Dat was voor mij het enige minpuntje van de aflevering. Voor de rest top aflevering, lange tijd geleden dat ik zo uit keek naar de volgende aflevering van een serie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het jammer dat ook Lee nu ging bitchen tegen Saul Tigh over dat ie een Cylon was. Had hem hoger ingeschat.
Nee! Dat zou juist een verschrikkelijke plotwending zijn omdat je al precies weet wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:08 schreef DooD het volgende:
Wat een ep. Precies wat ik er van verwacht had eigenlijk. Het allermooiste zou nu zijn als Cavil zou opduiken met zijn baseships. Eens kijken hoe Gayta het er dan vanaf brengt.
Ik hoop dat Hot Dog Nacho te lijf gaat, Viper on Viperquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:54 schreef HiZ het volgende:
Hey, ze hebben ook een schietopdracht voor de shuttle he.
Ik gok erop dat Helo op zeer heldhaftige wijze het loodje legt. En ik sluit niet eens uit dat Tigh ook sterft en geresurrect wordt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:08 schreef DooD het volgende:
ik zie ook nog wel iemand van de final five over de kling gaan, of zwangere six, of Athena, Helo met hun dochter.
Ik hoorde in die promo van de volgende aflevering anders wel dat dat Tigh was omgekomen terwijl hij probeerde te ontsnappen.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:51 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Helo op zeer heldhaftige wijze het loodje legt. En ik sluit niet eens uit dat Tigh ook sterft en geresurrect wordt.
~edit: net de promo gezien voor volgende ep. Holy fuck zeg
Mark Verheiden, wat een heldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:08 schreef MaxiTitan het volgende:
De episode wordt hier weer besproken. Wederom staat het vol met spoilers...
quote:Maybe this is a point I missed in earlier seasons, but have we seen the Pegasus officer who threatened to rape Sharon/Athena in "The Oath" on the Galactica before this? Were all those Pegasus people given a blanket amnesty? I was wondering why that guy would still be serving, given what went down with Sharon/Athena in "Pegasus" (though from the longer cut of "Pegasus" that was released on DVD, Thorne was the one who rapes her, not the man we see in "The Oath").
MARK: We had not seen Gage or Vireem (or "The Sunshine Boys" as we referred to them in the writer’s room) since "Pegasus."
Niets is wat het lijkt in die promo's... even de Canadese promo afwachten, die geven meestal wat meer info prijs.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:29 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik hoorde in die promo van de volgende aflevering anders wel dat dat Tigh was omgekomen terwijl hij probeerde te ontsnappen.Maar goed dit kan ook propaganda over de wireless zijn, lijkt mij niet dat ze zoiets al in een promo zetten.. ..toch?
Ik wil hem nu al zien.. ..de volgende aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |