SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. Of zet alleen een muziekje op, op de achtergrond.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef TNA het volgende:
Ga ergens zitten waar geen tv of computer is, zoals de bibliotheek.
klopt maar dat zijn de voornaamste redens , anders ga ik wel iets doen wat ik eigenlijk nooit zou doen gewoon omdat ik geen huiswerk dn moet doen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:04 schreef Guncta het volgende:
Alsof het door de tv of computer komt.
Als die er niet waren was het wel wat anders geweest.
dat wil ik dus helemaal niet. ik had toen ik havo ging doen het gevoel dat ik vwo kon doen .quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:14 schreef Philip10 het volgende:
Breng discipline op, en ga gewoon eerst aan je huiswerk zitten. Stop daar pas mee als je klaar bent.
Kun je dat niet, dan kun je beter direct door naar het VMBO.
Meld je dan aan voor de huiswerkklas!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef denkjedat het volgende:
[..]
dat wil ik dus helemaal niet. ik had toen ik havo ging doen het gevoel dat ik vwo kon doen .
en ik voel zelf ook wel dat ik havo kan doen maar die discipline moet er ingestampt worden bij mij
ik denk dat ik nu gewoon even een klasgenoot ga vragen die zoiets doet of zij met mij in de mediatheek wilt gaan zitten om bijv een uur huiswerk te gaan maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Meld je dan aan voor de huiswerkklas!
En je denkt dat dat genoeg discipline opwekt ? Dan moet je wel echt iemand hebben die het echt gaat maken en geen echte vriend ofzo, want anders schiet het waarschijnlijk nog niets op.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu gewoon even een klasgenoot ga vragen die zoiets doet of zij met mij in de mediatheek wilt gaan zitten om bijv een uur huiswerk te gaan maken.
hm daar heb je wel een punt ja. dus dan gewoon maar een uur alleen in de mediatheek gaan zitten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:26 schreef Seam het volgende:
[..]
En je denkt dat dat genoeg discipline opwekt ? Dan moet je wel echt iemand hebben die het echt gaat maken en geen echte vriend ofzo, want anders schiet het waarschijnlijk nog niets op.
Dat dus, anders ga je kloten en schiet je nog niets op. Tevens is het echt het fijnst werken in een media- of bibliotheek. De afleiding is nihil en de omgeving zet je onderbewust aan tot werken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:26 schreef Seam het volgende:
[..]
En je denkt dat dat genoeg discipline opwekt ? Dan moet je wel echt iemand hebben die het echt gaat maken en geen echte vriend ofzo, want anders schiet het waarschijnlijk nog niets op.
plus raden jullie aan om dan gewoon die dag van te voren daar te gaan zitten en dan te leren of hebben jullie daar nog andere richtlijnen voor?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat dus, anders ga je kloten en schiet je nog niets op. Tevens is het echt het fijnst werken in een media- of bibliotheek. De afleiding is nihil en de omgeving zet je onderbewust aan tot werken.
Maak alvast dingen voor een andere dag, kijk je boeken door, overhoor een aankomend proefwerk...quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:31 schreef denkjedat het volgende:
[..]
plus raden jullie aan om dan gewoon die dag van te voren daar te gaan zitten en dan te leren of hebben jullie daar nog andere richtlijnen voor?
want voor bijv. morgen heb ik geen huiswerk dan heb het toch geen nut om daar evengoed te zitten of heb ik dat mis?
het zou toch triest zijn als je naar VMBO moet omdat je helemaal niks gedaan hebt. Sommige kunnen het gewoon niet aan ondanks de bergen huiswerk die ze maken maar een klein beetje moeite er voor doen is niet zo'n ramp.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef tho_Omas het volgende:
Niks aan de hand. Je hebt gewoon een HAVO-mentaliteit.
en natuurlijk morgen al beginnen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Maak alvast dingen voor een andere dag, kijk je boeken door, overhoor een aankomend proefwerk...
Geloof me, dat is niet leuk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
het zou toch triest zijn als je naar VMBO moet omdat je helemaal niks gedaan hebt.
dat jammer genoeg nog niet maar ik hou dat zeker in mijn achterhoofdquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:18 schreef Noortje. het volgende:
Heb je veel tussenuren? Zo ja, vraag aan een willekeurige docent of je erbij mag zitten of in een leeg lokaal, en ga daar werken (in je eentje dan wel, anders werkt het nog niet). Daar is geen reet te doen dus dan ga je wel aan je huiswerk en hoef je thuis niet zo veel meer te doen.
ik zal het morgen eens gaan proberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef Noortje. het volgende:
Je kan natuurlijk ook een uur extra op school blijven en dat doen. Is beetje kut wel, maar als je thuis zeker weten niets doet kun je dat beter doen dan meteen naar huis gaan.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nu maak ik mijn huiswerk gewoon!Ik heb nogal veel ingeroosterde tussenuren
en dan maak ik meestal wel een beetje huiswerk voor de dag erna enzo, zodat ik thuis alleen hoef te leren enzo.
Thuis maak ik zelden huiswerk. Maar maak je huiswerk wel, want als ik nu leer ken ik 't veel sneller als toen ik geen flikker uitvoerde! (toen leerde ik eigenlijk ook niet... maar ALS...)
Heb je geen MP3-speler? Als er mensen om me heen zijn en ik wil goed leren doe ik mijn iPod aan op een volume dat ik de mensen nog wel kan horen, maar niet kan verstaan (dus dat ik niet afgeleid kan worden doordat ik flarden van gesprekken opvang). Maar goed, dan moet je je wel goed kunnen concentreren met muziek aan, niet iedereen kan dat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:32 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ik zal het morgen eens gaan proberen
ik hoop dat het echt werkt en niemand erbij wilt zitten anders heb ik er nog niks aan![]()
zeker ook niet goed voor concentratie om na school op de computer te leren zeker?
Als ik ga leren met muziek op, ga ik muziek luisteren ipv leren. Ik zie 't wel maar lees 't niet... enzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je geen MP3-speler? Als er mensen om me heen zijn en ik wil goed leren doe ik mijn iPod aan op een volume dat ik de mensen nog wel kan horen, maar niet kan verstaan (dus dat ik niet afgeleid kan worden doordat ik flarden van gesprekken opvang). Maar goed, dan moet je je wel goed kunnen concentreren met muziek aan, niet iedereen kan dat.
Woorden leren doe ik trouwens met teach 2000, dat is wel op de computer, maar bij mij werkt het wel omdat ik dan gewoon af en toe een paar woorden overhoor voor mezelf en dan vervolgens weer zoveel minuten op MSN ga, dan weer wat leren etc. En anders, nee, gewoon computer uitlaten. Wil je een pauze omdat je er genoeg van hebt? Maak even wat te eten, staar wat voor je uit, zet een leuke CD op (als je thuis bent dan wel hè?), en ga 10 minuten later weer verder.
Haha herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:48 schreef Tremium het volgende:
Vlak voor ik ga slapen, begin ik er eens aan. Gaat vlot genoeg bij mij
quote:Als je naar het VMBO doet heb je ook een dito werkhouding. Je krijgt wat je verdient.
het is nog niet echt gelukt ik weet niet waarom gods waarom is dit zo kut!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:36 schreef Jamiroquai het volgende:
Pas rukken als je huiswerk af is![]()
Probeer Bibliotheek of Studiezaal ofzo
Voor de rest:
[..]
Als je hogerop wilt komen moet je gewoon je mond houden, ogen op de tekst en leren.
heb je daar meer info over?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef FlyxWithxYou het volgende:
ik begrijp wat je bedoelt misschien kan je naar een studiehuis ofzo..
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Ireentje het volgende:
Hihi, huiswerk maken heb ik vrijwel nooit gedaan![]()
In de 1e en 2e deed ik 't nog wel eens uit braafheid, of omdat ik bang was dat leraren gingen controleren.
Daarna ging 't bergafwaartszag het nut er gewoon niet van in.
Ik leerde alleen vlak voor een proefwerk, zodat ik nog wel een voldoende haalde, dan haal je 't ook wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |