Dus jij neemt hem over?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Die shoot komt er niet meer .... let maar op mijn woorden
Hey Hunkquote:
Niet voor heel fokquote:
Dat dacht jij niet, anders was je wel vaker langsgewiptquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
En ik dacht ook altijd dat het doorspoelen van de leidingen goed voor de man was
nja heb het vaker meegemaaktquote:
Je woordkeuze is optimaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat dacht jij niet, anders was je wel vaker langsgewipt
Al het geld is al naar de negertjes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet voor heel fok
Wat zie ik ervoor terug?
quote:
Surveillance-Fiets?quote:En hallow... wat zeg ik nou altijd: het is maar goed dat jij niet op fiets-afstand woont
Maar ik doe het niet voor de negertjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Al het geld is al naar de negertjes!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Die shoot komt er niet meer .... let maar op mijn woorden
quote:
die lopen ook zo goed als naaktquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Al het geld is al naar de negertjes!
Uiteraard, dat houdt me zaad scherpquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij ziet ook overal een concurrent in he
Eeuwige herkenning tot in uuh.. ja geen ideequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet voor heel fok
Wat zie ik ervoor terug?
Een Fuzzyshoot lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Eeuwige herkenning tot in uuh.. ja geen ideedat vroeg ik me sowieso al af
Ja precies. Moeten we niet weer eens een potje nuecken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
En ik dacht ook altijd dat het doorspoelen van de leidingen goed voor de man was
Wie gaat r een pot neuken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Moeten we niet weer eens een potje nuecken?
oftewel: dat realiseert SHE zich wrs nu ook en dus krijg je die pics nooit te zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Eeuwige herkenning tot in uuh.. ja geen ideedat vroeg ik me sowieso al af
En LL-Fha shootquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een Fuzzyshoot lijkt me ook wel wat![]()
Waarom wil jij een potje neukenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Moeten we niet weer eens een potje nuecken?
GMTAquote:
Met op zn minst gewoon een normale bikini aan danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een Fuzzyshoot lijkt me ook wel wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |