Jij moet sensatie hebben hequote:
Nooit meer Josti voor Q!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef Q. het volgende:
Zo, mijn laatste post ooit hier vanaf deze werkplek. Tot aan de andere kant!
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef Q. het volgende:
Zo, mijn laatste post ooit hier vanaf deze werkplek. Tot aan de andere kant!
ik ben eens naar een dance feest geweest!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ik wil m'n schoenen zo graag aan .. want dan kan ik toch hakken aan enzo.. hmm lastig ook altijd
Jij begint?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ow leuk gaan we nu allemaal opbiechten?!?
Dit is het singles feest.. duurt max 6 uur en de terugweg is met de auto..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben eens naar een dance feest geweest!
op mijn nieuwe schoenen!
dance valley een paar jaar geleden..![]()
had ik van die goedkope 35 euro schoenen gehaald (zippers)
en toen kwam de "terug" weg
ik doe m'n schoenen nooit uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op nieuwe schoenen uitgaan klan best, als je pijn krijgt aan je voeten, doe je ze gewoon uit
Ik doe dat dus wel gewoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik doe m'n schoenen nooit uitDat vind ik helemaal raar.
als je het nu over tijn hebt vind ik dat niet geheel juistquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik zou zelfs verder willen trekken en durven te stellen dat er op elk advies wat gegeven word standaard een "MAAR <negatieve reden waarom het voor hem niet niet zo gaat werken>".
Veranderen is iets wat je moet willen en energie in moet steken, nu weet ik heel goed dat het heel hard klinkt en ik niet de in's en out's van het waarom weet, en er vooral als een buitenstaander naar kijkt. Maar het komt op mij soms over dat de excusen vooral zijn om het makkelijker te maken er niets iets mee te doen.
Engeltje, maar ondertussenquote:
Owjaquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:05 schreef Duimelot het volgende:
cue neem andere schoenen mee voor de zekerheid, leg je die bij mij in de auto
krijg je toch pijn dan ruilen we ze gewoon even om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |