Jamie Bamber heb ik onlangs "gespot" in een aflevering van band of Brothers en hij speelde ook mee in de historische serie "hornblower".quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Mij blijven acteurs nooit zo bij, ik richt mij meer op de personage die ze spelen. Zeker niet als ik ze maar enkele keren heb gezien... Ik had ook niet meteen door dat Edward James Olmos de Lt. Martin Castillo uit Miami Vice was. Lt. Martin Castillo is mij alleen bijgebleven als de politiechef met zijn pokdalige gezicht.Later ging het lampje pas branden.
Lucy Lawless en Dean Stockwell herkende ik natuurlijk meteen van Xena en Quantum Leap maar dat zijn dan de enige mensen die ik meteen herkende...
Richard Hatch kan ik nooit herkend hebben omdat ik BSG-TOS nog nooit heb gezien, alleen door Google weet ik dat nu. Mary McDonnel, ik heb haar idd gezien in ID4 maar zij is mij totaal niet bijgebleven. James Callis ook, ik heb Bridget Jones Diary gezienmaar ook hij is mij niet bijgebleven. Maar volgens mij speelde hij toen al een irritant mannetje dus niet zo vreemd dat ik hem niet meer herinner.
Blade Runner en BSG... Veel beter dan dat wordt scifi niet, bijzonder dat Edward Olmos in beide speelde.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:53 schreef FoXje het volgende:
[..]
In Blade Runner had hij het ook al aan de stok met skinjobs.
Je maakte een grapje, right?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tegenwoordig brengt Lost de doorlopende verhaallijn weer een stapje verder (ja dat komt allemaal nog iets dieper doordacht over als BSG)
Nou de schrijvers van Lost beweren dat ze uit vanaf S1 uitgepland hebben, ook in details. Denk bijv. aan 'Adam en Eve', de 2 skeletten in de grot, en dat grote standbeeld, en bepaalde opmerkingen van Rose en Locke.quote:
Ik mis precies deze zaken. Daarom was ik ook zo blij ze in Razor (meen ik) op een gegeven moment oude centurions tegen kwamen. Ze spraken en vlogen ook rond in raiders. Ik denk dat ik dit stukje ongeveer 20x achter elkaar heb gekeken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:26 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat de remake van BSG beter is als het orgineel zal alleen een hele grote fanaticus ontkennen. Maar er zijn toch twee kleine puntjes die ik iets beter vond aan het origineel. Deze zijn:
-de cylon fighters. Ja ik vond die "UFO's" met drie Centurions als piloot (Waarom drie is mij ook een raadsel)veel cooler als die fighters in de remake (Die weliswaar ook "stoer" zijn, dat moge duidelijk zijn)
-de centurions in het origineel spraken en dan met zo een megavette zwaar verstoorde stem.
Dat was het wel zo een beetje...
Zijn er meer die iets in het origineel beter vonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:43 schreef KirkLazarus het volgende:
En nog een promo van Space voor de volgende aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een YouTube link naar de promo hoeft toch niet achter spoilers?
De mensen kiezen er zelf voor om erop te klikken of niet...
Alleen commentaar is spoilerwaardig.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een YouTube link naar de promo hoeft toch niet achter spoilers?
De mensen kiezen er zelf voor om erop te klikken of niet...
Alleen commentaar is spoilerwaardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:10 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaxiTitan op 05-02-2009 10:02:07 ]Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
* Jegorex hoopt dat Mr Gaeta uiteindelijk voor de keuze komt te staan: of opgelapt worden met cylon technologie of overlijden aan een pijnlijke ontsteking aan zijn stompje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 04:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CrazyDutchPunk hoopt dat Mr Gaeta uiteindelijk eindigt met z'n metalen poot in z'n hol.
Maar de Cylons waarmee ze nu samenwerken zijn nu 'anders' dan eerst, ze hebben zich afgesplitst, de centurions kunnen nu zelf denken en als ze dood gaan dan zijn ze ook echt dood.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:19 schreef HiZ het volgende:
Op zich is het gedrag van Gaeta eigenlijk heel normaal. Het is nog niet zo heel lang geleden dat de Cylons gewoon de vijand waren, het is nog korter geleden dat zijn onderbeen eraf moest doordat hij is neergeschoten door een Cylon ook. Daarnaast heeft ie net aan boord gezeten met een Cylon die zich opstelde als degene die mocht beslissen over leven en dood van mensen. Alles bij elkaar heeft Gaeta alle reden om te denken dat samenwerken met de Cylons het slechtste is wat de mens kan doen.
Het was Anders die dat deed, een Cylon dus. Een van de Cylons waar hij mee moet samenwerken. En die moordende 8 waarmee hij in de raptor zat was ook al zo'n Cylon waarmee hij verondersteld werd samen te werken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar de Cylons waarmee ze nu samenwerken zijn nu 'anders' dan eerst, ze hebben zich afgesplitst, de centurions kunnen nu zelf denken en als ze dood gaan dan zijn ze ook echt dood.
Volgens mij was het starbuck die Gaeta in het been schoot toen hij ook al probeerde te muiten.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 06:21 schreef Jegorex het volgende:
[..]
* Jegorex hoopt dat Mr Gaeta uiteindelijk voor de keuze komt te staan: of opgelapt worden met cylon technologie of overlijden aan een pijnlijke ontsteking aan zijn stompje.
ze zijn gewoon cylonsquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:27 schreef KirkLazarus het volgende:
Gisteren poging gewaagd twee vrienden voor Battestar Galactica te werven en samen de miniseries gekeken. Ze vonden het maar rotzooi
De miniserie geeft juist de perfecte opbouw en ingang in de serie. Het zet de toon voor de serie, dus als je de miniserie al niks vind...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:35 schreef KirkLazarus het volgende:
Mja, die miniseries is ook niet echt bepaald ideaal om erin te komen.
Hoe is dat anders dan Starbuck uit S01 en S02? Ik vond Starbuck juist zo'n softie worden afgelopen eps. Gelukkig is ze weer helemaal terugquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:32 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hehe die starbuck is overigens ook aardig para aan het worden. Die knalt ook op alles wat los en vast zit tegenwoordig.
Dat kwam door dat kind, wat later haar kind niet bleek te zijn...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:35 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan Starbuck uit S01 en S02? Ik vond Starbuck juist zo'n softie worden afgelopen eps. Gelukkig is ze weer helemaal terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |