Zag vandaag de 7109 die mee terug ging met de Vdm-shuttle. Die heeft vrijwel alle groene hekjes nog.quote:In het open veld even buiten Breda klikken we eerst de Tilburg-shuttle, trein 50073 met -90 op de klok, op de weg terug naar de Maasvlakte West. Tractie wordt verzorgd door de ACTS 7108, een van de nieuwere loks type G1206 bij ACTS. De lok is ondertussen overigens ontdaan van haar groene hekjes.
Is een cross-platform overstap en wordt doorgaans niet om zeep geholpen, maar als een van beide treinen te laat is of bij gepruts door prorail dan kan het je wel eens +30 opleveren. Beter pak je de 3500 vanuit Ut, heb je in ieder geval nog een (kleine) kans op ICRm tot Ehvquote:Op zondag 1 februari 2009 16:46 schreef dennistd het volgende:
Is de overstap van de 800 uit Utrecht op de 1900 naar Venlo te halen in Eindhoven?
Hij is 4 minuten, maar er zijn aansluiting van 5 minuten die je niet haalt en van 1 minuut die je wel haalt.
Stimmt, zag m gisteren voorbijkomen, zie o.a. deze foto.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:00 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Zag vandaag de 7109 die mee terug ging met de Vdm-shuttle. Die heeft vrijwel alle groene hekjes nog.
Overigens is deze hier maar 1 week geweest, en is alweer omgeruild voor een ander (volgens RR spots voor de MRCE Dispolok)
Bedankt, als de mat'54 386 een beetje op tijd is morgen neem ik de 3539, en anders toch de 841 maar gokken.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:23 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Is een cross-platform overstap en wordt doorgaans niet om zeep geholpen, maar als een van beide treinen te laat is of bij gepruts door prorail dan kan het je wel eens +30 opleveren. Beter pak je de 3500 vanuit Ut, heb je in ieder geval nog een (kleine) kans op ICRm tot Ehv
Oh, de QQ doet het weer. Niet. kutsite.quote:
Met een beetje mazzel kan er een DD-AR gekaapt, opgeblazen en gesloopt worden ja. Ik eis ICM en liever nog ICMm.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef von_Preussen het volgende:
Met een beetje mazzel kan je in de DD-AR de reis maken, ik zag er vandaag eentje rijden tussen Deventer en Almelo.
Ehm, het wat?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Duuf wanneer gaan we eens naar het MuMa? Zug?
Ik ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:16 schreef James1988 het volgende:
Heeft iemand hier al eens van Siemens' Venturio gehoord? Dit is een concept voor hogesnelheidstreinen die tot 250 km/h zouden kunnen halen. Mocht AnsaldoBreda failliet gaan (DSB annuleer je order nou eens!!!) dan kan NS Hispeed altijd nog deze stellen bestellen... 't is dan niet voor het eerst dat ze een concept kiezen
[ afbeelding ]
Ik vind 'm mooi.
Is niet alles mooier dan dat vogelbekdier?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Veel mooier dan dat vogelbekdier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |