in een keer goedquote:
quote:is een Italiaanse voetballer, die 126 interlands (zeven doelpunten) speelde voor zijn vaderland Italië.
brak in het seizoen 1984/85 op 16-jarige leeftijd door in het eerste elftal van de club AC Milan. In het seizoen 2006/07 begon hij aan zijn 23e seizoen in de Serie A. In het seizoen 2005/06 seizoen speelde hij zijn 570e wedstrijd in de Serie A en evenaarde daarmee het record van Dino Zoff.
O.a. ook omdat de naam afkomstig is van een locatie in Chicago (House => The Warehouse).. Verder kwam het in NY toch wel wat later tot leven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:50 schreef tomtomaat het volgende:
House is eind jaren 1970 ontstaan. De eerste house klinkt niet echt als de latere house. Het wordt dan ook wel proto-house genoemd. Rond 1983 ontstaat langzaam de vorm waarin house bekend werd in onder andere de Warehouse in Chicago (waar house-muziek ook zijn naam aan dankt), waar onder andere Frankie Knuckles draaide, en in de Paradise Garage (waar de term garage vandaan komt) in New York, waar Larry Levan zijn draaikunsten vertoonde.
Mwoah, waarom New York niet dan?
Nee, laat maar. Als je niet geschreven had "ruimte voor discussie" dan had ik niet eens gekeken......,quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:52 schreef Twerk het volgende:
[..]
O.a. ook omdat de naam afkomstig is van een locatie in Chicago (House => The Warehouse).. Verder kwam het in NY toch wel wat later tot leven.
(Ik heb wel wat meer info voor je ; Ned. Wiki is niet altijd even volledig)
Very goodquote:
Ff koffie fixen en ik zal er over nadenken.. vraag komt eraan in 3 minutenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef Dunckie het volgende:
Maldini is wel goed, volgende vraag alvast...
Ik reken het goed als je de 2e stad ook nog even noemt.. gewoon omdat het genoemd moet worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |