abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65604335
Hey, ze hebben ook een schietopdracht voor de shuttle he.
pi_65604777
WHAT
THE
FRACK.

.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:29:44 #78
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_65605441
Ganz Geile aflevering

Hadden ze geen twee afleveringen achter elkaar kunnen doen
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:32:44 #79
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_65605541
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het jammer dat ook Lee nu ging bitchen tegen Saul Tigh over dat ie een Cylon was. Had hem hoger ingeschat.
Dat was voor mij het enige minpuntje van de aflevering. Voor de rest top aflevering, lange tijd geleden dat ik zo uit keek naar de volgende aflevering van een serie.
pi_65606141
Zo...
Schiet z'n andere poot er ook mar af, daarna z'n armen een voor een.
En dan een heeeeleeee pijnlike dood.
Airlock is nog te goed voor hem.
Burnt to the core but not broken
  zaterdag 31 januari 2009 @ 21:08:11 #81
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_65606553
Wat een ep. Precies wat ik er van verwacht had eigenlijk. Het allermooiste zou nu zijn als Cavil zou opduiken met zijn baseships. Eens kijken hoe Gayta het er dan vanaf brengt.

Ik hoop eigenlijk dat als dit achter de rug is Adama meneer Gayta, Zarek en die Pegasus verkrachter terugbrengt naar Aarde zodat ze op een verrotte planeet kunnen leven en sterven aan de radiatie, of een enkeltje terug naar New Caprica, succes op die rots.

Echt ongelooflijk hoe snel mensen goede dingen vergeten. De Adama's kwamen terug naar New Caprica om ze te redden en één wordt bijna omgelegd als die uit de raptor stapt en Zarek wou liever dat the Old man al dood was. Dat vind ik het mooie aan BSG want in deze echte wereld gaat dat ook zo.

Anyway ik kijk uit naar volgende week. Zou me niets verbazen dat dit nog grote gevolgen gaat hebben voor sommige mensen. Ik voorzie bijvoorbeeld wel dat Lee bijvoorbeeld terug het leger ingaat, omdat die ouwe hierna niemand meer vertrouwt op Saul na mocht hij dit overleven, want ik zie ook nog wel iemand van de final five over de kling gaan, of zwangere six, of Athena, Helo met hun dochter.

Ik wacht met spanning op volgende week.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 21:08:34 #82
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65606560
De episode wordt hier weer besproken. Wederom staat het vol met spoilers...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_65606980
Dit was gewoon 1 van de heftigste afleveringen van een televisie serie ooit. . Wat een serie. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 31 januari 2009 @ 21:53:53 #84
184465 Migue
Sensuele man
pi_65607885
Te focking cool, veel beter wordt entertainment niet. Die Hard op de Galactica, ik trek het!
Ben benieuwd of we dan nu eindelijk te zien krijgen wat de opera house betekent, misschien krijgen we dat volgende week te zien, lijkt me de ideale setting, wanneer het Cylon payback hour is.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:26:20 #85
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_65609147
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 21:08 schreef DooD het volgende:
Wat een ep. Precies wat ik er van verwacht had eigenlijk. Het allermooiste zou nu zijn als Cavil zou opduiken met zijn baseships. Eens kijken hoe Gayta het er dan vanaf brengt.
Nee! Dat zou juist een verschrikkelijke plotwending zijn omdat je al precies weet wat er gaat gebeuren.
Namelijk: Gayta en co kunnen het niet aan en moeten weer een beroep doen op Adama waardoor men terug gaat naar de status quo.

Hallo Resetbutton!!!

De gifbeker moet nu leeg, het liefst eindigend met Gaeta uit een airlock.
  zondag 1 februari 2009 @ 00:45:49 #86
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65613371
Het zou geweldig zijn als Cavil nu opduikt en de Cylon Rebellen de Vloot moeten redden, dan is het gelijk van Adama direct bewezen
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:54 schreef HiZ het volgende:
Hey, ze hebben ook een schietopdracht voor de shuttle he.
Ik hoop dat Hot Dog Nacho te lijf gaat, Viper on Viper
  zondag 1 februari 2009 @ 00:51:16 #87
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65613505
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 21:08 schreef DooD het volgende:
ik zie ook nog wel iemand van de final five over de kling gaan, of zwangere six, of Athena, Helo met hun dochter.
Ik gok erop dat Helo op zeer heldhaftige wijze het loodje legt. En ik sluit niet eens uit dat Tigh ook sterft en geresurrect wordt.

~edit: net de promo gezien voor volgende ep. Holy fuck zeg

[ Bericht 14% gewijzigd door KirkLazarus op 01-02-2009 01:02:18 ]
  zondag 1 februari 2009 @ 01:29:34 #88
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65614157
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:51 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Ik gok erop dat Helo op zeer heldhaftige wijze het loodje legt. En ik sluit niet eens uit dat Tigh ook sterft en geresurrect wordt.

~edit: net de promo gezien voor volgende ep. Holy fuck zeg
Ik hoorde in die promo van de volgende aflevering anders wel dat dat Tigh was omgekomen terwijl hij probeerde te ontsnappen. Maar goed dit kan ook propaganda over de wireless zijn, lijkt mij niet dat ze zoiets al in een promo zetten.. ..toch?

Ik wil hem nu al zien.. ..de volgende aflevering.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_65614383
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 21:08 schreef MaxiTitan het volgende:
De episode wordt hier weer besproken. Wederom staat het vol met spoilers...
Mark Verheiden, wat een held
quote:
Maybe this is a point I missed in earlier seasons, but have we seen the Pegasus officer who threatened to rape Sharon/Athena in "The Oath" on the Galactica before this? Were all those Pegasus people given a blanket amnesty? I was wondering why that guy would still be serving, given what went down with Sharon/Athena in "Pegasus" (though from the longer cut of "Pegasus" that was released on DVD, Thorne was the one who rapes her, not the man we see in "The Oath").

MARK: We had not seen Gage or Vireem (or "The Sunshine Boys" as we referred to them in the writer’s room) since "Pegasus."
  zondag 1 februari 2009 @ 02:08:13 #90
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65614654
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:29 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Ik hoorde in die promo van de volgende aflevering anders wel dat dat Tigh was omgekomen terwijl hij probeerde te ontsnappen. Maar goed dit kan ook propaganda over de wireless zijn, lijkt mij niet dat ze zoiets al in een promo zetten.. ..toch?

Ik wil hem nu al zien.. ..de volgende aflevering.
Niets is wat het lijkt in die promo's... even de Canadese promo afwachten, die geven meestal wat meer info prijs.

Als Tigh sterft dan ga ik ervan uit dat FF Cylons wel nog kunnen ressurecten. RDM is werkelijk dol op de wisselwerking tussen Adama en Tigh, dus no way dat ze 'm nu al uit de serie schrijven. En ik heb een gevoel - en het is ook niet meer dan dat - dat Adama eerder sterft dan Tigh en Tigh Adama's werk afmaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')