonen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geeft niets. Tenslotte moet er ook iemand mijn gazon maaien.
Heb je een virusscanner?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:43 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ja leukLeer lezen, of heb jij ook zo'n gare alternatieve pc
Ja, nee ik kan downloaden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef B.. het volgende:
[..]
Heb je een virusscanner?en er voor betaald?
![]()
Je moet ja zeggen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ja, nee ik kan downloaden.
En heb gelukkig geen 'design' pc van 13.000 euro
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef LockonStratos het volgende:
MAAR WAT EEN MAFKETELWAHAHAHA
Beter dan Safariquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef tralalala het volgende:
Internet Explorergebruikt iemand dat dan nog?
Al was het alleen maar om niet bij de groep mensen te horen die als een johova hun fucking internet browser als het heiligste te aarde zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef tralalala het volgende:
Druk? Rustig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef LockonStratos het volgende:
Ik zo op het werk, vet druk enzo, ....
....Afijn, het was heel rustig
'quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef tralalala het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:40 schreef Frollo het volgende:
Macs.
Hoe wou je dan gamen, op een console zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |